1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода між Урядом України і Урядом Киргизької Республіки про співробітництво і взаємодопомогу з питань додержання податкового законодавства
( Угоду ратифіковано Законом N 919-XIV від 13.07.99 )
Уряд України і Уряд Киргизької Республіки, далі "Сторони", виходячи з важливості міжнародного співробітництва і взаємодопомоги з питань, додержання податкового законодавства і бажаючи з цією метою надавати один одному якомога більш широке сприяння, домовились про таке:
Стаття 1 Визначення термінів
Для цілей цієї Угоди терміни, що вживаються, означають:
"податкове законодавство" - сукупність юридичних норм, що встановлюють види податків і порядок їх справляння на території даної Сторони і регулюють відносини, пов'язані з виникненням, зміною та припиненням податкових зобов'язань;
"порушення податкового законодавства" - протиправна дія або бездіяльність, яка виявляється у невиконанні або неналежному виконанні платником податків зобов'язань перед бюджетом, за яку встановлено юридичну відповідальність;
"компетентні податкові органи":
стосовно України - Державну податкову адміністрацію України;
стосовно Киргизької Республіки - Податкову інспекцію при Міністерстві фінансів Киргизької Республіки;
"податкова служба, що запитує" - компетентний податковий орган Сторони, який робить запит про надання допомоги з податкових питань (надалі іменується "запит про сприяння");
"податкова служба, яку запитують - компетентний податковий орган Сторони, який одержує запит про сприяння.
Стаття 2 Сфера дії Угоди
Сторони через компетентні податкові органи з метою забезпечення належного виконання податкового законодавства здійснюють взаємне сприяння:
- у запобіганні та припиненні порушень податкового законодавства;
- у наданні інформації про додержання податкового законодавства юридичними та фізичними особами;
- у наданні інформації про національні податкові системи і поточні зміни податкового законодавства;
- у створенні і функціонуванні комп'ютерних систем, що забезпечують роботу податкових органів;
- в організації роботи з платниками податків і податковими органами, включаючи розробку методичних рекомендацій по забезпеченню контролю за додержанням податкового законодавства:
- у галузі навчання кадрів і обміну спеціалістами;
- з інших питань, які потребують спільних дій.
Положення цієї Угоди не перешкоджають співробітництву компетентних податкових органів згідно з іншими Угодами, укладеними між Сторонами.
Стаття З
Форма і зміст запиту про сприяння
Запит про сприяння направляється у письмовому вигляді з додатком необхідних для його розгляду документів. У надзвичайній ситуації запит про сприяння може бути зроблено в усній формі з подальшим його письмовим підтвердженням у можливо короткі терміни.
Запит про сприяння повинен включати:
- найменування податкової служби, що запитує;
- найменування податкової служби, яку запитують;
- мету і причину запиту;
- назву (ім'я) та адресу платника податку, щодо якого робиться запит;
- стислий виклад суті запиту і пов'язаних з ним юридичних обставин із зазначенням періоду, що розглядається, і конкретних видів податків.
Податкова служба, яку запитують, має право зажадати додаткову інформацію щодо отриманого запиту про сприяння.
Стаття 4 Порядок виконання запиту про сприяння
Компетентні податкові органи надають один одному допомогу згідно з національним законодавством, і в межах своєї компетенції.
Податкова служба, що запитує, може бути за її проханням сповіщена про час і місце проведення дій, здійснюваних на виконання запиту про сприяння, а її представники при додатковому узгодженні можуть бути присутніми при їх проведенні.

................
Перейти до повного тексту