- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 червня 2013 р. № 404 Київ |
Деякі питання здійснення головними розпорядниками бюджетних коштів капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень
Кабінет Міністрів України
постановляє:
2. Затвердити такі, що додаються:
Порядок залучення у 2013 році коштів під державні гарантії головними розпорядниками бюджетних коштів для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень та повернення таких коштів;
Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для обслуговування та погашення зобов’язань за залученими під державні гарантії коштами для здійснення розпорядниками бюджетних коштів капітальних видатків.
3. Міністерству фінансів під час підготовки проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік передбачати у межах відповідних бюджетних призначень видатки для обслуговування та погашення зобов’язань за запозиченнями, залученими у 2013 році головними розпорядниками бюджетних коштів під державні гарантії для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади у двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
( Додаток втратив чинність на підставі Постанови КМ
№ 81 від 03.02.2021 )
( Положення про Фінансово-кредитну раду з відбору проектів, для реалізації яких залучаються кошти під державні гарантії втратило чинність на підставі Постанови КМ
№ 81 від 03.02.2021 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 червня 2013 р. № 404
ПОРЯДОК
залучення у 2013 році коштів під державні гарантії головними розпорядниками бюджетних коштів для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень та повернення таких коштів
1. Цей Порядок визначає механізм залучення у 2013 році головними розпорядниками коштів державного бюджету та головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів, крім обласних і районних бюджетів, бюджетів територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ та бюджетів районів у містах (далі - головні розпорядники) коштів під державні гарантії для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень, а також пове
рнення таких коштів.
2. Терміни, що вживаються в цьому Порядку, мають таке значення:
1) інформаційний лист щодо проекту соціально-економічного розвитку (далі - інформаційний лист) - документ, який містить основну інформацію щодо проекту соціально-економічного розвитку;
2) проект соціально-економічного розвитку (далі - проект розвитку) - сукупність заходів, спрямованих на створення (будівництво) нових або модернізацію, реконструкцію, технічне переоснащення діючих об’єктів, що перебувають у державній або комунальній власності, реалізацію національних проектів (складових національних проектів), які здійснюються в повному обсязі або частково за рахунок коштів, залучених головними розпорядниками під державні гарантії для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень (далі - запозичення);
3) техніко-економічне обґрунтування проекту розвитку (далі - техніко-економічне обґрунтування) - документація, яка містить інформацію про основні технічні, технологічні, економічні та інші характеристики, що детально розкривають зміст положень, зазначених в інформаційному листі.
3. Запозичення може бути здійснено шляхом оформлення кредиту з додержанням таких умов:
строк користування за запозиченням не перевищує 10 років;
видатки з обслуговування запозичення здійснюються щомісяця з 25 до 31 числа місяця, що настає за звітним;
повернення основної суми запозичення здійснюється щокварталу з 25 до 31 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
4. Запозичення спрямовуються на реалізацію проектів розвитку за такими критеріями:
1) сприяння розвитку національної економіки (зміцнення експортного потенціалу, імпортозаміщення, підтримка національного товаровиробника, реалізація проектів у сфері освіти і науки тощо);
3) створення, приріст чи оновлення основних засобів державної та комунальної власності та зменшення обсягів незавершеного будівництва або необхідність надання державної підтримки для реалізації національних проектів (складових національних проектів);
4) підвищення рівня енергозбереження та захист навколишнього природного середовища;
5) створення нових робочих місць.
Перевага надається проектам розвитку, які є самоокупними.
5. Головний розпорядник щодо кожного проекту розвитку подає:
1) банкові пакет документів щодо проекту розвитку, погоджений з віце-прем’єр-міністром України згідно з розподілом функціональних повноважень, та вживає заходів для отримання протягом шести робочих днів листа банку про наміри надати запозичення разом з експертним висновком банку щодо проекту розвитку;
2) протягом одного робочого дня після надходження зазначених листа та висновку банку утвореній Мінекономрозвитку (під головуванням Міністра) робочій групі з опрацювання проектів, для реалізації яких залучаються кошти під державні гарантії (далі - робоча група), та Мінфіну такі документи:
інформаційний лист за формою, визначеною Мінекономрозвитку за погодженням з Мінфіном;
техніко-економічне обґрунтування за формою, визначеною Мінекономрозвитку за погодженням з Мінфіном;
експертний висновок банку щодо проекту розвитку, в якому зазначається інформація про підтвердження правильності наведених у ньому розрахунків, оцінки економічної ефективності, оцінки ризиків та джерел погашення запозичення;
копія листа банку про наміри надати запозичення;
відомості про вид та розмір можливого майнового або іншого забезпечення виконання зобов’язань за державною гарантією;
пропозиції щодо розміру плати за надання державної гарантії;
копію письмового звіту за результатами експертизи проекту будівництва в разі, коли проект розвитку передбачає будівництво (за наявності).
6. Під час розгляду документів робоча група має право одержувати в установленому порядку додаткову інформацію від головних розпорядників.
Відповідальність за повноту та достовірність зазначеної в поданих відповідно до пункту 5 цього Порядку документах інформації покладається на головних розпорядників, які їх подали.
................Перейти до повного тексту