- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 5 травня 1997 р. N 427
Київ
Про впорядкування закупівлі медичної техніки установами та закладами охорони здоров'я, що фінансуються з бюджету
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 657 від 07.05.98 )
З метою забезпечення ефективного використання бюджетних коштів, що виділяються на охорону здоров'я, і підтримки вітчизняного виробника Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Перелік виробів медичної техніки вітчизняного та імпортного виробництва для задоволення першочергових потреб установ і закладів охорони здоров'я України, що повністю або частково фінансуються за рахунок бюджетних коштів (додається).
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ
N 657 від 07.05.98 )
2. Затвердити Положення про порядок проведення конкурсів на закупівлю медичної техніки за рахунок бюджетних коштів (додається).
3. Міністерству охорони здоров'я, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям установити контроль за виконанням цієї постанови.
Прем'єр-міністр України П.ЛАЗАРЕНКО
Інд.28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 травня 1997 р. N 427
ПЕРЕЛІК
виробів медичної техніки вітчизняного та імпортного виробництва для задоволення першочергових потреб установ і закладів охорони здоров'я України, що повністю або частково фінансуються за рахунок бюджетних коштів
---------------------------------------------------------------
Назва виробу | Виробництво
---------------------------------------------------------------
Діагностичне обладнання
1. Апарат рентгенівський " Сірескоп ЦХ " вітчизняне
2. Апарат рентгенівський РУМ-20 на 3 робочих імпортне
місця
3. Апарат рентгенівський пересувний палатний вітчизняне
4. Аналізатор біохімічний імпортне
5. Аналізатор газів та електролітів крові -"-
6. Аналізатор імуноферментний -"-
7. Апарат ультразвуковий з датчиками 3,5; 5,0; вітчизняне
7,5 МГц
8. Бронхофіброскоп імпортне
9. Гоніоскоп вітчизняне
10.Гастрофіброскоп імпортне
11.Дуоденофіброскоп -"-
12.Дзеркала гінекологічні вітчизняне
13.Дозатори лабораторні -"-
14.Електрокардіограф одноканальний -"-
15.Електрокардіографи 3 та 6-канальні імпортне
16.Енцефалограф вітчизняне
17.Зонди різні -"-
18.Колонофіброскоп імпортне
19.Кольпоскоп МК-110 вітчизняне
20.Камери Горяєва -"-
21.Катетери спеціального призначення, в тому -"-
числі дитячі імпортне
22.Лупа бінокулярна вітчизняне
23.Лічильники лабораторні -"-
24.Лапароскоп -"-
25.Лампа щільова -"-
26.Лампа для фототерапії імпортне
27.Лікворошунтуючі системи -"-
28.Мікроскоп біологічний -"-
29.Мікроскоп електронний вітчизняне
30.Мамограф -"-
31.Монітор життєвих функцій (пульсометрія, імпортне
неінвазійне вимірювання АТ, кардіореспірація,
вимірювання температури, РО, СО з аксесуарами
для новонароджених)
32.Монітор фетальний -"-
33.Офтальмоскоп вітчизняне
34.Плівка рентгенівська -"-
35.Прилад для визначення гостроти зору -"-
36.Пульсоксиметр -"-
37.Рентгенівські екрани -"-
38.Рентгенівські трубки -"-
39.Ректоскопи різні імпортне
40.Реограф вітчизняне
41.Синоптофор -"-
42.Ультрамікротом -"-
43.Флюорограф стаціонарний 12Ф-7 імпортне
44.Цистоскопи різні -"-
45.Черезшкіряний білірубінометр вітчизняне
Лікувальне обладнання
1. Апарат штучної вентиляції легенів "Фаза-8" -"-
2. Апарат штучної вентиляції легенів для дітей імпортне
та новонароджених
3. Апарат наркозний -"-
4. Апарат для переривання вагітності вітчизняне
5. Апарат для кріодеструкції та КВЧ-терапії -"-
типу "Електроніка"
6. Апарат фізіотерапевтичний "Поток - 1" вітчизняне
7. Апарат фізіотерапевтичний УВЧ - 80 -"-
8. Апарат фізіотерапевтичний "Ампліпульс - 5" імпортне
9. Апарат ультразвуковий УЗТ - 101 - 104 -"-
10.Апарат "Штучна нирка" вітчизняне
11.Апарат для плазмофорезу -"-
12.Апарат електрохірургічний -"-
13.Витратні матеріали для гемодіалізу -"-
14.Відсмоктувач хірургічний ОХ - 10 -"-
15.Інкубатор для новонароджених імпортне
16.Інструментарій хірургічний вітчизняне,
імпортне
17.Інгалятори різні вітчизняне
18.Крісло стоматологічне -"-
19.Кабінет стоматологічний -"-
20.Лінеомат - дозатор імпортне
21.Мікроскопи хірургічні -"-
22.Набори для екстреної медичної допомоги вітчизняне
різні
23.Набір для проведення обмінного переливання імпортне
крові
24.Набір для інтубації новонароджених -"-
25.Набір для обробки пуповини одноразового вітчизняне
використання
26.Набори операційні хірургічні імпортне
27.Стіл операційний вітчизняне
28.Стоматологічні матеріали -"-
29.Стоматологічні інструменти -"-
30.Стіл для реанімації новонароджених імпортне
31.Трубки інтубаційні вітчизняне
32.Трубки трахеотомічні імпортне
33.Шприци одноразового використання місткістю вітчизняне
2;5;10 мл
34.Шприци одноразового використання імпортне
інсулінові, туберкулінові місткістю 1 мл, 20 мл
35.Шовний матеріал вітчизняне,
імпортне
Стерилізаційне та дезинфекційне обладнання
1. Автоклав горизонтальний ГК - 100/3 імпортне
2. Автоклав вертикальний ГП - 1( типу ВК - 75) вітчизняне
3. Камера дезинфекційна ЦНІДІ імпортне
4. Стерилізатори ГП - 10, ГП - 20, ГП - 40, ГП вітчизняне
- 80, ШСС - 250, ШС - 320
Обладнання для лікарень
1. Ваги електронні дитячі -"-
2. Дистилятори ДЕ - 4, ДЕ - 25 -"-
3. Крісло - коляска -"-
4. Каталка для транспортування хворих -"-
5. Ліжко Рахманова (для приймання пологів) імпортне
6. Ліжко функціональне вітчизняне
7. Світильник медичний безтіньовий СБПА - 15 імпортне
8. Світильники операційні 3 та 6 рефлекторні -"-
9. Стіл сповивальний з підігрівом вітчизняне
10.Столики інструментальні -"-
11.Термостати -"-
12.Центрифуги лабораторні імпортне
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 травня 1997 р. N 427
( Положення втратило чинність на підставі Постанови КМ
N 657 від 07.05.98 )
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення конкурсів на закупівлю медичної техніки за рахунок бюджетних коштів
I. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
1. Це Положення регулює порядок проведення конкурсів на закупівлю медичної техніки установами і закладами охорони здоров'я за рахунок бюджетних коштів на суму контракту, еквівалентну 2500 і більше неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У разі здійснення закупівель медичної техніки на суму контракту понад 100 тис. доларів США проводяться в установленому порядку міжнародні торги (тендери).
2. Метою проведення зазначених конкурсів (тендерів) є забезпечення ефективного використання коштів відповідних бюджетів, виділених на охорону здоров'я, створення конкурентного середовища для розміщення замовлень і укладення контрактів, запобігання економічно необгрунтованому завищенню цін і забезпечення сприятливих умов для реалізації контрактів на закупівлю медичної техніки за рахунок зазначених коштів.
3. Рішення про проведення конкурсу приймається замовником за наявності виділених з відповідних бюджетів коштів, достатніх для закупівлі медичної техніки.
4. Конкурс організовує замовник, який визначає та формулює свої вимоги та оголошує про проведення конкурсу. Він гарантує всім претендентам незалежно від форм власності і місця розташування однакові умови участі у конкурсі, а також об'єктивне визначення переможця.
5. У конкурсах, що проводяться згідно з цим Положенням, можуть брати участь як іноземні так і українські підприємства, установи і організації незалежно від форм власності та місця розташування. Під час розгляду пропозицій претендентів враховується наявність спільних з іноземними фірмами виробництв медичної техніки на території України з метою підтримки їх подальшого розвитку.
6. До участі у конкурсі не допускаються підприємства, установи, організації, які:
визнано банкрутами або щодо яких порушено справу про банкрутство;
не пройшли кваліфікаційного відбору учасників конкурсу;
підлягають ліквідації.
II. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
7. Терміни, що використовуються у цьому Положенні, мають таке значення :
альтернативна пропозиція - відмінна від основної пропозиція, яка може бути подана разом з іншими пропозиціями;
замовник - відповідний орган охорони здоров'я або лікувальний заклад, який видає замовлення, проводить конкурси, укладає контракти з переможцем конкурсу, контролює хід виконання замовлення, приймає закінчені роботи та отримує закуплену медичну техніку;
запрошення на конкурс - лист до претендентів, які пройшли попередній відбір, із запрошенням взяти участь у конкурсі;
конкурс - форма розміщення замовлення на виконання робіт, послуг, поставку продукції (медичної техніки, обладнання), яка передбачає вибір претендента шляхом оцінки його пропозиції;
пропозиція - наданий претендентом замовникові комплект документів, що містять пропозиції та умови, на яких він згоден виконати замовлення на закупівлю медичної техніки;
попередня кваліфікація претендентів - визначення замовником можливостей претендентів, заінтересованих у виконанні замовлення, та доцільності їх запрошення для участі у конкурсі;
претендент - юридична особа, яка офіційно сповістила замовника про бажання виконати умови конкурсу;
конкурсна документація - комплект документів, які містять інформацію про предмет замовлення, умови та процедуру проведення конкурсу, достатню для підготовки пропозицій претендентами у визначений термін;
конкурсний комітет (конкурсна комісія) - постійний або тимчасовий орган, який формується замовником для підготовки та проведення конкурсу;
форма пропозиції - форма, згідно з якою претендент оформляє та подає пропозицію замовникові;
вартість пропозиції - розрахована претендентом сума коштів, за які він згоден виконати умови замовлення (частину замовлення) конкурсу.
III. СПОСОБИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСІВ
8. Конкурси можуть бути:
відкритими, в яких беруть участь усі заінтересовані юридичні особи (претенденти);
відкритими з попередньою кваліфікацією претендентів;
закритими, які проводяться на запрошення замовника.
9. Основним способом проведення конкурсів є відкритий конкурс.
10. Відкриті конкурси з попередньою кваліфікацією претендентів проводяться, якщо кількість претендентів, передбачена умовами конкурсу, перевищує три особи.
11. Закриті конкурси проводяться, якщо:
кількість претендентів, здатних виконати замовлення, обмежена;
витрати на проведення конкурсу перевищують вартість предмета замовлення.
12. Рішення про проведення закритого конкурсу попередньо письмово погоджується замовником з МОЗ України.
IV. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА ЗАМОВНИКА
13. Для виконання організаційної роботи, пов'язаної з проведенням конкурсу, замовник визначає відповідальних, формує конкурсний комітет (тимчасовий або постійно діючий) та затверджує його склад у кількості не менш як 5 осіб. До конкурсного комітету мають входити представники замовника, а у разі потреби і представники міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.
14. Головою конкурсного комітету є керівник організації-замовника або уповноважена ним посадова особа.
15. Письмово оформлені вимоги замовника, висунуті до оголошення конкурсу та затвердження замовником регламенту його проведення, є обов'язковими для виконання конкурсним комітетом.
16. Замовник інформує МОЗ про проведення конкурсу. Міністерство протягом 7 календарних днів видає замовникові свідоцтво про реєстрацію заявки на проведення конкурсу за зразком згідно з додатком N 1 до цього Положення.
17. Рішення конкурсного комітету приймаються на його засіданнях відкритим голосуванням простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
18. Рішення конкурсного комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, що взяли участь у голосуванні.
19. Замовник має право скасувати або внести зміни до рішення конкурсного комітету у разі виявлення порушень встановлених ним вимог щодо виконання замовлення або проведення конкурсу.
20. Замовник може на будь-якій стадії проведення конкурсу, але до визначення переможця, припинити проведення конкурсу, повідомивши про це у триденний термін усіх претендентів, які беруть участь у конкурсі, з обгрунтуванням свого рішення.
V. ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
21. Оголошення про проведення конкурсу публікується за заявкою замовника за умови повної підготовки конкурсної документації. Оголошення конкурсу без зазначення наміру його проведення не допускається.
22. Інформація про відкриті конкурси доводиться до потенційних замовників не пізніш як за 30 днів до початку проведення конкурсів шляхом публікації в "Медичній газеті", а також в інших друкованих засобах масової інформації і повинна містити:
повну назву і юридичну адресу замовника;
найменування предмета замовлення та вимог замовника;
дату подання інформації для попередньої кваліфікації претендентів;
місце і час отримання тендерної документації;
місце і дату проведення конкурсу.
У разі потреби замовник може розширити обсяг інформації.
23. У разі проведення закритих конкурсів конкурсний комітет не пізніш як за 30 днів до їх початку надсилає поштою запрошення безпосередньо тим потенційним претендентам, які можуть взяти участь у конкурсі.
VI. ПРОВЕДЕННЯ ПОПЕРЕДНЬОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ ПРЕТЕНДЕНТІВ
24. Для проведення попередньої кваліфікаційної оцінки претенденти конкурсу подають до конкурсного комітету офіційний лист про намір взяти участь у конкурсі, а також основну інформацію про конкурс (в установлені терміни) шляхом заповнення анкети для кваліфікаційного відбору учасника конкурсу за зразком згідно з додатком N 2 до цього Положення.У разі потреби конкурсний комітет може зажадати від претендентів надання додаткової інформації.
25. Конкурсний комітет аналізує одержану інформацію, визначає на її основі технічні, організаційні, фінансові можливості кожного з претендентів щодо виконання умов конкурсу та приймає відповідне рішення про результати проведення їх попередньої кваліфікації.
26. Після проведення попередньої кваліфікації конкурсний комітет визначає список претендентів, які можуть взяти участь у конкурсі. Перелік цих претендентів затверджується замовником або уповноваженим ним органом чи особою. Кожному із затверджених претендентів надсилається офіційне запрошення до участі у конкурсі і тендерна документація.
27. Претенденти, які не пройшли попередньої кваліфікації, подальшу участь у конкурсі не беруть. Про це їх повідомляє письмово від імені замовника конкурсний комітет з відповідним обгрунтуванням протягом трьох днів після прийняття рішення.
VII. КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
28. Вимоги до конкурсної документації повинні бути однаковими для всіх претендентів - учасників конкурсу, недискримінаційними, однозначними у трактуванні та містити всю необхідну для розроблення пропозицій інформацію. Обсяг і склад конкурсної документації, порядок її розроблення визначаються замовником залежно від вартості та особливостей предмета замовлення.
................Перейти до повного тексту