- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 червня 2020 р. № 455 Київ |
Деякі питання реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозиціями Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру стосовно реалізації з 10 червня 2020 р. у територіальних органах Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру, що забезпечують здійснення повноважень з державної реєстрації земельних ділянок, пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок строком до двох років.
2. Затвердити Тимчасовий порядок взаємодії між державними кадастровими реєстраторами територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру на період реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок, що додається.
3. Внести до актів Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
4. Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру відповідно до вимог Тимчасового порядку, затвердженого цією постановою, забезпечити до 10 червня 2020 р. розроблення та впровадження програмного забезпечення у складі Державного земельного кадастру, необхідного для реалізації цієї постанови.
5. Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства подати до 1 червня 2021 р. Кабінетові Міністрів України звіт про результати реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 75 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 червня 2020 р. № 455
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
взаємодії між державними кадастровими реєстраторами територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру на період реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок
1. Цей Тимчасовий порядок визначає механізм взаємодії між територіальними органами Держгеокадастру на період реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок під час державної реєстрації земельної ділянки державними кадастровими реєстраторами.
2. Пілотний проект із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок реалізується стосовно земельних ділянок, державна реєстрація яких здійснюється за: проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічною документацією із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічною документацією із землеустрою щодо інвентаризації земель (далі - документація із землеустрою).
3. Для державної реєстрації земельної ділянки заява з документами, передбаченими частиною четвертою
статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр", подається територіальному органу Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки через центр надання адміністративних послуг з урахуванням вимог пункту 2 цього Порядку у паперовому вигляді та в електронній формі.
Заява в електронній формі з доданими документами також може бути подана відповідно до пункту 6 цього Порядку.
4. Документація із землеустрою в електронній формі засвідчується за допомогою кваліфікованого електронного підпису особи, яка відповідно до вимог
статті 26 Закону України "Про землеустрій" є розробником проекту землеустрою (далі - розробник), що підтверджує його відповідність оригіналу документації із землеустрою у паперовому вигляді.
5. Виготовлення документації із землеустрою в електронній формі здійснюється з урахуванням таких вимог:
формат зображення - кольоровий;
роздільна здатність - 300 точок на дюйм;
глибина кольору - не менш як 4 біти;
формат готового файла - PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення);
розмір файла - не більш як 3 мегабайти.
Якість документації із землеустрою в електронній формі повинна забезпечувати розбірливе читання його змісту.
7. Державний кадастровий реєстратор територіального органу Держгеокадастру в день надходження заяви про державну реєстрацію земельної ділянки з доданими документами, крім випадку, зазначеного у пункті 6 цього Порядку:
приймає подані документи та перевіряє їх на відповідність вимогам, зазначеним у пункті 67 Порядку ведення Державного земельного кадастру;
8. Після прийняття та реєстрації заяви з доданими документами в Державному земельному кадастрі відповідно до пунктів 6 і 7 цього Порядку програмним забезпеченням Державного земельного кадастру за принципом випадковості обирається інший територіальний орган Держгеокадастру, Державний кадастровий реєстратор якого здійснюватиме державну реєстрацію земельної ділянки.
9. Державний кадастровий реєстратор територіального органу Держгеокадастру, вибраний за принципом випадковості програмним забезпеченням Державного земельного кадастру, відповідно до пунктів 73, 75, 77, 87 і 111
Порядку ведення Державного земельного кадастру здійснює відповідні дії та формує витяг або рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки за формою згідно з додатком в електронній формі та накладає на них кваліфікований електронний підпис.
Надсилає такі відомості також у формі електронного документа з використанням технічних засобів телекомунікацій на адресу веб-сторінки, за якою здійснювалося подання заяви.
У разі державної реєстрації земельної ділянки Державним кадастровим реєстратором, вибраним за принципом випадковості програмним забезпеченням Державного земельного кадастру під час реалізації пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок:
позначка, передбачена підпунктом 2 пункту 75 Порядку ведення Державного земельного кадастру, не проставляється;
розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора не є підставою для прийняття Державним кадастровим реєстратором рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки відповідно до пунктів 70, 73, 77-85 Порядку ведення Державного земельного кадастру за результатами перевірки документів, передбачених пунктом 111
Порядку ведення Державного земельного кадастру .
10. Розгляд заяв з доданими документами та державна реєстрація земельних ділянок або прийняття рішень про відмову у державній реєстрації земельних ділянок здійснюються Державним кадастровим реєстратором у порядку черговості їх надходження.
11. Під час розгляду документів, поданих для державної реєстрації земельної ділянки, опрацьовуються документи в електронній формі, сформовані у програмному забезпеченні Державного земельного кадастру, із накладеним на них кваліфікованим електронним підписом.
12. Після здійснення дій, зазначених у пункті 9 цього Порядку, програмним забезпеченням Державного земельного кадастру в автоматичному порядку повертається заява із сформованими документами територіальному органу Держгеокадастру за місцем їх подання або територіальному органу Держгеокадастру за місцезнаходженням центру надання адміністративних послуг, зазначеного у заяві, якщо така заява подавалася згідно з пунктом 6 цього Порядку.
13. Державний кадастровий реєстратор територіального органу Держгеокадастру за місцем розташування земельної ділянки або за місцезнаходженням центру надання адміністративних послуг, зазначеного у заяві, якщо така заява подавалася згідно з пунктом 6 цього Порядку, роздруковує заяву, витяг або рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки із сформованими відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру іншими документами, підписує зазначені документи та засвідчує свій підпис власною печаткою, подає їх відповідному центру надання адміністративних послуг для видачі.
................Перейти до повного тексту