1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 14 квітня 2004 р. N 460
Київ
Про затвердження Порядку взаємодії відомчої воєнізованої охорони з органами (підрозділами) внутрішніх справ, Служби безпеки, Збройних Сил, Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи у разі виникнення надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок взаємодії відомчої воєнізованої охорони з органами (підрозділами) внутрішніх справ, Служби безпеки, Збройних Сил, Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи у разі виникнення надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки (додається).
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 31
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2004 р. N 460
ПОРЯДОК
взаємодії відомчої воєнізованої охорони з органами (підрозділами) внутрішніх справ, Служби безпеки, Збройних Сил, Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи у разі виникнення надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки
Загальні положення
1. Цей Порядок визначає мету, напрями та види взаємодії відомчої воєнізованої охорони з органами внутрішніх справ, СБУ, органами військового управління і підрозділами Збройних Сил, територіальними органами МНС (далі - органи (підрозділи) взаємодії) у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного або соціально-політичного характеру (далі - надзвичайні ситуації) на об'єктах підвищеної небезпеки підприємств, установ та організацій (далі - підприємства).
2. Об'єктами підвищеної небезпеки, під час охорони яких організовується і здійснюється взаємодія згідно з цим Порядком, є тепло- і гідроелектростанції, сховища нафто- і радіоактивних відходів, нафто- і газопереробні виробництва, газо- і нафтоперекачувальні станції, головні споруди та установки комплексної підготовки нафти і газу, повітряні та підводні переходи магістральних трубопроводів, промислові трубопроводи, газогольдерні установки та інші об'єкти підвищеної небезпеки, щодо яких існує реальна загроза виникнення надзвичайних ситуацій (далі - об'єкти).
Мета, напрями та види взаємодії
3. Взаємодія відомчої воєнізованої охорони з органами (підрозділами) взаємодії організовується і здійснюється з метою забезпечення надійної охорони об'єктів у разі виникнення на цих об'єктах надзвичайних ситуацій.
4. Взаємодія організовується за такими напрямами:
розроблення та здійснення узгоджених заходів з технічного оснащення засобами охорони об'єктів, спільне застосування сил і засобів для їх охорони у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
обмін інформацією про обстановку в районі розташування об'єктів, наміри і спроби посягань на ці об'єкти, їх працівників, а також працівників відомчої воєнізованої охорони та органів (підрозділів) взаємодії;
внесення керівникам підприємств, об'єкти яких охороняються, пропозицій щодо усунення причин і умов, які можуть призвести до порушень у системі охорони цих об'єктів, та щодо виконання ними відповідних контрольних функцій;
розроблення моделей загроз злочинних посягань на об'єкти;
узагальнення підсумків роботи та розроблення нових видів взаємодії.
5. Основними видами взаємодії є:
проведення оперативних нарад за участю представників органів (підрозділів) взаємодії;
організація навчань та тренувань згідно з планами охорони об'єктів і взаємодії у разі виникнення надзвичайних ситуацій (далі - плани охорони об'єктів і взаємодії) та планами проведення антитерористичних операцій за участю органів (підрозділів) взаємодії у межах їх повноважень із залученням працівників підприємств, об'єкти яких охороняються;
утворення у разі потреби спільних оперативних штабів, робочих груп тощо для координації дій під час охорони об'єктів;
обмін інформацією, що стосується охорони об'єктів;
здійснення заходів, передбачених пунктом 10 цього Порядку.
6. Заходи з організації взаємодії здійснюються у разі виникнення надзвичайних ситуацій відомчою воєнізованою охороною та органами (підрозділами) взаємодії згідно з планами охорони об'єктів і взаємодії, що розробляються і затверджуються керівниками підприємств, об'єкти яких охороняються, разом з керівниками відомчої воєнізованої охорони та відповідних органів (підрозділів) взаємодії, а у разі проведення антитерористичних операцій - згідно з планами їх проведення, що розробляються і затверджуються в порядку, передбаченому законодавством про боротьбу з тероризмом.
7. Плани охорони об'єктів і взаємодії погоджуються у разі потреби із заінтересованими центральними органами виконавчої влади і уточнюються не менше одного разу на рік, а у разі потреби - невідкладно.
У планах охорони об'єктів і взаємодії визначається порядок дій підрозділів відомчої воєнізованої охорони та відповідних органів (підрозділів) взаємодії.
Плани перевіряються та уточнюються під час проведення спільних навчань та тренувань працівників відомчої воєнізованої охорони і відповідних органів (підрозділів) взаємодії.
Сили і засоби, які беруть участь та використовуються під час взаємодії
8. У взаємодії у разі виникнення на об'єктах надзвичайних ситуацій у межах своїх повноважень беруть участь працівники відомчої воєнізованої охорони та органів (підрозділів) взаємодії.
9. З метою координації дій під час взаємодії відомчою воєнізованою охороною та органами (підрозділами) взаємодії використовуються:
засоби зв'язку, що належать відомчій воєнізованій охороні та/або підприємствам, об'єкти яких охороняються, - для забезпечення зв'язку та доповіді службовими нарядами (вартовими, дозорними тощо) начальникові варти, його зв'язку з диспетчером або начальником зміни на об'єкті, керівником відомчої воєнізованої охорони, керівником підприємства, керівниками органів (підрозділів) взаємодії з метою координації дій;
автотранспортні та плавучі засоби, що належать відомчій воєнізованій охороні, органам (підрозділам) взаємодії та/або підприємствам, об'єкти яких охороняються, - для пересування службових нарядів (вартових, дозорних тощо), огляду контрольованих зон (акваторій) об'єктів та затримання порушників, які перебувають без належних підстав у межах цих зон (акваторій);

................
Перейти до повного тексту