- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 квітня 2021 р. № 441 Київ |
Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів"
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 квітня 2021 р. № 441
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів"
1. Пункт 3 викласти в такій редакції:
"3. Субвенція спрямовується на реалізацію проектів, пов’язаних із формуванням нового освітнього простору, безпечного та інклюзивного (безбар’єрного) освітнього середовища, проведенням реконструкції та капітального ремонту будівель (їх частин), споруд закладів загальної середньої освіти.
Субвенція спрямовується на реалізацію проектів, передбачених цим пунктом, у разі дотримання таких умов:
загальна чисельність учнів опорних закладів освіти (без урахування їх чисельності у філіях) становить не менше 200 осіб, а інших закладів загальної середньої освіти - не менш як 350 осіб;
реалізація проекту здійснюється на засадах співфінансування з місцевих бюджетів, визначених пунктом 4 цих Порядку та умов, при цьому для співфінансування не можуть бути залучені кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетних трансфертів із державного бюджету місцевим бюджетам як частки, включаючи залишки субвенцій із державного бюджету місцевим бюджетам за попередні бюджетні роки;
першочергове здійснення фінансування реалізації проекту за кошти місцевого бюджету як частки співфінансування;
завершення реалізації проекту до кінця поточного року;
наявність затвердженої проектної документації та позитивного висновку експертизи цієї документації (для проектів, пов’язаних із проведенням реконструкції та капітального ремонту).
Проекти, пов’язані із формуванням інклюзивного (безбар’єрного) освітнього середовища повинні бути спрямовані на створення умов для осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом проведення необхідних капітального/поточного ремонту, реконструкції.
Проекти, пов’язані із формуванням нового освітнього простору, повинні бути спрямовані на створення мотивуючого простору в закладах загальної середньої освіти та (або) зміну просторово-предметного оточення учнів закладів загальної середньої освіти з урахуванням таких особливостей:
створення мотивуючого простору здійснюється шляхом закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для зміни внутрішнього дизайну приміщень закладу загальної середньої освіти (проведення штукатурних робіт стін і стель, покриття підлоги, перегородок, стель, стін оздоблювальними матеріалами та виробами, встановлення елементів вбудованих шаф, внутрішніх дверних полотен із коробками, інших конструкцій тощо);
зміна просторово-предметного оточення здійснюється шляхом закупівлі засобів навчання та обладнання, передбачених затвердженими МОН типовими переліками.".
2. Абзаци другий і третій пункту 4 викласти в такій редакції:
"для обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила понад 40000 осіб, - не більш як 70 відсотків за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила менш як 40000 осіб, селищних територіальних громад, сільських територіальних громад - не більш як 90 відсотків за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків за рахунок коштів місцевих бюджетів;".
3. Пункти 5-8 викласти в такій редакції:
"5. Органи місцевого самоврядування, які забезпечують співфінансування проектів (далі - місцеві ради), подають до обласних, Київської міської держадміністрацій проектні заявки за формою згідно з додатком 1.
До проектних заявок додаються:
картка закладу загальної середньої освіти за формою згідно з додатком 2;
гарантійний лист місцевої ради про дотримання нею умов щодо забезпечення реалізації проекту на умовах співфінансування з місцевого бюджету в обсязі не менш як визначено пунктом 4 цих Порядку та умов, своєчасного використання субвенції в повному обсязі та завершення реалізації проекту до кінця поточного року;
копія акта (наказу, розпорядження, рішення) про затвердження проектної документації (для проектів, пов’язаних із проведенням капітального ремонту, реконструкції);
фотографії, що фіксують поточний стан будівлі (її частини), споруди закладу загальної середньої освіти, що потребують проведення капітального ремонту, реконструкції;
перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для реалізації проектів, пов’язаних із формуванням нового освітнього простору.
Проектна заявка, картка закладу загальної середньої освіти та гарантійний лист підписуються уповноваженою особою місцевої ради. Копія документа, що підтверджує повноваження уповноваженої особи підписувати проектну заявку, картку закладу загальної середньої освіти та гарантійний лист, додається до проектної заявки (крім випадку підписання цих документів головою місцевої ради).
6. Обласні, Київська міська держадміністрації проводять перевірку поданих документів на відповідність пунктам 3-5 цих Порядку та умов і за результатами їх розгляду подають МОН за допомогою системи електронної взаємодії органів виконавчої влади узагальнений перелік проектів (за формою згідно з додатком 3) і документи, що визначені пунктом 5 цих Порядку та умов, протягом 15 робочих днів з дня набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 р. № 441 "Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів".
Узагальнений перелік подається разом із пропозиціями щодо пріоритетних проектів, загальна вартість яких для кожного регіону не може перевищувати обсягу коштів, який визначається шляхом рівномірного розподілу між регіонами загального обсягу субвенції, передбаченого в державному бюджеті.
Під час формування узагальненого переліку обласні, Київська міська держадміністрації враховують:
загальну чисельність учнів у закладі загальної середньої освіти, зокрема кількість осіб з особливими освітніми потребами;
реалістичність завершення реалізації проекту до кінця поточного року;
кількість облаштованих навчальних кабінетів у закладі загальної середньої освіти;
рішення місцевої ради про планування розвитку мережі закладів загальної середньої освіти;
обґрунтування щодо необхідності реалізації проекту;
значущість очікуваного соціального ефекту від проекту, реалістичність його досягнення в разі залучення мінімального обсягу субвенції;
обсяг субвенції з державного бюджету, зазначений у загальній вартості проекту;
обсяг співфінансування з місцевого бюджету.
Під час формування узагальненого переліку проектів обласні, Київська міська держадміністрації мають право звертатися до місцевих рад із пропозицією щодо збільшення обсягу співфінансування з місцевого бюджету.
7. Для розгляду поданого обласними, Київською міською держадміністраціями узагальненого переліку проектів МОН утворює комісію.
До складу комісії включаються представники МОН, члени Комітету Верховної Ради України з питань бюджету (не менше 33 відсотків складу комісії) та Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій (не менше 33 відсотків складу комісії).
................Перейти до повного тексту