1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 13 травня 2020 р. № 417
Київ
( Дію Постанови припинено. Додатково див. пункт 5 )
Деякі питання Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1332 від 28.12.2020 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Зупинити дію пунктів 1 та 3 постанови Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 р. № 1179 "Деякі питання Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами" (Офіційний вісник України, 2020 р., № 12, ст. 475).
2. Затвердити Положення про Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, що додається.
3. Зупинити дію пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2012 р. № 903 "Деякі питання Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами" (Офіційний вісник України, 2012 р., № 75, ст. 3030; 2020 р., № 12, ст. 475).
4. Установити, що преміювання директора Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами, встановлення йому надбавок та доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюється у порядку та розмірах, що встановлені цією постановою, за рішенням Міністра Кабінету Міністрів України у межах наявних коштів на оплату праці.
5. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та діє до 31 грудня 2021 року.
( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1332 від 28.12.2020 )

Прем'єр-міністр України

Д.ШМИГАЛЬ

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 травня 2020 р. № 417
ПОЛОЖЕННЯ
про Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
Загальна частина
1. Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами (НБРЦА) утворене відповідно до статті 9 Повітряного кодексу України постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 р. № 228.
2. Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами (далі - Національне бюро) перебуває в управлінні Кабінету Міністрів України.
3. Національне бюро є державною спеціалізованою експертною установою з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами в Україні.
4. Національне бюро у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
5. Місцезнаходження Національного бюро: Україна, м. Київ, просп. Перемоги, 14.
Мета і предмет діяльності Національного бюро
6. Національне бюро утворене з метою:
1) здійснення технічного розслідування авіаційних подій, серйозних інцидентів, інцидентів, надзвичайних подій, пошкоджень цивільних повітряних суден і літальних апаратів на землі, порушень порядку використання повітряного простору, зокрема під час обслуговування та організації повітряного руху (далі - авіаційні події), що сталися на території України з цивільними повітряними суднами;
2) забезпечення участі у проведенні технічного розслідування на території іноземних держав, в яких сталися авіаційні події з цивільними повітряними суднами України;
3) підготовки висновків та рекомендацій за результатами збирання, аналізу, дослідження та узагальнення даних, що стосуються безпеки польотів, з метою запобігання авіаційним подіям, що сталися на території України.
7. Предметом діяльності Національного бюро є:
1) забезпечення проведення об’єктивного розслідування авіаційних подій, що сталися на території України з цивільними повітряними суднами, та авіаційних подій, що сталися на території іноземних держав з цивільними повітряними суднами України;
2) здійснення зчитування, відтворення та проведення аналізу записів бортових реєстраторів та наземних засобів об’єктивного контролю, у разі потреби - визначення технічного центру, в тому числі за кордоном;
3) забезпечення збирання інформації про виявлені експлуатаційно-льотні фактори та ризики, відхилення, проведення аналізу, дослідження та узагальнення даних, що стосуються безпеки польотів;
4) участь у роботі міжнародних авіаційних організацій, сприяння розвитку міжнародних науково-технічних та інформаційних зв’язків у сфері технічного розслідування та запобігання авіаційним подіям;
5) вивчення та поширення передового досвіду і методів проведення незалежного розслідування, управління безпекою польотів серед персоналу авіакомпаній, працівників підприємств, установ, організацій, органів обслуговування повітряного руху, які беруть участь у проведенні розслідувань;
6) підготовка звітів та рекомендацій за результатами розслідування авіаційних подій;
7) надання уповноваженому органу з питань цивільної авіації, іншим заінтересованим органам виконавчої влади та авіаційним підприємствам, установам, організаціям звітів і рекомендацій за результатами розслідування авіаційних подій та рекомендацій щодо їх запобігання;
8) взаємодія з відповідними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та населенням під час організації та проведення розслідування авіаційних подій, охорони місця події та збереження речових доказів;
9) взаємодія з МЗС, консульськими установами України, компетентними міжнародними організаціями та авіаційним органом влади іноземної держави, на території якої сталася авіаційна подія з цивільним повітряним судном України або якщо таке повітряне судно (обладнання) було виготовлене в Україні;

................
Перейти до повного тексту