- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
П О С Т А Н О В А
від 24 червня 1991 р. N 47 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 565 від 11.07.2013 )
Про затвердження положень щодо застосування Закону УРСР "Про зайнятість населення"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 315 від 29.04.93
N 432 від 18.04.96 - зміни втратили
чинність на підставі Постанови КМ
N 617 від 11.05.2006
N 578 від 27.04.98
N 1435 від 14.09.98
N 1622 від 01.09.99
N 1919 від 18.10.99 )
( Республіканський центр зайнятості Міністерства праці
переіменовано в Державний центр зайнятості
Міністерства праці згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93 )
З метою реалізації Закону УРСР
"Про зайнятість населення" і постанови Верховної Ради УРСР про введення його в дію Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити положення про державну службу зайнятості, державний фонд сприяння зайнятості населення, порядок реєстрації громадян як безробітних, виплати допомоги по безробіттю та про умови подання додаткової матеріальної та іншої допомоги безробітним і членам їх сімей, організацію оплачуваних громадських робіт, інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення, що додаються.
2. Міністерству праці УРСР:
забезпечити в межах своєї компетенції розробку положень, інструкцій, роз'яснень, що регламентують діяльність служби зайнятості, та інформування населення про його права в одержанні безплатних послуг, які надаються державною службою зайнятості;
організувати разом з Державним комітетом УРСР по пресі видання масовим тиражем збірників нормативних і методичних документів з питань зайнятості населення, форм статистичної звітності та бюлетенів про стан ринку праці.
Прем'єр-міністр УРСР Державний секретар Кабінету Міністрів УРСР | В.Фокін В.Пєхота |
Затверджене
постановою Кабінету Міністрів УРСР
від 24 червня 1991 р. N 47
ПОЛОЖЕННЯ
про державну службу зайнятості
( У тексті Положення посилання "Української РСР, УРСР" замінено на посилання "України", "місцеві Ради народних депутатів" - на "місцеві державні адміністрації, виконавчі комітети відповідних Рад народних депутатів", "республіка" - на "держава", "Кримської АРСР" - на "Республіки Крим", "виконкоми місцевих Рад народних депутатів" - на "місцеві органи державної виконавчої влади", "Республіканський центр зайнятості" - на "Державний центр зайнятості", "республіканський (Кримської АРСР) центр зайнятості" - на "Кримський республіканський центр зайнятості" згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93 )
( У тексті Положення слова "установи і організації, незалежно від форм власності та господарювання" в усіх відмінках замінено словами "установи та організації усіх форм власності" у відповідних відмінках, а слова "Міністерство праці України" в усіх відмінках - словом "Мінпраці" у відповідних відмінках згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
1. Державна служба зайнятості складається з Державного центру зайнятості Мінпраці, центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських і районних у містах центрів зайнятості, центрів організації професійного навчання незайнятого населення, центрів професійної орієнтації населення, інспекцій по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення.
До складу державної служби зайнятості входять також навчальні заклади професійної підготовки незайнятого населення, інформаційно-обчислювальні центри, територіальні та спеціалізовані бюро зайнятості, центри реабілітації населення, підприємства, установи та організації, підпорядковані службі зайнятості.
Діяльність державної служби зайнятості провадиться під керівництвом Мінпраці, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93, в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
2. Основними завданнями державної служби зайнятості є:
розробка та здійснення заходів щодо реалізації державної політики зайнятості, які забезпечують зайнятість працездатного населення та матеріальну допомогу громадянам у разі безробіття;
систематичне вивчення процесів, що відбуваються на ринку праці, у сфері професійної зайнятості та професійного навчання, і розробка на цій основі необхідних прогнозів для вироблення і вжиття заходів щодо регулювання ринку праці та зайнятості робочої сили;
раціональне й ефективне використання державного фонду сприяння зайнятості населення;
контроль за дотриманням законодавства про зайнятість підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності.
( Абзац пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
3. Послуги, пов'язані із забезпеченням зайнятості населення, його соціальним захистом від безробіття, надаються державною службою зайнятості безплатно.
4. Державна служба зайнятості відповідно до покладених на неї завдань:
а) інформує населення про стан ринку праці, наявність вільних робочих місць і вакантних посад на підприємствах, в установах і організаціях держави, про послуги, що надаються службою зайнятості;
б) консультує громадян з питань одержання роботи, в тому числі в інших населених пунктах держави, умов і оплати праці;
в) інформує та консультує власників підприємств, установ і організацій або уповноважені ними органи щодо наявності незайнятої робочої сили на відповідній території, можливості забезпечення нею підприємств, установ і організацій, включаючи проведення переселення громадян і членів їх сімей з інших регіонів держави;
г) веде облік громадян, які звертаються з питань працевлаштування, вільних робочих місць і вакантних посад, створює автоматизовані банки даних про потребу підприємств, установ і організацій у кадрах;
д) здійснює добір і направлення на підприємства, в установи і організації усіх форм власності, працівників потрібних професій (спеціальностей) і кваліфікації, контроль за їх працевлаштуванням; веде первинний облік працевлаштування громадян, а також громадян, направлених на професійну підготовку, підвищення кваліфікації та перепідготовку і оплачувані громадські роботи;
є) сприяє створенню додаткових робочих місць на підприємствах, в установах і організаціях для використання праці громадян, які потребують соціального захисту і нездатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці, а також на територіях пріоритетного розвитку;
ж) розробляє прогнози щодо структури робочих місць, потреби підприємств, установ і організацій у працівниках за їх професійним складом та визначає на цій основі обсяги і напрями професійної підготовки, підвищення кваліфікації та перепідготовки вивільнюваних працівників та незайнятого населення;
з) здійснює заходи щодо професійної підготовки, підвищення кваліфікації та перепідготовки вивільнюваних працівників і безробітних з метою підвищення їх конкурентної спроможності на ринку праці як у навчальних закладах системи служби зайнятості, так і в інших навчальних закладах з урахуванням індивідуальних здібностей та інтересів громадян;
і) бере участь у підготовці та реалізації державних і територіальних програм зайнятості, заходів щодо запобігання безробіттю;
( Підпункт "і" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
к) вносить до місцевих державних адміністрацій пропозиції про бронювання на підприємствах, в установах і організаціях до 5 процентів загальної кількості робочих місць для осіб, які потребують соціального захисту і нездатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці;
л) бере участь в організації оплачуваних громадських робіт для забезпечення тимчасової зайнятості населення, передусім для осіб, зареєстрованих як безробітні, на підприємствах, в установах і організаціях комунальної власності та за договорами на інших підприємствах, в установах і організаціях;
( Підпункт "л" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93 )
м) подає допомогу бажаючим влаштуватися на роботу громадянам, у тому числі тим, які потребують соціального захисту і нездатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці;
н) реєструє безробітних, забезпечує їх працевлаштування, в тому числі за бажанням направляє безробітних на сезонні та оплачувані громадські роботи, виплачує допомогу по безробіттю, матеріальну допомогу по безробіттю, надає одноразову матеріальну допомогу безробітним та членам сімей, які перебувають на їх утриманні, а також матеріальну допомогу громадянам, які проходять підготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації за направленням державної служби зайнятості, надає безпроцентні позики безробітним для зайняття підприємницькою діяльністю;
( Підпункт "н" пункту 4 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
о) виплачує матеріальну допомогу громадянам, які за направленням служби зайнятості проходять професійну підготовку, підвищення кваліфікації та перепідготовку;
( Підпункт "о" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
п) готує пропозиції щодо визначення територій пріоритетного розвитку, де збільшення кількості робочих місць заохочується державою;
р) інформує населення про наявність навчальних закладів, центрів, курсів, технічних шкіл, комбінатів, пунктів підготовки та перепідготовки кадрів, про строки навчання;
с) проводить роботу з питань організації професійної діяльності громадян України за кордоном;
т) видає суб'єктам підприємницької діяльності ліцензії на посередництво у працевлаштуванні за кордоном;
( Підпункт "т" пункту 4 в редакції Постанов КМ
N 315 від 29.04.93,
N 1435 від 14.09.98,
N 1622 від 01.09.99,
N 1919 від 18.10.99 )
у) видає дозволи на працевлаштування іноземцям та особам без громадянства, які прибули в Україну на визначений термін;
( Підпункт "у" пункту 4 в редакції Постанов КМ
N 315 від 29.04.93,
N 1435 від 14.09.98 )
ф) здійснює контроль за дотриманням підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, законодавства про зайнятість населення. Вживає заходів до запобігання незаконному використанню робочої сили;
( Підпункт "ф" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
х) розробляє статистичну звітність про стан ринку праці, попит і пропонування на робочу силу, іншу звітність про зайнятість населення, забезпечує її достовірність та своєчасне подання;
ц) веде облік та складає звіти про витрачання коштів державного фонду сприяння зайнятості населення.
5. Державний центр зайнятості Мінпраці несе відповідальність за:
проведення на території держави єдиної політики зайнятості;
організаційно-методичне забезпечення діяльності місцевих ланок державної служби зайнятості;
створення і розвиток матеріально-технічної, виробничої, поліграфічної бази державної служби зайнятості всіх рівнів;
створення на основі автоматизації та комп'ютеризації єдиної республіканської інформаційно-довідкової системи державної служби зайнятості;
формування системи професійної підготовки, підвищення кваліфікації та перепідготовки незайнятих громадян;
організацію підготовки кадрів для державної служби зайнятості та створення ефективної системи підвищення кваліфікації її працівників;
раціональне використання державного фонду сприяння зайнятості населення;
визначення оптимальної структури і чисельності працівників місцевих органів державної служби зайнятості, економне витрачання коштів на її утримання;
діяльність підприємств, установ та організацій служби зайнятості.
( Абзац пункту 5 в редакції Постанови КМ
N 315 від 29.04.93 )
6. Центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський та Севастопольський міські центри зайнятості несуть відповідальність за:
( Абзац перший пункту 6 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
організацію діяльності підпорядкованих їм структур державної служби зайнятості;
територіальний перерозподіл трудових ресурсів регіону з урахуванням здійснення заходів щодо сприяння добровільному переселенню громадян і членів їх сімей;
своєчасність і достовірність аналізу і прогнозу стану ринку праці, розробку територіальних програм зайнятості;
видання спеціалізованих інформаційних бюлетенів, забезпечення районних, міськрайонних, міських і районних у місті служб зайнятості інформацією про стан ринку праці в межах регіону;
( Абзац п'ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
раціональне використання державного фонду сприяння зайнятості населення, що знаходяться в їх розпорядженні.
7. Районні, міськрайонні, міські та районні в місті центри зайнятості несуть відповідальність за:
( Абзац перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
своєчасне і якісне надання кожному громадянину, який звернувся до державної служби зайнятості, безплатних послуг по працевлаштуванню, професійній орієнтації та підготовці;
обгрунтованість призначення і виплати допомоги по безробіттю, матеріальної допомоги по безробіттю, надання одноразової матеріальної допомоги безробітному та членам сім'ї, які перебувають на його утриманні, матеріальної допомоги громадянам, які проходять підготовку, перепідготовку або підвищення кваліфікації за направленням державної служби зайнятості, надання безпроцентної позики безробітним для зайняття, підприємницькою діяльністю;
( Абзац третій пункту 7 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
збереження у таємниці соціальних даних кожного громадянина, який користується послугами державної служби зайнятості;
об'єктивність при наданні послуг щодо консультування та працевлаштування громадян, які звернулися до місцевої служби зайнятості;
раціональне використання коштів державного фонду сприяння зайнятості населення, що знаходяться в їх розпорядженні.
8. Державна служба зайнятості має право:
а) одержувати від підприємств, установ і організацій усіх форм власності, статистичні дані про наявність вільних робочих місць і вакантних посад, характер і умови праці на них, про всіх вивільнюваних, прийнятих працівників та інформацію про передбачувані зміни в організації виробництва і праці, інші заходи, що можуть призвести до вивільнення працівників;
( Підпункт "а" пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93 )
б) укладати за дорученням підприємств, установ і організацій усіх форм власності, договори з громадянами при їх працевлаштуванні з попередньою (при необхідності) професійною підготовкою, оплатою вартості проїзду, добових, а також подавати допомогу при переїзді на нове місце проживання та роботи за рахунок коштів цих підприємств, установ і організацій;
в) розпоряджатися в установленому порядку коштами державного фонду сприяння зайнятості населення за напрямами, визначеними державними і територіальними програмами зайнятості населення, та кошторисами на утримання органів державної служби зайнятості;
( Підпункт "в" пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
г) припиняти або скасовувати виплату допомоги по безробіттю;
д) вносити пропозиції до місцевих державних адміністрацій про припинення на строк до 6 місяців рішення підприємств про вивільнення працівників у разі утруднення їх наступного працевлаштування з частковою або повною компенсацією витрат підприємств, викликаних цією відстрочкою, з визначенням джерел фінансування;
є) укладати договори з професійно-технічними, іншими навчальними закладами, зокрема вузами, на професійну підготовку, підвищення кваліфікації та перепідготовку громадян, які зареєстровані у службі зайнятості і потребують одержання нової професії (спеціальності) або підвищення кваліфікації, та оплачувати вартість їх професійного навчання, підвищення кваліфікації та перенавчання;
ж) створювати додатково у разі необхідності за погодженням з Мінпраці підприємства, установи та організації державної служби зайнятості;
( Підпункт "ж" пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93 )
з) відвідувати підприємства, установи і організації для контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення і вирішення питань, пов'язаних із соціальним захистом громадян;
і) одержувати від громадянина довідку про стан здоров'я, якщо це потрібно при направленні на підготовку і перепідготовку для оволодіння відповідною професією (спеціальністю);
к) вносити в установленому порядку пропозиції про притягнення до відповідальності службових осіб, винних у порушенні законодавства про зайнятість населення;
л) стягувати відповідно до Закону України
"Про зайнятість населення" штрафи з підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі:
відмови у прийнятті на роботу громадян, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних конкурувати на ринку праці, у межах установленої броні;
використання праці іноземців або осіб без громадянства без дозволу державної служби зайнятості;
посередництво у працевлаштуванні за кордоном без ліцензії, виданої Державним центром зайнятості Мінпраці;
( Абзац четвертий підпункту "л" пункту 8 в редакції Постанови КМ
N 1919 від 18.10.99 )
неподання або порушення строків подання державній службі зайнятості письмового повідомлення про наступне вивільнення працівників, як це передбачено пунктом 5 статті 20 Закону України "Про зайнятість населення".
( Підпункт "л" пункту 8 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
м) стягувати з підприємств, установ та організацій усіх форм власності суми прихованих або занижених обов'язкових зборів і недоїмок до державного фонду сприяння зайнятості населення;
( Пункт 8 доповнено підпунктом "м" згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
н) компенсувати підприємствам, установам та організаціям до 50 відсотків витрат на перепідготовку працівників, які підлягають скороченню у зв'язку зі змінами в організації виробництва і праці, у разі їх працевлаштування;
( Пункт 8 доповнено підпунктом "н" згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
о) припиняти дію наказів, інструкцій та інших рішень підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що суперечать законодавству про зайнятість населення. У необхідних випадках вносити до вищестоящих органів пропозиції про їх скасування;
( Пункт 8 доповнено підпунктом "о" згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
п) стягувати з підприємств, установ та організацій суми витрат, пов'язаних із працевлаштуванням, професійною підготовкою, перепідготовкою, виплатою допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги по безробіттю у разі відмови у прийнятті на роботу спеціалістів, які раніше були ними заявлені.
( Пункт 8 доповнено підпунктом "п" згідно з Постановою КМ
N 1435 від 14.09.98 )
9. Державна служба зайнятості може надавати у встановленому порядку підприємствам, установам і організаціям за договорами платні послуги, не пов'язані з забезпеченням зайнятості населення, із зарахуванням одержаних коштів і частини прибутку підприємств, установ та організацій, що створюються державною службою зайнятості до державного фонду сприяння зайнятості населення і спрямуванням до 25 процентів цих коштів на розвиток служби зайнятості та матеріальне заохочення її працівників. Порядок витрачання коштів визначається Мінпраці.
( Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93 )
10. Директор Державного центру зайнятості Мінпраці призначається цим Міністерством, директори центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних. Київського та Севастопольського міських центрів зайнятості - Мінпраці за поданням відповідно Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
( Абзац перший пункту 10 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
Порядок призначення керівників інших підрозділів державної служби зайнятості встановлюється Мінпраці.
11. Фонд оплати праці державної служби зайнятості визначається виходячи із загальної чисельності працюючих у державній службі зайнятості та діючих умов оплати праці працівників цієї служби.
( Пункт 11 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
12. Діяльність державної служби зайнятості фінансується за рахунок коштів державного фонду сприяння зайнятості населення, передбачених на ці цілі.
Структура, штатний розпис і кошторис на утримання Державного центру зайнятості Мінпраці затверджуються цим Міністерством, центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських і районних у містах центрів зайнятості - Державним центром зайнятості Мінпраці.
( Абзац другий пункту 12 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
13. Державний центр зайнятості Мінпраці як учасник зовнішньоекономічних зв'язків має право в установленому порядку відкривати інвалютний рахунок в установах банків.
14. Державний центр зайнятості Мінпраці, центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський та Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські і районні у містах центри зайнятості є юридичними особами і мають печатку із зображенням Державного Герба України.
( Пункт 14 в редакції Постанови КМ
N 1435 від 14.09.98 )
Затверджене
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 червня 1991 р. N 47
ПОЛОЖЕННЯ
про державний фонд сприяння зайнятості населення
( У тексті Положення посилання "Української РСР, УРСР" замінено на посилання "України", "Кримської АРСР" - на "Республіки Крим", "республіканський бюджет" - на "державний бюджет", "Республіканський центр зайнятості" - на "Державний центр зайнятості", "республіканський (Кримської АРСР) центр зайнятості" - на "Кримський республіканський центр зайнятості" згідно з Постановою КМ
N 315 від 29.04.93 )
1. Державний фонд сприяння зайнятості населення є самостійною фінансовою системою і утворюється на державному і місцевому рівнях за рахунок:
асигнувань державного і місцевих бюджетів, розмір яких встановлюється Верховною Радою України;
обов'язкових внесків підприємств, установ, організацій всіх форм власності (крім сільськогосподарських підприємств), які займаються виробничо-господарською або комерційною діяльністю. Норматив обов'язкових відрахувань визначається при затвердженні Державного бюджету України на наступний рік. При цьому до 20 відсотків коштів централізується в Державному центрі зайнятості Міністерства праці;
( Абзац третій пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 432 від 18.04.96 - зміни втратили чинність на підставі Постанови КМ
N 617 від 11.05.2006 )
добровільних внесків об'єднань громадян, громадян, зарубіжних фірм, інших надходжень;
коштів служби зайнятості, отриманих від надання платних послуг підприємствам та організаціям, і частини прибутку підприємств, установ та організацій, що створюються державною службою зайнятості.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ
N 315 від 29.04.93 )
2. Кошти державного фонду сприяння зайнятості населення зосереджуються в Державному центрі зайнятості Міністерства праці України, Кримському республіканському центрі зайнятості, обласних, районних, міських і районних у місті центрах зайнятості.
Перерахування бюджетних коштів до державного фонду сприяння зайнятості населення провадиться у порядку, встановленому Міністерством праці України разом з Міністерством фінансів України.
3. Кошти державного фонду сприяння зайнятості населення до складу Державного бюджету України, державного бюджету Республіки Крим і місцевих бюджетів не входять і знаходяться у розпорядженні державної служби зайнятості, яка відповідно до Закону України
"Про зайнятість населення" є розпорядником цих коштів.
4. Кошти державного фонду сприяння зайнятості населення витрачаються на фінансування заходів, передбачених республіканськими і територіальними програмами зайнятості.
На республіканському рівні фінансується:
розвиток центрів підготовки і навчання вивільнюваних працівників та незайнятого населення, професійної орієнтації населення, інформаційно-обчислювальних центрів, поліграфічної бази, власних підприємств служби зайнятості, створення гуртожитків і тимчасового житла для осіб без певного місця проживання;
проведення наукових досліджень і розробок з проблем ринку праці та зайнятості населення;
забезпечення міжнародного співробітництва у розв'язанні проблем зайнятості населення;
надання в окремих випадках допомоги Кримському республіканському центру зайнятості, обласним, Київському міському центрам зайнятості;
утримання працівників підрозділів державної служби зайнятості, їх підготовка та підвищення кваліфікації.
На рівні Республіки Крим і місцевому рівні фінансується:
професійне орієнтування та працевлаштування населення;
професійна підготовка, підвищення кваліфікації та перепідготовка вивільнюваних працівників і безробітних;
організація додаткових робочих місць у галузях народного господарства;
залучення безробітних до оплачуваних громадських робіт;
надання безпроцентної позички безробітним для зайняття підприємницькою діяльністю;
виплата допомоги по безробіттю та надання матеріальної допомоги членам сім'ї безробітного, які перебувають на його утриманні, а також громадянам, які втратили право на допомогу по безробіттю;
видання спеціальних інформаційних бюлетенів про потреби територій в кадрах і можливості працевлаштування;
здійснення інших витрат, пов'язаних із соціальним захистом прав громадян України на працю.
5. Проекти бюджетів республіканських і місцевих частин державного фонду сприяння зайнятості населення на планований рік розробляються Міністерством праці України і його органами на місцях з участю державної служби зайнятості на основі республіканських і територіальних програм зайнятості та подаються на затвердження відповідно до Кабінету Міністрів України, Ради Міністрів Республіки Крим, виконкомів обласних, Київської міської Рад народних депутатів.
6. Кримський республіканський центр зайнятості, обласні, Київський міський центри зайнятості в межах затверджених бюджетів і кошторисів самостійно розпоряджаються коштами державного фонду сприяння зайнятості населення.
7. З метою зосередження коштів державного фонду сприяння зайнятості населення та їх використання для Державного центру зайнятості Міністерства праці України, Кримського республіканського центру зайнятості, обласних, Київського міського центрів зайнятості відкриваються розрахункові рахунки в установах банків, а для районних, міжрайонних, міських і районних у місті центрів зайнятості - поточні рахунки в установах банків. Операції з рахунків фонду здійснюються в порядку, передбаченому правилами Національного банку України, і за розрахунково-грошовими документами установлених форм.
8. Порядок надходження, обліку і використання коштів державного фонду сприяння зайнятості населення визначається інструкцією, затвердженою Міністерством праці України разом з Міністерством фінансів України і Національним банком України.
9. Контроль за своєчасним і повним надходженням обов'язкових відрахувань коштів із державних і місцевих бюджетів до державного фонду сприяння зайнятості населення здійснюється державною службою зайнятості з залученням в необхідних випадках державної податкової служби.
Звіти про використання коштів державного фонду сприяння зайнятості населення з метою інформування громадськості публікуються щорічно.
10. Кошти державного фонду сприяння зайнятості населення, не використані у поточному (звітному році), вилученню не підлягають.
11. Контроль за раціональним і ефективним використанням коштів державного фонду сприяння зайнятості населення здійснюється на рівні України - Міністерством праці України, на рівні Республіки Крим та областей - Державним центром зайнятості, на рівні міст районів - Кримським республіканським центром зайнятості, обласними центрами зайнятості.
Затверджене
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 червня 1991 р. N 47
( Положення в редакції Постанови КМ
N 315 від 29.04.93 )
( Положення втратило чинність на підставі Постанови КМ
N 578 від 27.04.98 )
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок реєстрації громадян як безробітних, виплати допомоги по безробіттю та про умови подання додаткової матеріальної та іншої допомоги безробітним і членам їхніх сімей
................Перейти до повного тексту