1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 21 червня 2017 р. № 418-р
Київ
Про затвердження проекту "Будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна - вул. Залаегерсег у м. Херсоні" (Коригування)
1. Затвердити поданий Херсонською обласною державною адміністрацією проект "Будівництво шляхопроводу по просп. Адмірала Сенявіна - вул. Залаегерсег у м. Херсоні" (Коригування)", розроблений товариством з обмеженою відповідальністю "Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва" та рекомендований до затвердження державним підприємством "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:
вид будівництва - нове будівництво
клас транспортної розв’язки - III
перспективна інтенсивність руху:
просп. Адмірала Сенявіна; кільцева транспортна розв’язка; підходи до шляхопроводу через залізничні колії, приведених одиниць на годину - 4100
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 4100
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
Бериславське шосе, приведених одиниць на годину - 3200
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3200
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
категорія вулиць і доріг:
Бериславське шосе - магістральна вулиця регульованого руху
просп. Адмірала Сенявіна - магістральна вулиця районного значення
підходи до шляхопроводу через залізничні колії - магістральна вулиця районного значення
тимчасові навантаження:
шляхопроводів - А15, НК-100
у тому числі:
перший пусковий комплекс - А15, НК-100
другий пусковий комплекс - А15, НК-100
третій пусковий комплекс - А15, НК-100
доріг, кілоньютонів - 115
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 115
другий пусковий комплекс - 115
третій пусковий комплекс - 115
тротуарів і надземного пішохідного переходу, кілограмів на кв. метр - 400
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 400
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 400
кількість шляхопроводів, одиниць - 5
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3
другий пусковий комплекс - 1
третій пусковий комплекс - 1
довжина шляхопроводів, метрів - 418,86
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 76,89
другий пусковий комплекс - 251,93
третій пусковий комплекс - 90,04
кількість підпірних стін, одиниць - 16
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 10
другий пусковий комплекс - 4
третій пусковий комплекс - 2
довжина підпірних стін, метрів - 1937
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 1139
другий пусковий комплекс - 478
третій пусковий комплекс - 320
кількість з’їздів транспортної розв’язки, одиниць - 4
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 2
другий пусковий комплекс - 1
третій пусковий комплекс - 1
довжина з’їздів транспортної розв’язки, кілометрів - 1,46
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 0,655
другий пусковий комплекс - 0,539
третій пусковий комплекс - 0,266
кількість надземних пішохідних переходів, одиниць - 1
у тому числі:
перший пусковий комплекс
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 1
довжина надземного пішохідного переходу, метрів - 33,6
у тому числі:
перший пусковий комплекс
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 33,6
загальна довжина тротуарів, метрів - 3881
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3881
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
кількість ліфтів для маломобільних груп населення, одиниць - 4
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 2
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 2
довжина ділянки по просп. Адмірала Сенявіна, кілометрів - 0,66
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 0,66
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
кількість смуг руху, одиниць - 4
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 4
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина проїзної частини, метрів - 3,75
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3,75
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина проїзної частини, метрів - 15
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 15
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
найбільший поздовжній похил, проміле - 13
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 13
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
довжина ділянки по Бериславському шосе, кілометрів - 1,11
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 1,11
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
кількість смуг руху, одиниць - 4
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 4
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина смуги руху, метрів - 3,75
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3,75
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина проїзної частини, метрів - 15
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 15
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина розділювальної смуги, метрів - 4
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 4
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
найбільший поздовжній похил, проміле - 5
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 5
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
з’їзди транспортної розв’язки на двох рівнях кількість смуг руху:
з’їзду № 1, одиниць - 2
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 2
другий пусковий комплекс - 2
третій пусковий комплекс
з’їзду № 2, одиниць - 3
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
з’їзду № 3, одиниць - 2
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 2
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 2
з’їзду № 4, одиниць - 2
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 2
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина смуги руху:
з’їзду № 1, метрів - 3,75
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3,75
другий пусковий комплекс - 3,75
третій пусковий комплекс
з’їзду № 2, метрів - 3,75
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3,75
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
з’їзду № 3, метрів - 3,75
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3,75
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 3,75
з’їзду № 4, метрів - 3,75
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3,75
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина проїзної частини:
з’їзду № 1, метрів - 7,5
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 7,5
другий пусковий комплекс - 7,5
третій пусковий комплекс
з’їзду № 2, метрів - 11,25
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 11,25
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
з’їзду № 3, метрів - 7,5
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 7,5
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 7,5
з’їзду № 4, метрів - 7,5
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 7,5
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
найбільший поздовжній похил:
з’їзду № 1, проміле - 3; 60
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3
другий пусковий комплекс - 60
третій пусковий комплекс
з’їзду № 2, проміле - 64
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 64
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
з’їзду № 3, проміле - 59
у тому числі:
перший пусковий комплекс
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс - 59
з’їзду № 4, проміле - 55
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 55
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
тип покриття - щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-10) на бітумі БМПА 60/9053
кільцева транспортна розв’язка довжина ділянки, кілометрів - 0,288
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 0,288
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
кількість смуг руху, одиниць - 3
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина смуги руху, метрів - 2 х 3,75; 4
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 2 х 3,75; 4
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина проїзної частини, метрів - 11,5
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 11,5
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
найбільший поздовжній похил, проміле - 51
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 51
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
підходи до шляхопроводу через залізничні колії довжина ділянки, кілометрів - 0,431
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 0,431
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
кількість смуг руху, одиниць - 6
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 6
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина смуги руху, метрів - 3,75
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 3,75
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
ширина проїзної частини, метрів - 22,5
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 22,5
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
найбільший поздовжній похил, проміле - 59
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 59
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
тип покриття - щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-10) на бітумі БМПА 60/9053
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 5 квітня 2017 р., тис. гривень - 514283,788
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 319886,836
другий пусковий комплекс - 127094,472
третій пусковий комплекс - 67302,48
з яких:
будівельні роботи, тис. гривень - 396591,016
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 244805,659
другий пусковий комплекс - 100003,93
третій пусковий комплекс - 51781,427
устаткування, тис. гривень - 3293,841
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 2058,403
другий пусковий комплекс - 88,328
третій пусковий комплекс - 1147,11
інші витрати, тис. гривень - 114398,931
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 73022,774
другий пусковий комплекс - 27002,214
третій пусковий комплекс - 14373,943
із загальної кошторисної вартості виконано станом на 1 квітня 2017 р., тис. гривень - 26640,524
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 26640,524
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
з яких:
будівельні роботи, тис. гривень - 18475,502
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 18475,502
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
інші витрати, тис. гривень - 8165,022
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 8165,022
другий пусковий комплекс
третій пусковий комплекс
тривалість завершення будівництва, місяців - 41
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 14
другий пусковий комплекс - 17
третій пусковий комплекс - 10
річна потреба в електричній енергії, тис. кВт•год - 41,171
у тому числі:
перший пусковий комплекс - 30,201
другий пусковий комплекс - 5,129
третій пусковий комплекс - 5,841.

................
Перейти до повного тексту