1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 17 серпня 2002 р. N 477-р
Київ
Про схвалення Програми "Інвестиційний імідж України"
( Додатково див. Розпорядження КМ N 2-р від 11.01.2006 )
1. Схвалити Програму "Інвестиційний імідж України".
2. Мінекономіки, іншим центральним органам виконавчої влади подати у 10-денний термін проект постанови Кабінету Міністрів України про утворення координації групи з активізації інвестиційної діяльності в Україні та затвердження положення про неї.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 40
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 17 серпня 2002 р. N 477-р
ПРОГРАМА
"Інвестиційний імідж України"
I. Загальні положення
Ця Програма передбачає поліпшення іміджу України у сфері залучення інвестицій шляхом здійснення заходів щодо широкомасштабного висвітлення здобутків у формуванні сприятливого інвестиційного клімату та активізації інвестиційної діяльності в Україні.
Метою Програми є вдосконалення механізму функціонування інформаційного ринку як одного з визначальних чинників активізації інвестиційної діяльності в цілому та об'єктивне інформування національної та світової спільноти про досягнення Україною позитивних змін в економічному та соціальному розвитку.
II. Стан інформування національної і світової спільноти про інвестиційні можливості України
Державні органи та установи, громадські об'єднання, засоби масової інформації ще недостатньо використовують свої можливості для належного інформування національної і світової спільноти про інвестиційний клімат в Україні, а також про позитивні зрушення в економічному житті, які дають підстави для впевненості у необоротності економічних реформ.
Рівень інформаційного забезпечення дипломатичних представництв України за кордоном в цілому низький.
Діяльність, пов'язана з участю представників України в міжнародних форумах, семінарах, конференціях, виставках, ярмарках та інших заходах, потребує більшої координації та узгодження із завданнями цієї Програми.
У зв'язку з цим виникла нагальна потреба у запровадженні системи ефективних заходів, які б ґрунтувалися на загальновизнаних принципах відкритості, доступності, безперервності, об'єктивності, надійності та зворотного зв'язку.
III. Стратегічні напрями формування інвестиційного іміджу України
Основними напрямами формування інвестиційного іміджу України є:
лібералізація ділової та інвестиційної активності, розвиток ринку товарів та послуг;
дерегуляція підприємницької діяльності, створення стабільної нормативно-правової бази з питань регулювання інвестиційної діяльності;
поліпшення корпоративного та державного управління, реформування адміністративної системи;
усунення обмежень для залучення міжнародного капіталу з метою активізації інвестиційної діяльності;
удосконалення фінансової системи;
проведення антикорупційних заходів;
мінімізація політичних ризиків.
IV. Висвітлення інвестиційної політики та здобутків України у формуванні сприятливого інвестиційного клімату
Здійснення передбачених у додатку до Програми заходів спрямовано на залучення потенційних інвесторів і міжнародних фінансових організацій, інформування національної і світової громадськості, урядів іноземних держав, вітчизняних товаровиробників і громадян України, а також засобів масової інформації про інвестиційні можливості України.
Як показує досвід інших країн з перехідною економікою основними каналами розповсюдження інформації є:
публічні заходи (форуми, виставки, ярмарки, семінари, конференції тощо) і засоби масової інформації - 30 відсотків;
мережа Інтернет - 20 відсотків;
дипломатичні та неофіційні канали - 10 відсотків.
V. Фінансове та матеріально-технічне забезпечення виконання Програми
Фінансування Програми з державного та місцевих бюджетів здійснюватиметься у межах видатків, передбачених на її реалізацію на відповідний рік.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади забезпечуватимуть виконання Програми за рахунок і в межах бюджетних видатків, передбачених на відповідний рік.
Підприємства та організації виконуватимуть Програму за рахунок власних коштів, кредитів банків, коштів іноземних інвесторів і населення, інших джерел фінансування.
VI. Очікувані результати, ефективність та термін виконання Програми
Очікуваними результатами виконання Програми є формування привабливого інвестиційного іміджу України на міжнародному рівні.
Належної ефективності передбачених Програмою заходів буде досягнуто за умови стабільної макроекономічної ситуації в країні та скоординованої діяльності всіх органів влади.
Термін виконання Програми - 2002-2005 роки.
VII. Механізм управління та контроль за ходом виконання Програми
Координація та контроль за виконанням заходів, передбачених Програмою, здійснюється постійно діючою Координаційною групою з активізації інвестиційної діяльності, очолюваною Прем'єр-міністром України. До складу Координаційної групи входять представники Мінекономіки, Мінфіну, МЗС, Антимонопольного комітету, Держкомінформу, Держстандарту, Державної податкової адміністрації, Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Держмитслужби, Фонду державного майна, Держпідприємництва, Національного банку (за згодою), СБУ, Українського союзу промисловців та підприємців (за згодою) і Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України (за згодою).
Додаток
до Програми "Інвестиційний імідж України"
ЗАХОДИ
щодо висвітлення інвестиційної політики та формування сприятливого інвестиційного клімату в Україні
1. Створення системи збору аналізу і розповсюдження інформації про здобутки України у формуванні сприятливого інвестиційного клімату та підготовка офіційних коментарів.
Мінекономіки, Держкомінформ, ДКЦПФР,
МЗС
I квартал 2003 року
2. Проведення серед вітчизняних рекламних, інформаційних агентств, вітчизняних та іноземних засобів масової інформації тендера на кращий рекламний проект "Інвестиційний імідж України" для визначення суб'єктів, що надаватимуть рекламну інформаційну підтримку Програми "Інвестиційний імідж України".
Мінекономіки, Держкомінформ, МЗС
I квартал 2003 року
3. Проведення із залученням вітчизняних та іноземних засобів масової інформації рекламної кампанії "Інвестиційний імідж України".
Переможець тендера, Мінекономіки,
Держкомінформ, МЗС
Постійно
4. Поновлення у повному обсязі трансляції програм Всесвітньої служби іномовлення національних радіокомпаній.
Держкомінформ, Мінекономіки, МЗС
I квартал 2003 року
5. Проведення спеціальних заходів, направлених на підвищення привабливості інвестування в державні цінні папери України.
Мінфін
Постійно
6. Проведення тендера із створення тематичних теле- та радіопрограм для висвітлення кращого досвіду роботи інвесторів в Україні.
Мінекономіки, Держкомінформ,
Український союз промисловців та
підприємців (УСПП)
Постійно
7. Регулярне оновлення інформації в рамках стратегічних напрямів формування інвестиційного іміджу країни та оперативного надання такої інформації дипломатичним представництвам України за кордоном.
Мінекономіки, ДКЦПФР, МЗС
Постійно
8. Проведення дипломатичними представництвами України за кордоном для засобів масової інформації в країнах перебування щоквартальних брифінгів щодо здобутків держави у формуванні сприятливого інвестиційного клімату.
Мінекономіки, МЗС
Постійно
9. Включення до планів роботи двосторонніх міжурядових комісій заходів іміджевого характеру.
Мінекономіки, центральні органи
виконавчої влади та громадські
організації, до компетенції яких
входить робота в міжурядових комісіях
Постійно
10. Визначення для дипломатичних представництв України за кордоном, насамперед у Вашингтоні, Лондоні, Брюсселі, Відні та Токіо, заходів щодо поліпшення інвестиційного іміджу України.

................
Перейти до повного тексту