Найменування статті |
Плановий показник |
Залишок коштів на початок року |
27 000 |
Надходження |
1. Фіксований внесок з кожного аудиторського звіту, підготовленого суб’єктом аудиторської діяльності за результатами надання аудиторських послуг з обов’язкового аудиту підприємству, що становить суспільний інтерес, на користь державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю" |
26 130 |
2. Інші надходження |
1 600 |
Усього надходжень |
54 730 |
Витрати |
1. Оплата праці штатних працівників |
24 878 |
у тому числі: |
|
заробітна плата |
20 392 |
нарахування на заробітну плату (22 відсотки) |
4 486 |
2. Комунально-господарські, канцелярські витрати та інші витрати |
3 655 |
у тому числі: |
|
оренда офісного приміщення |
2 000 |
комунальні витрати |
250 |
транспортні витрати |
75 |
придбання поштових, канцелярських, господарських товарів |
80 |
придбання обладнання, інвентаря, комплектувальних виробів до оргтехніки та інші витрати, пов’язані з утриманням офісного приміщення |
200 |
організаційно-представницькі витрати |
50 |
електронні комунікаційні послуги |
80 |
послуги банку |
80 |
інші витрати (облаштування приміщення, поточний ремонт, судовий збір, послуги адвокатів та інших залучених працівників тощо) |
720 |
3. Витрати на придбання обладнання та меблів, необхідних для організації роботи державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю", оргтехніки, мережевого комп’ютерного обладнання та ліцензійного програмного забезпечення |
520 |
4. Витрати на здійснення перекладу міжнародних стандартів аудиту та методологічного забезпечення |
300 |
5. Витрати на відрядження |
800 |
6. Витрати на проведення заходів, організованих державною установою "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю" |
200 |
7. Витрати на сплату членського внеску до Міжнародного форуму незалежних регуляторів аудиторської діяльності (IFIAR) |
350 |
8. Витрати на проведення аудиту фінансової звітності державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю" |
120 |
9. Витрати на забезпечення функціонування елементів інформаційно-аналітичної системи державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю" |
900 |
у тому числі: |
|
послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру (оренда хмарних обчислюваних потужностей) |
400 |
забезпечення технічної підтримки існуючих елементів інформаційно-аналітичної системи державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю" |
500 |
10. Витрати на створення елементів інформаційно-аналітичної системи державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю" |
4 400 |
у тому числі: |
|
витрати на удосконалення та розширення функціоналу елементів інформаційно-аналітичної системи державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю", створених у попередні роки |
1300 |
створення програмного забезпечення для налагодження електронної комунікації з органами, діяльність яких забезпечує Інспекція із забезпечення якості |
500 |
створення програмного забезпечення для здійснення моніторингу ризиків у роботі суб’єктів аудиторської діяльності |
1000 |
забезпечення автоматизації процесу проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг |
1100 |
інші витрати, пов’язані із створенням та удосконаленням інформаційно-аналітичної системи державної установи "Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю" |
500 |
11. Витрати на безперервне професійне навчання |
287 |
12. Витрати на підтримку талановитої молоді під час атестації аудиторів |
780 |
13. Витрати на забезпечення соціальних гарантій працівникам Інспекції із забезпечення якості |
490 |
14. Витрати на підтримку процесу атестації аудиторів |
50 |
15. Витрати майбутніх періодів |
17 000 |
Усього витрат |
54 730 |