1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 2 травня 2023 р. № 430
Київ
Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру стратегічної екологічної оцінки
Відповідно до частини четвертої статті 9-1 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок ведення Єдиного реєстру стратегічної екологічної оцінки, що додається.
2. Внести до Порядку здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1272 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 1, ст. 38), зміни, що додаються.
3. Ця постанова набирає чинності з 19 травня 2023 року.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 75


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 травня 2023 р. № 430
ПОРЯДОК
ведення Єдиного реєстру стратегічної екологічної оцінки
1. Цей Порядок визначає процедуру ведення Єдиного реєстру стратегічної екологічної оцінки (далі - Реєстр).
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
електронний кабінет користувача - компонент Реєстру, який створюється для забезпечення електронної взаємодії між суб’єктами стратегічної екологічної оцінки, подання та опрацювання документації замовниками документів державного планування та органами, які здійснюють консультації;
об’єкти Реєстру - інформація про здійснені процедури стратегічної екологічної оцінки;
органи, які здійснюють консультації, - Міндовкілля, МОЗ, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації (відповідні підрозділи з питань охорони навколишнього природного середовища та охорони здоров’я), орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища та орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони здоров’я;
публічні реєстратори - посадові особи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
Реєстр - це єдина інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує створення, перегляд, збирання, внесення, накопичення, обробку, використання, розгляд, зберігання, захист, облік та надання інформації у сфері стратегічної екологічної оцінки. Реєстр є функціональним модулем Єдиної екологічної платформи "ЕкоСистема", призначеним для офіційного оприлюднення документації щодо стратегічної екологічної оцінки, забезпечення інформування суб’єктів стратегічної екологічної оцінки та інших заінтересованих сторін про хід та результати здійснення стратегічної екологічної оцінки.
Інші терміни у цьому Порядку вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про стратегічну екологічну оцінку" (далі - Закон) та Положенні про Єдину екологічну платформу "ЕкоСистема", затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 р. № 1065 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 82, ст. 5264).
3. Реєстр ведеться для забезпечення:
доступу суб’єктів стратегічної екологічної оцінки до актуальної інформації про здійснення стратегічної екологічної оцінки (нормативно-правові акти, методичне забезпечення, довідкова інформація);
електронної взаємодії між суб’єктами стратегічної екологічної оцінки, подання та опрацювання відомостей замовниками документів державного планування та органами, які здійснюють консультації, через електронний кабінет користувача;
здійснення консультацій у порядку, передбаченому статтями 12 і 13 Закону, транскордонних консультацій у порядку, передбаченому статтями 14 і 15 Закону;
вільного доступу усіх заінтересованих сторін до інформації про стратегічну екологічну оцінку документів державного планування;
проведення громадського обговорення у процесі стратегічної екологічної оцінки та надання пропозицій та зауважень громадськості.
4. Держателем та адміністратором Реєстру, що забезпечує ведення Реєстру, а також відповідальним за технічне, технологічне та програмне забезпечення Реєстру, збереження та захист даних, що містяться у Реєстрі, є Міндовкілля. Замовники та органи, які здійснюють консультації, мають доступ до Реєстру з правом внесення відомостей відповідно до своїх повноважень.
5. Функціонування Реєстру забезпечує сумісність та електронну інформаційну взаємодію у режимі реального часу з іншими державними електронними реєстрами, у тому числі Державним земельним кадастром, Єдиним реєстром з оцінки впливу на довкілля, містобудівним кадастром, іншими реєстрами та функціональними модулями інформаційно-комунікаційних систем, а також інтеграцію з системою електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів "Трембіта" та іншими інформаційними системами.
6. Ведення Реєстру та внесення до нього відповідних відомостей здійснюється державною мовою та іноземною мовою, якщо відомості підготовлені під час транскордонних консультацій.
7. Програмне забезпечення Реєстру повинне забезпечувати розподільне зберігання даних (інформації), метаданих документів та відомостей, що внесені до Реєстру, з метою підтвердження їх походження, цілісності та достовірності. Програмне забезпечення Реєстру передбачає неможливість виправлень вже внесеної інформації або документів. У разі необхідності внесення змін виправлена інформація вноситься додатково замовниками та органами, які здійснюють консультації, відповідно до вимог цього Порядку.
8. Реєстр складається з електронних баз даних, інформації та відомостей, створених та завантажених через електронний кабінет користувача.
9. Замовники та органи, які здійснюють консультації, забезпечують:
створення відповідного електронного кабінету користувача та визначення працівників, уповноважених вносити відомості до Реєстру, які є публічними реєстраторами;
створення через електронний кабінет користувача облікового запису шляхом внесення відповідних відомостей за визначеною в Реєстрі формою;
внесення через електронний кабінет користувача відомостей до Реєстру.
Доступ до електронного кабінету користувача здійснюється після проходження користувачами електронної ідентифікації та автентифікації з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, або інших засобів електронної ідентифікації з високим або середнім рівнем довіри.
10. На документи, що вносяться до Реєстру замовниками та органами, які здійснюють консультації, накладається кваліфікований електронний підпис публічних реєстраторів.
11. Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та повідомлення про її оприлюднення вносяться замовником документа державного планування до Реєстру шляхом заповнення визначеної в Реєстрі форми та автоматичного перетворення інформації, наведеної в заяві про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та повідомленні про її оприлюднення в Реєстрі, в електронний документ у форматі Adobe Portable Document Format (PDF) програмними засобами Реєстру.
12. У разі внесення замовником до Реєстру заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки та повідомлення про її оприлюднення у Реєстрі автоматично формується реєстраційна справа з присвоєнням їй програмними засобами ведення Реєстру реєстрового номера.
Усі наступні відомості, що стосуються стратегічної екологічної оцінки проекту документа державного планування, вносяться відповідно до зазначеного реєстрового номера справи.
У реєстраційній справі зберігаються відомості щодо стратегічної екологічної оцінки, визначені статтею 9-1 Закону, органів, які здійснюють консультації, щодо дати отримання графічних матеріалів містобудівної документації у паперовій формі (у разі здійснення стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації) та про порушення Закону, які потребують усунення (у разі виявлення), а також інша документація, яка обґрунтовує або доповнює зауваження, пропозиції та рекомендації органів, які здійснюють консультації (у разі потреби).
13. Документи щодо стратегічної екологічної оцінки вносяться до Реєстру у форматі Adobe Portable Document Format (PDF) і повинні відповідати таким вимогам:

................
Перейти до повного тексту