1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 20 січня 2006 р. N 42
Київ
Про затвердження Основних напрямів урядової політики в економічній та соціальній сфері на 2006 рік
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 749 від 25.05.2006 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Основні напрями урядової політики в економічній та соціальній сфері на 2006 рік, що додаються.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2005 р. N 926 "Про схвалення проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на 2006 рік".
Прем'єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 18
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 січня 2006 р. N 42
ОСНОВНІ НАПРЯМИ
урядової політики в економічній та соціальній сфері на 2006 рік
Метою діяльності Кабінету Міністрів України на 2006 рік є:
підвищення конкурентоспроможності національної економіки;
збереження соціальної спрямованості економічного зростання.
Основні напрями урядової політики в економічній та соціальній сфері на 2006 рік орієнтовані на подальшу інтеграцію України до Європейського Союзу, вступ до СОТ та забезпечення досягнення цілей розвитку, проголошених Декларацією тисячоліття ООН.
Підвищення конкурентоспроможності національної економіки у 2006 році здійснюватиметься за такими пріоритетними напрямами:
1. Посилення інноваційної активності підприємств реального сектору економіки та підвищення його конкурентоспроможності шляхом:
створення інституціонального середовища для стимулювання інноваційної активності суб'єктів господарювання та попиту на інноваційну продукцію:
- запровадити механізм державного регулювання у сфері трансферу технологій, що дасть змогу створити умови для стимулювання використання майнових прав інтелектуальної власності, впровадження новітніх вітчизняних технологій в управління та виробництво конкурентоспроможних товарів.
МОН.
Грудень;
- сконцентрувати ресурси на тих напрямах науково-технічного та інноваційного розвитку, що забезпечуватимуть формування вищого технологічного укладу в економіці, з виконанням:
Загальнодержавної комплексної програми розвитку високих наукоємних технологій. Планується до 2013 року створити близько 100 тис. робочих місць, залучити недержавні інвестиції в обсязі 330,9 млн. гривень, отримати економію фінансових та матеріально-технічних ресурсів за рахунок впровадження наукоємних технологій у розмірі до 3 млрд. гривень;
Державної програми розвитку промисловості на 2003-2011 роки;
Державної науково-технічної програми розвитку техніки та технологій надвисоких частот на 2005-2009 роки;
Державної комплексної програми розвитку авіаційної промисловості України на період до 2010 року;
Загальнодержавної програми створення військово-транспортного літака АН-70;
Міжгалузевої науково-технічної програми розвитку найбільш конкурентоспроможних напрямів мікроелектроніки в Україні. Створити та закупити літаки АН-70 і АН-148, оптоелектронні системи подвійного призначення; матеріали та речовини малотоннажного хімічного виробництва; органічні люмінофори та барвники, біосумісні матеріали; нанотехнології та CALS-технології; організувати виробництво біостимуляторів росту рослин; завершити випробування та підготовку до серійного виробництва магістральних вантажопасажирських електровозів типу ДС-4 з електродвигунами змінного струму.
Мінпромполітики.
Грудень;
Державної науково-технічної програми "Розвиток мікро- та оптоелектронних технологій в Україні на 2005-2007 роки". Розробити мікро- та оптоелектронні компоненти і прилади для потреб охорони здоров'я, провести моніторинг зовнішнього середовища, вжити заходів до запобігання тероризму; створити електронну базу для інфрачервоної мікрофотоелектроніки; налагодити виробництво високоефективних напівпровідникових джерел світла; забезпечити розвиток конкурентоспроможних напрямів твердотільної надвисокочастотної електроніки міліметрового діапазону довжини хвиль;
Державної науково-технічної програми "Ресурс". Розробити засоби і системи неруйнівного контролю та діагностики технічного стану об'єкта; створити банки даних про фізико-механічні властивості конструкційних матеріалів та їх деградацію у процесі тривалої експлуатації.
Національна академія наук.
Грудень;
Державної науково-технічної програми "Нові технології та засоби діагностики і лікування найбільш поширених захворювань". Розробити та впровадити новітні медичні технології, імпортозамінні та експортоспроможні технічні засоби для їх забезпечення; освоїти виробництво нових типів конкурентоспроможних медичних приладів, спеціалізованих інформаційних систем та засобів;
Державної науково-технічної програми "Генні та аналітичні біотехнології". Створити конкурентоспроможні на світовому ринку аналітичні та генні біотехнології, нові біоаналітичні сенсорні системи для експрес-аналізу в медицині та екології;
Державної науково-технічної програми "Телекомунікаційні системи та інформаційні ресурси". Розробити науково-методичне та інструментальне забезпечення формування розвинутої телекомунікаційної інфраструктури для забезпечення виконання завдань з інформатизації суспільства на основі зонових та регіональних мереж з інтеграцією послуг, середовищ, технологій та систем передачі;
Державної науково-технічної програми "Енергоефективні та ресурсозберігаючі технології генерування, перетворення та використання енергії". Розробити сучасні технології для використання у створенні та модернізації високонадійного електротехнічного та енергетичного обладнання тепло-, гідро- та атомних електростанцій, а також методи діагностики турбоагрегатів.
МОН.
Грудень;
- адаптувати законодавство України з питань охорони авторського права і суміжних прав, прав на винаходи та корисні моделі, торговельні марки, географічні зазначення та комерційні найменування, компонування інтегральних мікросхем, промислові зразки до вимог законодавства ЄС, що сприятиме узгодженню актів законодавства між собою, з міжнародними нормами і правилами, удосконаленню процедури набуття прав на об'єкти інтелектуальної власності, подальшому розвитку інноваційної діяльності, економіки держави та прискоренню процесу інтеграції України до ЄС та СОТ.
МОН.
Листопад;
запровадження заходів державного стимулювання роботи із застосування високих технологій у великотоварному сільськогосподарському виробництві:
- спрямувати державну підтримку на стимулювання товарного, у тому числі великотоварного виробництва, запровадити нові підходи і механізми державної підтримки шляхом встановлення максимальної закупівельної ціни на окремі види сільськогосподарської продукції та формування продовольчого резерву Аграрним фондом згідно із Законом України "Про державну підтримку сільського господарства України".
Мінагрополітики.
Протягом року;
запровадження механізму стимулювання експорту:
- забезпечити виконання Плану заходів на 2006 рік стосовно виконання Плану дій Україна - ЄС в економічній та соціальній сфері, зокрема щодо усунення бар'єрів на шляху розвитку двосторонньої торгівлі, створення сприятливих умов для залучення інвестицій країн - членів ЄС в економіку України, сприяння адаптації законодавства до вимог і стандартів ЄС.
Мінекономіки, інші центральні органи
виконавчої влади.
Грудень;
- розробити механізм довгострокового кредитування контрактів на експорт товарів (робіт, послуг) у великих обсягах, що передбачає проектування, будівництво, виробництво та поставку обладнання, здачу об'єктів "під ключ".
Мінекономіки.
Листопад;
- запровадити страхування експортних контрактів з визначенням порядку покриття ризиків участі вітчизняних експортерів у тендерах за кордоном.
Мінекономіки.
Жовтень;
сприяння визнанню України країною з ринковою економікою:
- завершити роботу з визнання ринкового статусу економіки України за результатами антидемпінгових розслідувань, проведених Сполученими Штатами Америки.
Мінекономіки.
Січень;
освоєння нових ринків, зокрема Азії та Латинської Америки:
- презентувати можливості вітчизняних підприємств під час проведення виставково-ярмаркових заходів в Україні та за кордоном, зокрема Ізмірського міжнародного ярмарку в Туреччині.
Мінекономіки, МЗС, інші центральні
органи виконавчої влади.
Протягом року;
- забезпечити відкриття представництв вітчизняних підприємств за кордоном, зокрема розширити мережу сервісних центрів та представництв ВАТ "Запоріжтрансформатор" у країнах Латинської Америки - Мексиці, Бразилії.
Мінпромполітики.
Грудень;
- створити інформаційну службу для забезпечення участі вітчизняних підприємств у тендерах на розбудову інфраструктури транспорту та зв'язку і забезпечити її взаємодію з відповідними організаціями арабських країн.
Мінтрансзв'язку, Мінпромполітики,
Мінекономіки за участю
Торгово-промислової палати України,
Українського союзу промисловців і
підприємців.
Грудень;
- забезпечити поставку до Індії чотирьох комплектів турбогенераторів для атомних електростанцій "Кайга" та "Раджастан".
Мінпромполітики.
Грудень;
- забезпечити участь ВАТ "Квазар" (м. Київ) у виконанні енергетичної програми Судану.
Мінпромполітики.
Грудень;
забезпечення державної підтримки та захисту інтересів вітчизняних товаровиробників на зовнішньому ринку:
- закінчити формування нормативно-правової бази з питань створення зони вільної торгівлі в рамках Єдиного економічного простору.
Мінекономіки, МЗС, Мін'юст,
інші центральні органи виконавчої
влади.
Грудень;
- укласти відповідні торговельні договори, усунути нетарифні бар'єри з метою захисту вітчизняних товаровиробників у контексті антидемпінгових та захисних розслідувань.
Мінекономіки.
Грудень;
- розробити і затвердити нову концепцію діяльності торговельно-економічних місій України за кордоном.
Мінекономіки, МЗС.
Березень;
захисту внутрішнього ринку та вітчизняних товаровиробників згідно з вимогами СОТ:
- забезпечувати нотифікацію Секретаріату СОТ згідно з відповідними угодами СОТ, зокрема щодо санітарних, ветеринарних, фітосанітарних заходів, технічних бар'єрів у торгівлі, які впливатимуть на зовнішню торгівлю, а також у сфері послуг і надання промислових субсидій та інших сферах.
Мінекономіки.
Грудень;
- розробити порядок формування і виконання державного замовлення відповідно до сучасних умов, пов'язаних із набуттям Україною членства у СОТ, що дасть змогу посилити контроль за цільовим використанням державних коштів.
Мінекономіки.
Жовтень;
впровадження ринкового механізму ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, що забезпечить зниження енергоємності валового внутрішнього продукту у 2006 році на 4 відсотки:
- здійснити заходи, пов'язані з утворенням Національного агентства з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів.
Мінекономіки.
Березень;
- розробити механізм державного регулювання та економічного стимулювання ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів суб'єктами господарювання та населенням.
Мінпаливенерго.
Вересень;
- запровадити проведення енергетичного аудиту (енергетичних обстежень) на промислових підприємствах та сформувати перелік споживачів енергетичних ресурсів за обсягами споживання.
Мінпаливенерго.
Жовтень;
- забезпечити впровадження енергоефективних технологій шляхом виведення з експлуатації на державних підприємствах морально застарілого та фізично зношеного енергетичного та енерготехнологічного обладнання, розвитку когенерації, впровадження регульованого електроприводу, використання сучасних технологій спалювання палива, заміни та модернізації турбінного і котельного обладнання, застосування попередньо ізольованих труб.
Мінпромполітики, інші центральні
органи виконавчої влади.
Листопад;
- забезпечити використання енергоефективних технологій шляхом вдосконалення схем тепло- та енергопостачання, забезпечення переходу до масового застосування приладів обліку споживання енергоресурсів, використання альтернативних джерел енергії.
Мінпаливенерго, Мінбуд,
Мінпромполітики, Мінтрансзв'язку.
Листопад;
- установити економічно обґрунтовані ціни і тарифи на природний газ і електричну енергію для всіх категорій споживачів та скоротити перехресне субсидіювання.
Мінекономіки, НКРЕ, Мінпаливенерго,
Мінпромполітики, Мінтрансзв'язку,
Мінбуд, Мінагрополітики, Мінфін,
Мінпраці, НАК "Нафтогаз України".
Грудень;
- переглянути чинні та у разі потреби розробити нові будівельні норми і стандарти у сфері енергозбереження.
Мінбуд.
Грудень;
- переглянути заходи Комплексної державної програми енергозбереження України, зокрема щодо істотного зменшення газової складової в енергоспоживанні підприємств металургійної та хімічної промисловості, житлово-комунального господарства.
Мінпаливенерго, Мінпромполітики,
Мінбуд, Рада міністрів Автономної
Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
Березень;
забезпечення прозорості процедури приватизації та вжиття заходів до унеможливлення відчуження державного майна неконкурентними способами:
- сприяти прийняттю Закону України про Державну програму приватизації.
Фонд державного майна.
Червень;
- визначити перелік об'єктів, що підлягають приватизації у поточному році.
Фонд державного майна.
Лютий;
- прискорити створення Єдиної інформаційної системи з обліку, зберігання та оцінки майна, що реалізується за рішеннями органів виконавчої влади.
Фонд державного майна, Мінекономіки,
Мінфін, Державна податкова
адміністрація, Держмитслужба,
Мін'юст.
Листопад;
гармонізації з міжнародними нормами і правилами державних стандартів у сфері технічного регулювання:
- прийняти не менш як 800 державних стандартів, гармонізованих з міжнародними нормами і правилами.
Держспоживстандарт.
Грудень;
- підготувати до укладення три та забезпечити виконання 20 двосторонніх угод у сфері технічного регулювання з країнами - торговельними партнерами України, зокрема Сирією, Чехією, Індією.
Держспоживстандарт.
Грудень.
2. Розвиток інструментів ефективної ринкової економіки шляхом:
розроблення проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на 2007 рік як основи для формування проекту Державного бюджету України.
Мінекономіки, інші центральні органи
виконавчої влади, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
Травень;
перегляду переліку товарів, робіт, послуг, щодо яких запроваджено державне регулювання цін.
Мінекономіки,
інші центральні органи виконавчої
влади.
Лютий;
розроблення проекту Концепції реформування податкової системи та плану заходів щодо її реалізації.
Мінфін.
Лютий - березень;
спрощення митних правил і процедур, спрямоване на здешевлення вартості і прозорість митного оформлення товарів, що переміщаються через кордон:
- зменшити (до двох годин) час проведення процедури митного контролю в пунктах пропуску через державний кордон та впровадити у практику принцип роботи "єдиного офісу" шляхом компактного розміщення в місцях постійного розташування підрозділів митного оформлення представників усіх державних контрольних служб.
Держмитслужба, Мінфін, Адміністрація
Держприкордонслужби, МКТ,
МОЗ, Мінприроди, Мінагрополітики.
Вересень;
- завершити процедуру підписання угоди та установити спільний контроль в пунктах пропуску на ділянці українсько-російського державного кордону.
МЗС, Адміністрація
Держприкордонслужби.
Червень;
формування організованих товарно-сировинних ринків через оптимізацію біржової інфраструктури та стимулювання розвитку біржових майданчиків:
- забезпечити створення суб'єктів та інфраструктури організованого аграрного ринку, зокрема біржової системи клірингу та розрахунків, Фонду аграрних страхових субсидій.
Мінагрополітики, Мінфін,
Мінекономіки, Державна комісія з
регулювання ринків
фінансових послуг, Аграрний фонд.
Серпень;
- визначити товарно-сировинні ринки (групи біржових товарів), до яких доцільно та можливо застосувати механізм державного цінового регулювання шляхом формування організованих товарних ринків.
Мінпромполітики, Мінпаливенерго,
Мінвуглепром, Мінекономіки,
НАК "Нафтогаз України", НКРЕ,
НАК "Енергетична компанія України",
НАЕК "Енергоатом",
державне підприємство "Енергоринок".
Серпень;
- уніфікувати порядок реалізації державного майна, державних товарних та фінансових інтервенцій на товарних ринках (біржових торгах, аукціонах, конкурсах та тендерах).
Фонд державного майна,
Державна податкова адміністрація,
Міноборони, Мінекономіки, інші
центральні органи виконавчої
влади.
Вересень;
- визначити державних агентів, які можуть здійснювати товарні та фінансові інтервенції, джерела та механізм фінансування таких інтервенцій.
Мінфін, Мінекономіки, Держкомрезерв.
Вересень;
- визначити види та учасників (у тому числі саморегулівні організації) професійної діяльності на організованих товарних ринках (товарних біржах), уповноважені організації з встановлення кваліфікаційних вимог, акредитації, сертифікації, ліцензування.
Мінекономіки, Державна комісія
з регулювання ринків фінансових
послуг.
Жовтень;
- запровадити ведення реєстрів видів та учасників професійної діяльності на організованих товарних ринках (товарних біржах), розробити механізм здійснення державного нагляду і регулювання такої діяльності за її видами із залученням саморегулівних організацій.
Мінекономіки, Державна комісія з
регулювання ринків фінансових
послуг.
Грудень;
- забезпечити підвищення кваліфікаційних вимог до діяльності товарних бірж.
Мінекономіки, Державна комісія
з регулювання ринків фінансових
послуг.
Червень;
створення умов для вільного доступу населення до ринку фінансових послуг:
- розробити критерії та установити фінансові нормативи діяльності небанківських фінансових установ - іпотечних кредиторів та Державної іпотечної установи.
Державна комісія з регулювання
ринків фінансових послуг.
Листопад;
- запровадити автоматизовану інформаційну систему подання, обробки та аналізу звітності недержавних пенсійних фондів та їх адміністраторів і визначити критерії оцінки фінансового стану та діяльності недержавних пенсійних фондів, що дасть змогу підвищити ефективність їх функціонування.
Державна комісія з регулювання
ринків фінансових послуг.
Серпень;
( Абзац вісімнадцятий пункту 2 в редакції Постанови КМ N 749 від 25.05.2006 )
- здійснити заходи щодо створення інтегрованої системи обміну інформацією між органами, які здійснюють державний нагляд та контроль у сфері недержавного пенсійного забезпечення.
Державна комісія з регулювання
ринків фінансових послуг, Державна
комісія з цінних паперів та
фондового ринку, Мінпраці, Мінфін,
Національний банк (за згодою).
Жовтень;
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 749 від 25.05.2006 )
- визначити порядок укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів у пунктах пропуску через державний кордон та залучення Моторно-транспортним страховим бюро аварійних комісарів до встановлення причин настання страхового випадку та розміру збитків.
Державна комісія з регулювання
ринків фінансових послуг.
Січень;
- запровадити ступінчасту диференціацію регуляторних режимів (переліків регуляторних вимог) для кредитних спілок з урахуванням притаманних їх діяльності ризиків, обсягу та характеру проведення операцій, наявності мережі відокремлених підрозділів тощо.
Державна комісія з регулювання
ринків фінансових послуг.
Липень;
- запровадити ефективні механізми підтримки фінансової стабільності кредитних спілок.
Державна комісія з регулювання
ринків фінансових послуг.
Жовтень;
створення умов для визначення цільових орієнтирів інфляції (інфляційного таргетування):
- забезпечити виконання умов Меморандуму між Кабінетом Міністрів України та Національним банком про взаємодію у проведенні економічної, грошово-кредитної та валютної політики з метою досягнення цінової стабільності.
Мінекономіки, Мінфін,
Національний банк (за згодою),
інші центральні органи виконавчої
влади.
Грудень;
- подати пропозиції щодо нормативного обмеження витрат, які враховуються під час регулювання цін і тарифів на товари і послуги, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій, на ринках, що перебувають у стані природної монополії, та на суміжних ринках.
Антимонопольний комітет.
Жовтень;
- зменшити обсяг державних зовнішніх запозичень з одночасним розширенням їх внутрішнього ринку та забезпечити своєчасне і в повному обсязі внесення платежів за державним боргом, що дасть змогу знизити боргове навантаження на економіку (показник відношення державного прямого та гарантованого боргу до валового внутрішнього продукту повинен зменшитися з 19,9 відсотка у 2005 році до 17,6 відсотка у 2006 році).
Мінфін.
Грудень;
- започаткувати практику підписання меморандумів між Кабінетом Міністрів України та виробниками, що діють на монополізованих ринках, з метою запобігання виникненню потенційних "шоків" у зв'язку з підвищенням цін.
Мінпаливенерго, Мінпромполітики,
Мінтрансзв'язку, Мінагрополітики,
Мінфін.
Березень, липень;
- вжити заходів до врегулювання питань захисту прав міноритарних акціонерів з метою прискорення розвитку фондового ринку.
Державна комісія з цінних
паперів та фондового ринку,
Мінфін, Мінекономіки.
Грудень;
завершення етапу земельної реформи, пов'язаного із створенням єдиного реєстру землі та об'єктів нерухомості, державного земельного кадастру, видачею державних актів на право власності на земельні ділянки усім власникам сертифікатів на право власності на земельну частку (пай):
- провести інвентаризацію всіх землекористувачів, переглянути ставки орендної плати за землю.
Держкомзем, Мін'юст, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації, Генеральна
прокуратура України (за згодою).
Березень;
- забезпечити проведення в Автономній Республіці Крим та кожній області аукціонів з продажу землі (не менш як 10 ділянок) з відповідною інфраструктурою.
Держкомзем, Мін'юст, Рада міністрів
Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські
держадміністрації.
Щокварталу;
- забезпечити своєчасну реалізацію проекту видачі державних актів на право власності на землю у сільській місцевості та розвиток системи кадастру за підтримки Світового банку з метою закінчення формування цілісної інфраструктури ринку землі, створення системи реєстрації земельних ділянок та прав на них, земельно-інформаційного банку даних.
Мін'юст, Держкомзем.
Грудень;
- запровадити єдину систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обмежень відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обмежень".
Держкомзем, Мін'юст.
Січень.
3. Розвиток малого та середнього бізнесу як основного фактора підвищення рівня зайнятості населення і джерела формування середнього класу шляхом:
лібералізації регуляторного режиму (ліцензійної, дозвільної та контролюючої діяльності тощо) і запровадження мінімального регулювання підприємницької діяльності:
- закінчити роботу із скасування актів законодавства, що не відповідають принципам державної регуляторної політики та стримують розвиток підприємницької діяльності.
Центральні органи виконавчої влади,
Держпідприємництво.
Вересень;
- завершити роботу з визначення спрощеної процедури державної реєстрації та взяття на облік суб'єктів підприємницької діяльності шляхом запровадження принципу "електронного єдиного вікна" та удосконалення норм законодавства з питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, створення умов для розроблення високоякісного технічного програмного забезпечення, функціонування автоматизованих систем єдиних державних реєстрів.
Держпідприємництво, інші центральні
органи виконавчої влади, Рада
міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські
держадміністрації.
Червень;
застосування декларативного принципу у процесі провадження підприємницької діяльності - установити порядок повідомлення адміністративного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства.
МОЗ, МНС, Держпідприємництво,
інші центральні органи виконавчої
влади.
Березень;
переходу від прямого субсидування до фінансово-кредитної підтримки малого та середнього бізнесу через часткову компенсацію з бюджету відсоткових ставок за банківськими кредитами - забезпечити часткову компенсацію з бюджету відсоткових ставок за банківськими кредитами і розробити вимоги до позичальників - суб'єктів малого та середнього бізнесу.
Мінекономіки, Мінфін.
Березень.
4. Запровадження державного інвестування у "точки зростання" шляхом:
започаткування процесу реформування амортизаційної системи - опрацювати питання щодо застосування для цілей оподаткування норми прискореної амортизації основних виробничих фондів (група 3) для суб'єктів підприємницької діяльності, що реалізують інноваційні проекти і займаються оновленням обладнання, та усунути розбіжності у підходах до нарахування економічної амортизації та амортизації з метою оподаткування.
Мінфін, Мінекономіки,
Мінпромполітики, МОН.
Вересень;
концентрації державних капітальних вкладень на формуванні сучасної інфраструктури, проведення наукових та науково-дослідних робіт із застосуванням механізму довгострокового кредитування (пільгове, іпотечне, бюджетне). Спрямування у 2006 році державних інвестицій (в обсязі не менше ніж у 2005 році) на інноваційний розвиток:
ракетно-космічної галузі та літакобудування - створення нових зразків авіаційної техніки, авіадвигунів:
- забезпечити створення космічного апарата "Січ-2" з метою розширення та модернізації національної космічної системи спостереження Землі "Січ".
НКАУ.
Листопад;
- створити другу чергу системи забезпечення даними дистанційного зондування Землі геоінформаційних систем користувачів.
НКАУ.
Листопад;
- вжити заходів до оновлення та модернізації обладнання передавальних засобів з метою підвищення надійності і запровадження нових видів інформаційних послуг, забезпечення доступу наземних передавальних станцій до ресурсу супутників зв'язку та мовлення.
НКАУ.
Грудень;
- забезпечити розроблення агрегатів і систем нового покоління для комплектування літаків та ракет-носіїв.
Мінпромполітики, НКАУ.
Протягом року;
- забезпечити підготовку виробничої бази та експериментальне випробування систем, вузлів та агрегатів ракети-носія в рамках виконання спільного українсько-бразильського проекту "Циклон-4".
НКАУ.
Листопад;
транспортної інфраструктури - розвиток мережі автомобільних доріг, залізничного транспорту, аеропортів; реалізацію проектів, спрямованих на формування міжнародних транспортно-комунікаційних мереж:
- забезпечити не менш як 287 сільських населених пунктів регулярним автобусним сполученням.
Мінтрансзв'язку.
Грудень;
- забезпечити у процесі виконання Державної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2005-2010 роки:
будівництво під'їзних доріг з твердим покриттям не менш як до 52 сільських населених пунктів.
Укравтодор.
Грудень;
будівництво за рахунок залучення кредитів автомобільних доріг, що мають важливе значення для розвитку економіки держави:
Київ - Чоп на відтинку Стрий - Львів - Броди (за рахунок кредиту ЄБРР у сумі 100 млн. євро);
Київ - Чоп на відтинку Броди - Рівне (за рахунок кредитів ЄБРР та ЄІБ у сумі 75 млн. євро, залучення яких планується у 2006 році);
Харків - Новомосковськ (за рахунок кредиту в сумі 100 млн. євро);
започаткування робіт на концесійних об'єктах у межах ділянки від державного кордону з Росією (Щербаківка) до автомобільної дороги Київ - Харків, Львів - Краковець, Київ - Вінниця.
Укравтодор.
Грудень;
- забезпечити фінансування з державного бюджету будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро у м. Запоріжжі.
Укравтодор, Мінфін.
Грудень;
- забезпечити фінансування з державного бюджету будівництва, розвитку та функціонування метрополітенів у мм. Харкові і Дніпропетровську та будівництва метрополітену у м. Донецьку.
Мінтрансзв'язку, Мінфін.
Листопад;
- здійснити заходи із стабілізації берегової лінії о. Коса Тузла.
Мінтрансзв'язку.
Грудень;
- продовжити будівництво глибоководного суднового ходу Дунай - Чорне море на українській частині дельти в напрямку міжнародного транспортного коридору N 7 із залученням коштів державного бюджету.

................
Перейти до повного тексту