Прем'єр-міністр України | В.ГРОЙСМАН |
Інд. 19 | |
I. Загальні (кваліфікаційні) вимоги* | ||
1. | Освіта** | - ступінь вищої освіти - не нижче магістра |
2. | Досвід роботи** | - загальний стаж роботи - не менше семи років; - досвід роботи на посадах державної служби категорій "А"чи "Б" або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування або досвід роботи на керівних посадах у відповідній сфері - не менше трьох років |
3. | Володіння державною мовою | - вільне володіння державною мовою |
4. | Володіння іноземною мовою | - володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи (англійська або французька) |
II. Спеціальні вимоги | ||
Кваліфікаційні вимоги*** | ||
1. | Освіта*** | |
2. | Досвід роботи*** | |
Вимоги до компетентності**** | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Лідерство | - вміння та досвід у визначенні стратегії, напрямів діяльності і розвитку організації та встановлення її чітких цілей і завдань; - вміння розвивати професійні компетентності співробітників; - здатність надихати команду та мотивувати людей на самовіддану роботу, досягнення індивідуального та командного результату; - вміння ефективно делегувати задачі та управляти результативністю команди; - створення культури відкритості та відповідальності, культури нульової толерантності до корупції |
2. | Комунікація та взаємодія | - вміння правильно визначати заінтересовані та впливові сторони, розбудовувати партнерські стосунки; - здатність ефективно взаємодіяти - слухати, сприймати та доносити думку; - вміння публічно виступати, презентувати матеріал на аудиторію; - здатність впливати на думку інших, використовуючи переконливі аргументи та послідовну комунікацію |
3. | Розуміння сфери державної політики | - розуміння актуальних проблем та викликів у відповідній сфері державної політики; - бачення необхідних змін у формуванні та реалізації державної політики у відповідній сфері; - бачення шляхів розв’язання поточних проблем у відповідній сфері; - розуміння кола заінтересованих сторін та шляхів їх залучення до формування/реалізації політики у відповідній сфері |
4. | Стратегічне бачення | - бачення загальної картини у сфері своєї відповідальності, розуміння середньо- та довгострокових цілей; - здатність визначати напрямки розвитку та покращень у сфері своєї відповідальності; - уміння перетворювати довгострокові цілі та концептуальне бачення у конкретні задачі та показники їх виконання, чіткі та послідовні плани дій - вміння здійснювати оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та оцінювання державної політики |
5. | Управління змінами та інновації | - рішучість та наполегливість у впровадженні змін; - вміння планувати, оцінювати ефективність та коригувати плани; - здатність формувати концептуальні пропозиції, інноваційні ідеї та підходи |
6. | Доброчесність та дотримання правил етичної поведінки | - здатність застосовувати принцип доброчесності та правила етичної поведінки державних службовців; - недопущення поведінки, яка свідчить про нечесність та/або не безсторонність кандидата; - недопущення поведінки, через яку призначення кандидата негативно вплине на суспільну довіру до державної служби; - здатність розуміти вимоги щодо конфлікту інтересів та інші обмеження, встановлені Законом України "Про запобігання корупції", та утримуватись від їх порушення |
7. | Абстрактне мислення | - здатність до логічного мислення; - вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки |
8. | ||
Професійні знання***** | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства | знання: - Конституції України; - Закону України "Про державну службу"; - Закону України "Про запобігання корупції" та іншого законодавства |
2. | ||
3. |