1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 26 червня 2015 р. № 435
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 114 від 01.03.2017 )
Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 629 від 26.08.2015 № 15 від 18.01.2016 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити формулу розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2016 року.
Прем'єр-міністр України А.ЯЦЕНЮК
Інд. 73
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 червня 2015 р. № 435
ФОРМУЛА
розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами
1. Розрахунковий показник обсягу видатків освітньої субвенції (за винятком резерву коштів для здійснення видатків, що не могли бути враховані під час застосування формули, та видатків для територій Донецької та Луганської областей, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження) визначається залежно від її загального обсягу, фінансового нормативу бюджетної забезпеченості одного учня загальноосвітнього навчального закладу, приведених контингентів учнів усіх типів загальноосвітніх навчальних закладів станом на 5 вересня року, що передує поточному.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 629 від 26.08.2015 )
2. Установлюється такий порядок розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами:
1) показник обсягу освітньої субвенції для обласного бюджету (Vo) визначається за такою формулою:
Vo = Ho х (Uf х Kf + Uw х Kw + Ugt х Kgt + Ut х Kt + Usi х Ksi + Ugz х
х Kgz + Uz + Uh х Kh + Ugh х Kgh + Ud х Kd + Uc х Kc) + Vznz + Sgd,
де Ho - фінансовий норматив бюджетної забезпеченості одного учня;
Uf - кількість учнів, крім учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою;
Kf - коефіцієнт приведення кількості учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kf дорівнює 6,5;
Uw - кількість учнів (включаючи студентів), крім учнів (студентів) з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, училищ (у тому числі олімпійського резерву), шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту;
Kw - коефіцієнт приведення кількості учнів (включаючи студентів) училищ (у тому числі олімпійського резерву), шкіл-інтернатів (ліцеїв) фізичної культури і спорту у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kw дорівнює 8,4;
Ugt - кількість вихованців, крім вихованців з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;
Kgt - коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgt дорівнює 5,7;
Ut - кількість вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів, крім вихованців шкіл-інтернатів (ліцеїв) з посиленою військово-фізичною підготовкою, вихованців загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів та вихованців з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Kt - коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kt дорівнює 5;
Usi - кількість вихованців загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів, крім вихованців з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Ksi - коефіцієнт приведення кількості вихованців загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Ksi дорівнює 5,4;
Ugz - кількість учнів, що приходять на навчання, у загальноосвітніх школах-інтернатах, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;
Kgz - коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання, у загальноосвітніх школах-інтернатах, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgz дорівнює 1,1;
Uz - кількість учнів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, що приходять на навчання;
Uh - кількість вихованців, крім вихованців з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку;
Kh - коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період K-h дорівнює 6,6;
Ugh - кількість вихованців, крім вихованців з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських;
Kgh - коефіцієнт приведення кількості вихованців спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку, що розташовані у населених пунктах, яким надано статус гірських, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgh дорівнює 7,5;
Ud - кількість учнів спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку, що приходять на навчання;
Kd - коефіцієнт приведення кількості учнів, що приходять на навчання до спеціальних шкіл-інтернатів для дітей, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kd дорівнює 2,5;
Uc - кількість учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
Kc - коефіцієнт приведення кількості учнів та вихованців, що перебувають на повному державному утриманні, у різних типах загальноосвітніх навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у відповідність з кількістю учнів загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kc дорівнює 12,02;
Sgd - додаткові асигнування на планований бюджетний період на виплату одноразової грошової допомоги в розмірі шести прожиткових мінімумів дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, що перебували під опікою (піклуванням) або на повному державному утриманні, під час працевлаштування їх після закінчення навчального закладу, що визначаються за окремим розрахунком;
Vznz - обсяг видатків на надання загальної середньої освіти у державних спеціалізованих школах, а також у таких загальноосвітніх навчальних закладах, як спеціалізовані школи-інтернати, ліцеї-інтернати, гімназії-інтернати, колегіуми-інтернати у разі, якщо не менше 70 відсотків кількості учнів, які здобувають освіту у відповідному загальноосвітньому навчальному закладі, є жителями населених пунктів, розташованих на території області (крім населеного пункту, де розташований такий заклад), який визначається за такою формулою:
Vznz = Ho х ((Um + Umr) х Kznzm + (Ugm + Ugmr) х Kznzgm + Us х Ks + Ugs х Kgs).
На планований бюджетний період Kznzm дорівнює 0,841, Kznzgm - 0,968;
2) показник обсягу освітньої субвенції для зведеного бюджету міста обласного значення, району і об'єднаної територіальної громади, що утворюється згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (Vomr), визначається за такою формулою:
( Абзац перший підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 15 від 18.01.2016 )
Vomr = Hо x (Ugm x Кgm + Ugmr x Кgmr + Ugs x Kgs + Um x Km + Umr x
x Kmr + Us x Ks + Ubm(r) x Кbm(r) + Ujm(r) x Kj + Uf x Kf + Uw x Kw +
+ Ugt x Kgt + Ut x Kt + Ugz x Kgz + Uz + Uc x Kc + Uh x Kh) + Sgd,
( Формула підпункту 2 пункту 2 в редакції Постанови КМ № 629 від 26.08.2015 )
де Ugm - кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській місцевості міст обласного значення, об'єднаних територіальних громад, що утворюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, яким надано статус гірських, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку і навчаються у класах з інклюзивним навчанням та у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
( Абзац другий підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 15 від 18.01.2016 )
Kgm - коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській місцевості міст обласного значення, об'єднаних територіальних громад, що утворюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, яким надано статус гірських, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку і навчаються у класах з інклюзивним навчанням та у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів, у відповідність з кількістю учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgm дорівнює 0,968;
( Абзац третій підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 15 від 18.01.2016 )
Ugmr - кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській місцевості районів, об'єднаних територіальних громад, що утворюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, якій надано статус гірської, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку і навчаються у класах з інклюзивним навчанням та у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
( Абзац четвертий підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 15 від 18.01.2016 )
Kgmr - коефіцієнт приведення кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у міській місцевості районів, об'єднаних територіальних громад, що утворюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, якій надано статус гірської, крім учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, учнів, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку і навчаються у класах з інклюзивним навчанням та у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів, у відповідність з кількістю учнів усіх загальноосвітніх шкіл. На планований бюджетний період Kgmr дорівнює 1,064;
( Абзац п'ятий підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 15 від 18.01.2016 )
Ugs - кількість учнів денних загальноосвітніх шкіл, що розташовані у сільській місцевості міст обласного значення, районів і об'єднаних територіальних громад, що утворюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, якій надано статус гірської, та учнів денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих монофункціональних містах, крім учнів, які потребують корекції розумового та/або фізичного розвитку і навчаються у класах з інклюзивним навчанням та у спеціальних класах загальноосвітніх навчальних закладів;
( Абзац шостий підпункту 2 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 15 від 18.01.2016 )

................
Перейти до повного тексту