1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про Основні напрями бюджетної політики на 2007 рік
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2006, N 40, ст.352 )
За результатами парламентських слухань з питань бюджетної політики на 2007 рік та відповідно до статті 33 Бюджетного кодексу України Верховна Рада України
постановляє:
1. Основні напрями бюджетної політики на 2007 рік, подані Кабінетом Міністрів України, взяти до відома.
2. Схвалити Пропозиції Верховної Ради України до Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік згідно з додатком 1 та Доручення Верховної Ради України Кабінету Міністрів України стосовно Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік згідно з додатком 2 до цієї Постанови.
3. Кабінету Міністрів України підготувати та подати до Верховної Ради України проект Закону України про Державний бюджет України на 2007 рік з урахуванням Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік, Пропозицій Верховної Ради України до Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік та Доручень Верховної Ради України Кабінету Міністрів України стосовно Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік.
Голова Верховної Ради України О.МОРОЗ
м. Київ, 27 липня 2006 року
N 42-V
Додаток 1
до Постанови Верховної Ради України
від 27 липня 2006 року N 42-V
ПРОПОЗИЦІЇ
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ДО ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ БЮДЖЕТНОЇ ПОЛІТИКИ НА 2007 РІК
З метою забезпечення виконання діючого законодавства і послідовності бюджетного процесу при підготовці проекту Закону України про Державний бюджет України на 2007 рік Кабінету Міністрів України врахувати такі пропозиції Верховної Ради України до Основних напрямів бюджетної політики на 2007 рік.
1. Проект Державного бюджету України на 2007 рік має бути сформованим на стабільній податковій базі з поступовим зниженням фіскального навантаження на економіку з урахуванням недопущення скорочення соціальних видатків.
2. Забезпечити прогнозування доходів бюджету на основі реальних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, досягти їх відповідності та узгодженості на всіх стадіях бюджетного процесу.
3. Забезпечити ефективне управління об'єктами державної власності як засіб збільшення надходжень до бюджету, зокрема шляхом завершення формування єдиного реєстру об'єктів державної власності, запровадження загальної координації діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади щодо управління державним майном та вдосконалення порядку передачі державного майна в оренду і розрахунку орендної плати.
4. Забезпечити підвищення рівня платіжної дисципліни платників податків та суттєве зниження податкового боргу з одночасною забороною проводити списання заборгованості суб'єктів господарювання за податками, зборами (обов'язковими платежами), відстрочення та розстрочення їх сплати.
5. Враховуючи негативні наслідки обмеження функціонування спеціальних (вільних) економічних зон, територій пріоритетного розвитку та спеціального режиму інноваційної діяльності технологічних парків, у проекті Закону України про Державний бюджет України на 2007 рік застосувати механізм створення ефективних інвестиційних (за винятком тих, реалізація яких передбачає імпорт товарів 1-24 груп згідно з УКТ ЗЕД) та інноваційних проектів із збереженням режиму оподаткування, який діяв до 1 квітня 2005 року, забезпечивши жорстке регламентування порядку їх реалізації і посиливши державний контроль за виконанням відповідних проектів, а також надати можливість розглянути затвердження нових проектів.
Проект Державного бюджету України на 2007 рік має бути розроблений з урахуванням необхідності інноваційного розвитку економіки, що передбачає, зокрема, законодавче забезпечення державної підтримки інноваційного розвитку промислового комплексу України на базі національних наукових розробок та новітніх технологій, введення принципу банківського експортного кредитування, державну підтримку модернізації інвестиційного середовища та розвитку інфраструктури ринків капіталу.
6. Частка перерозподілу валового внутрішнього продукту через зведений бюджет України у 2007 році має становити близько 30 відсотків.
7. У проекті Державного бюджету України на 2007 рік окремо виділити витрати на управління державним боргом з показників витрат на обслуговування та погашення державного боргу, що має забезпечити прозорість проведення відповідних операцій та посилення контролю за ними.
8. Вжити дієвих заходів щодо комплексного врегулювання погашення дебіторської та кредиторської заборгованості бюджетних установ, у тому числі шляхом обмеження застосування попередньої оплати.
9. Запровадити заходи щодо жорсткої економії бюджетних коштів, у першу чергу на адміністративні витрати органів державної влади, а також заходи стосовно ефективного використання енергоносіїв у бюджетних установах.
10. Передбачити на 2007 рік пріоритетне спрямування державних капітальних вкладень на реформування житлово-комунального господарства, зокрема на удосконалення системи державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій на ринках житлово-комунальних послуг, створення умов для технічного переоснащення об'єктів життєзабезпечення населених пунктів.
11. Виділення коштів з державного бюджету на підтримку суб'єктів господарювання, а також на реалізацію бюджетних програм, які пов'язані із здійсненням прикладних досліджень у галузях економіки та створюють умови для прибуткового господарювання, має здійснюватися на зворотній основі, крім випадків, визначених законом про Державний бюджет України.
12. Визначити такий перелік захищених статей видатків загального фонду Державного бюджету України на 2007 рік:
- за економічною структурою видатків: оплата праці працівників бюджетних установ (код 1110), нарахування на заробітну плату (код 1120), придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код 1132), забезпечення продуктами харчування (код 1133), оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 1160), виплата процентів за державним боргом (код 1200), трансферти населенню (код 1340), трансферти місцевим бюджетам (код 1320);
- видатки на будівництво (придбання) житла для військовослужбовців, реформування та розвиток Збройних Сил України, розвідувальну діяльність, забезпечення живучості та вибухопожежобезпеки арсеналів, баз і складів озброєння, ракет і боєприпасів Збройних Сил України, утилізацію звичайних видів боєприпасів, непридатних для подальшого зберігання та використання, забезпечення інвалідів протезно-ортопедичними виробами, засобами пересування та реабілітації, а також видатки на підготовку кадрів вищими навчальними закладами I-IV рівнів акредитації, фундаментальні дослідження, прикладні наукові та науково-технічні розробки, розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України.
13. Упорядкувати пільги, гарантії, умови матеріально-технічного забезпечення діяльності керівних працівників органів державної влади та внести пропозиції стосовно змін до відповідних законодавчих актів.
14. Вдосконалити систему оцінки ефективності бюджетних програм на основі показників їх виконання, що визначаються у паспортах бюджетних програм.
15. Упорядкувати структуру та назви бюджетних програм виходячи з необхідності забезпечення відповідності бюджетних програм основним повноваженням головного розпорядника, підвищення якості реалізації бюджетних програм та досягнення їх кінцевої мети.
16. Забезпечити підвищення питомої ваги загального фонду місцевих бюджетів у загальному фонді зведеного бюджету порівняно з відповідним показником, врахованим при затвердженні Державного бюджету України на 2006 рік.
17. Визначення загального обсягу фінансових ресурсів, що спрямовується на виконання бюджетних програм місцевими бюджетами, має здійснюватися виходячи із законодавчо визначених державних соціальних стандартів та діючих норм і нормативів.
18. Удосконалити механізм розподілу між місцевими бюджетами обсягу дотації вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету, і запровадити ефективну систему стимулювання органів місцевого самоврядування до нарощування доходів, закріплених за місцевими бюджетами.

................
Перейти до повного тексту