1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


З А К О Н У К Р А Ї Н И
( Закон втратив чинність на підставі Закону N 150-VI від 20.03.2008, ВВР, 2008, N 18, ст.198 )
Про внесення змін до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, N 14, ст.98 )
Верховна Рада України
постановляє:
I. Внести до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 20, ст. 148) такі зміни:
1. У статті 1:
1) абзаци другий, третій викласти в такій редакції:
"замовник - розпорядник державних коштів, який здійснює закупівлю в порядку, визначеному цим Законом;
розпорядники державних коштів - органи державної влади, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, інші органи, установи, організації, визначені Конституцією України та законодавством України, а також установи чи організації, створені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов'язань та здійснення платежів";
2) абзаци п'ятий, шостий викласти в такій редакції:
"державні кошти - кошти Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів, державні кредитні ресурси, а також кошти Національного банку України, державних цільових фондів, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, які спрямовуються на придбання товарів, робіт і послуг, що забезпечують діяльність цих органів;
учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - суб'єкт господарювання - фізична особа, що проживає на території України, чи юридична особа (резидент або нерезидент), що підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та подала тендерну пропозицію";
3) в абзаці тринадцятому слова "процедурою закупівлі" замінити словами "тендерною документацією";
4) абзац п'ятнадцятий викласти в такій редакції:
"торги (тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів (тендера) згідно з процедурами (крім процедури закупівлі в одного постачальника), встановленими цим Законом";
5) абзац сімнадцятий викласти в такій редакції:
"договір про закупівлю - письмова угода між замовником та учасником-переможцем процедури закупівлі, яка передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товар за відповідну плату";
6) в абзацах вісімнадцятому та дев'ятнадцятому слова "у готівкових коштах" виключити;
7) доповнити абзацом такого змісту:
"переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого в результаті оцінки визнана найкращою та акцептована".
2. У статті 2:
1) частину першу викласти в такій редакції:
"1. Цей Закон застосовується до всіх закупівель товарів, робіт і послуг, що повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів, за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 2 тисячам євро, а робіт - 100 тисячам євро";
2) доповнити частиною третьою такого змісту:
"3. Дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є:
водо-, тепло- та енергопостачання;
водовідведення та обслуговування каналізаційних систем;
поштові послуги;
послуги електрозв'язку (за винятком мобільного);
телекомунікаційні послуги щодо ретрансляції радіо- та телесигналів;
послуги щодо перевезення залізничним транспортом".
3. У статті 3:
1) абзаци шостий, сьомий частини другої викласти в такій редакції:
"підготовка та подання до Кабінету Міністрів України, Рахункової палати квартальних звітів щодо здійснення замовниками закупівель;
розгляд скарг, поданих учасниками до моменту укладення договору про закупівлю, та прийняття відповідних рішень щодо них";
2) частину третю:
після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
"забезпечувати організацію контролю за дотриманням законодавства щодо закупівель".
У зв'язку з цим абзаци сьомий - десятий вважати відповідно абзацами восьмим - одинадцятим;
доповнити абзацом такого змісту:
"форму протоколу про розкриття тендерних пропозицій".
4. У статті 6:
1) абзац перший частини першої викласти в такій редакції:
"1. Замовник надає перевагу тендерній пропозиції, поданій вітчизняним виробником, шляхом застосування преференційної поправки до її ціни";
2) абзац перший частини другої викласти в такій редакції:
"2. Замовник застосовує преференційну поправку до ціни тендерної пропозиції, поданої підприємствами громадських організацій інвалідів та пенітенціарної системи, незалежно від суми очікуваної вартості закупівлі, якщо зазначені підприємства є виробниками товарів, робіт і послуг, що закуповуються";
3) частину четверту виключити.
5. У частині першій статті 7 слова "За погодженням з уповноваженим органом" виключити.
6. Частини першу та другу статті 8 викласти в такій редакції:
"1. Оголошення про заплановану закупівлю чи про проведення попередньої кваліфікації учасників публікуються у "Віснику державних закупівель", що видається уповноваженим органом, в інших друкованих засобах масової інформації, визначених замовником, у відповідних міжнародних виданнях згідно з частиною третьою цієї статті.
2. Процедура закупівлі не може здійснюватися до публікації оголошення про неї у "Віснику державних закупівель", крім випадків застосування замовником у порядку, встановленому цим Законом, процедур торгів (тендера) з обмеженою участю, запиту цінових пропозицій (котирувань) та закупівлі в одного постачальника".
7. У частині третій статті 8 та частині першій статті 10 слова "процедури попередньої кваліфікації" замінити словами "попередньої кваліфікації учасників".
8. Статтю 14 викласти в такій редакції:
"Стаття 14. Особливості застосування деяких процедур закупівлі
1. Основною процедурою здійснення закупівель є відкриті торги.
2. Застосування процедури торгів з обмеженою участю для закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тисячам євро, потребує погодження з уповноваженим органом у встановленому ним порядку, крім випадку, коли процедура торгів з обмеженою участю застосовується після проведення попередньої кваліфікації учасників.
Застосування процедури закупівлі в одного постачальника потребує погодження з уповноваженим органом у встановленому ним порядку, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 5 тисячам євро для товарів і послуг та 100 тисячам євро для робіт.
Курс євро фіксується на день відправлення для публікації оголошення про проведення торгів або на день відправлення запрошень до участі в торгах (запрошення - у разі застосування процедури закупівлі в одного постачальника).
3. Замовник не має права ділити закупівлю товару, роботи, послуги на частини з метою уникнення проведення торгів (тендера)".
9. У частині другій статті 15 слова "процедури попередньої кваліфікації" замінити словами "попередньої кваліфікації учасників".
10. Статтю 16 викласти в такій редакції:
"Стаття 16. Попередня кваліфікація учасників
1. Замовник має право здійснити попередню кваліфікацію учасників.
2. Інформація про здійснення попередньої кваліфікації учасників публікується замовниками згідно з положеннями частин першої та третьої статті 8 цього Закону не пізніш як за 30 календарних днів до надання запрошень до участі в процедурі торгів. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних днів із зазначенням причин скорочення у звіті про результати здійснення процедури закупівлі.
3. В інформації про здійснення попередньої кваліфікації учасників обов'язково зазначаються:
найменування та адреса замовника;
вид, кількість та місце поставки товарів, вид та місце виконання робіт або вид та місце надання послуг;
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
визначення вимог, яким повинен відповідати учасник;
місце та остаточний строк подання заявок на участь у попередній кваліфікації учасників;
інша необхідна інформація, що обгрунтовано вимагається замовником.
4. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідного запиту надає всім учасникам, що виявили бажання взяти участь у попередній кваліфікації учасників:
інструкції щодо підготовки та подання заявок на участь у попередній кваліфікації учасників;
стислий виклад критеріїв та процедури оцінки відповідності кваліфікаційним вимогам;
інформацію про документи, необхідні учаснику для підтвердження відповідності поставленим вимогам;
інформацію про прізвища, посади та способи зв'язку з представниками замовника, відповідальними за здійснення попередньої кваліфікації учасників.
5. Замовник здійснює відбір учасників для подальшої участі у процедурі закупівлі виключно на підставі їх відповідності умовам, зазначеним у частинах третій та четвертій цієї статті.
6. Замовник протягом п'яти календарних днів після завершення попередньої кваліфікації учасників повідомляє кожного учасника, що брав у ній участь, про результати її здійснення.
7. До подальшої участі у процедурі закупівлі запрошуються лише ті учасники, які пройшли відбір за результатами здійснення попередньої кваліфікації учасників".
11. У статті 17:
1) у частині першій:
а) в абзацах третьому та дев'ятому слова "у процедурі попередньої кваліфікації" та "процедури попередньої кваліфікації" замінити відповідно словами "у попередній кваліфікації учасників" та "попередньої кваліфікації учасників";
б) абзац сьомий викласти в такій редакції:
"дата опублікування оголошення про заплановану закупівлю та оголошення про результат здійсненої закупівлі у "Віснику державних закупівель" чи дата відправлення запрошення до участі в процедурах торгів з обмеженою участю, запиту цінових пропозицій (котирувань), закупівлі в одного постачальника та дата повідомлення учасникам про результат проведеної процедури";
в) в абзаці тринадцятому слова "кваліфікацію виконавців" замінити словами "кваліфікацію учасників", а слова "у процедурі попередньої кваліфікації", "процедури попередньої кваліфікації виконавців" замінити відповідно словами "у попередній кваліфікації учасників", "попередньої кваліфікації учасників";

................
Перейти до повного тексту