- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 6 травня 2001 р. N 436
Київ
Про затвердження Програми інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, комп'ютеризації сільських шкіл на 2001 - 2003 роки
На виконання завдань, визначених у Посланні Президента України до Верховної Ради України "Україна: поступ у XXI століття. Стратегія економічного і соціального розвитку на 2000 - 2004 роки", Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Програму інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, комп'ютеризації сільських шкіл на 2001 - 2003 роки (далі - Програма), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним та Севастопольській міській державним адміністраціям щокварталу подавати Кабінетові Міністрів України інформацію про стан виконання Програми.
3. Міністерству фінансів, Міністерству економіки, Міністерству освіти і науки під час розроблення проектів Державного бюджету України та Державної програми економічного і соціального розвитку України на 2002 і 2003 роки передбачати фінансування заходів, затверджених Програмою.
Прем'єр-міністр України В.ЮЩЕНКО
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 травня 2001 р. N 436
ПРОГРАМА
інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, комп'ютеризації сільських шкіл на 2001 - 2003 роки
I. Цілі і завдання Програми
Ця Програма спрямована на досягнення таких цілей:
формування інформаційної культури учнів;
інтенсифікація технологічних процесів освіти на основі комп'ютерних технологій навчання;
диференціація навчально-виховного процесу з метою забезпечення якнайповнішого розвитку здібностей дітей, розкриття їх творчого потенціалу;
забезпечення гуманізації освіти і виховання;
удосконалення управління освітою;
підвищення науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.
Основними завданнями Програми є:
оснащення сільських шкіл сучасними засобами інформаційних технологій, створення сучасних комп'ютерних мультимедійних класів, локальної мережі, телекомунікаційних засобів виходу до глобальної всесвітньої мережі Internet, забезпечення базовими та спеціалізованими системними програмними продуктами;
створення і розвиток комп'ютерної мережі сільських загальноосвітніх навчальних закладів;
удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
інформатизація процесу навчання та виховання;
створення і розвиток національної інформаційної інфраструктури та інформаційних ресурсів загальноосвітніх навчальних закладів, що передбачає розроблення нормативно-правових документів, прикладного програмного забезпечення навчального призначення, створення державної системи сертифікації програмних засобів навчального призначення, системи дистанційної освіти;
удосконалення системи управління загальноосвітніми навчальними закладами.
Очікувані результати виконання Програми:
збільшення кількості шкіл, оснащених сучасними інформаційними технологічними засобами;
збільшення кількості шкіл та органів управління освітою, підключених до глобальної комп'ютерної мережі Internet;
створення системи інформаційних освітніх ресурсів;
організація навчально-виховного процесу з використанням комп'ютерних засобів навчання та забезпеченням доступу до вітчизняних і світових інформаційних ресурсів;
впровадження дистанційного навчання;
підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
поліпшення стану науково-методичного забезпечення діяльності навчальних закладів.
Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється за рахунок коштів, передбачених у видатковій частині Державного бюджету на фінансування МОН.
II. Основні заходи Програми
Нормативно-правове та методичне забезпечення інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів 1. Розроблення нормативно-правового забезпечення інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, включаючи методичні рекомендації щодо обладнання комп'ютерного класу, уточнення стандартів освіти з урахуванням інформатизації навчання, стандарту щодо інженерно-педагогічних вимог до комп'ютерних класів. МОН, Академія педагогічних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації. 2001 - 2003 роки.
2. Розроблення методичного забезпечення інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів.
Академія педагогічних наук, МОН. 2001 - 2003 роки.
Створення і розвиток інформаційної інфраструктури та інформаційних ресурсів сільських шкіл
3. Створення у Автономній Республіці Крим, кожній області, м. Севастополі комп'ютерної мережі сільських загальноосвітніх навчальних закладів з метою відпрацювання новітніх високоефективних інформаційних та телекомунікаційних технологій навчання згідно з додатком 1.
МОН, Мінекономіки, Мінагрополітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації. 2001 - 2003 роки.
4. Оснащення сільських шкіл навчальними комп'ютерними комплексами у терміни згідно з додатком 2 та об'єднання їх у локальну мережу класу або навчального закладу.
МОН, Мінекономіки, Мінагрополітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації. 2001 - 2003 роки.
5. Забезпечення каналами зв'язку та підключення до мережі Internet сільських загальноосвітніх навчальних закладів у терміни згідно з додатком 3.
МОН, Держкомзв'язку, Мінекономіки, Мінагрополітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації. 2001 - 2003 роки.
6. Створення мережі регіональних сервісних центрів.
МОН, Мінекономіки, Мінагрополітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації. 2001 - 2003 роки. Підготовка та перепідготовка педагогічних кадрів
7. Удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів із впровадженням дистанційних технологій навчання.
МОН, Академія педагогічних наук, Мінекономіки, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні та Севастопольська міська держадміністрації. 2001 - 2003 роки. Інформаційне забезпечення потреб загальноосвітніх навчальних закладів
................Перейти до повного тексту