- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 липня 1992 р. N 400 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 400 від 03.04.96 )
Про Концепцію державного замовлення
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Погодитись з поданою Міністерством економіки України Концепцією державного замовлення, що додається.
Внести Концепцію на розгляд Верховної Ради України.
2. Міністерству державних ресурсів, Міністерству економіки і Міністерству фінансів України разом із заінтересованими міністерствами і відомствами сформувати на основі вказаної Концепції проект державного замовлення на 1993 рік і подати його на розгляд Кабінету Міністрів України разом з проектом Індикативного плану економічного і соціального розвитку України на 1993 рік.
Прем'єр-міністр України Міністр Кабінету Міністрів України | В. ФОКІН В. ПЄХОТА |
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 21 липня 1992 р. N 400
КОНЦЕПЦІЯ ДЕРЖАВНОГО ЗАМОВЛЕННЯ
Державне замовлення на поставку продукції (виконання робіт, послуг) має забезпечувати першочергові потреби України відповідно до пріоритетів її соціально-економічного розвитку. Державне замовлення формується в межах коштів державного бюджету України, інших фінансових коштів і фондів.
Державне замовлення є складовою частиною системи економічних методів державного регулювання і на час переходу до ринкових відносин та розвитку ринкової інфраструктури залишається одним з головних його важелів. Разом з економічними нормативами і податками замовлення формує нові пропорції соціально-економічного розвитку, надає можливість використання досягнень науки і техніки, сприяє прогресивним структурним зрушенням у виробництві та в соціальній сфері, дає змогу не допускати і долати монополізм виробників, передбачає відхід від адміністративних методів регулювання економіки.
Державне замовлення може розміщуватися на підприємствах незалежно від форм власності на договірних, як правило, конкурсних засадах. Державне замовлення на поставку продукції (виконання робіт, послуг) може визначатися у вартісних, кількісних, фізичних, вагових чи об'ємних показниках, що забезпечує можливість зведення та збалансування обсягів замовлення на всіх рівнях його формування.
Для підприємств державне замовлення є одним із орієнтирів формування їхньої виробничої програми. В той же час державне замовлення своїм складом окреслює зону впливу центральних органів державної виконавчої влади на формування структури виробничої програми підприємства.
Державне замовлення має забезпечувати:
виконання прийнятих Верховною Радою України законодавчих актів і загальнодержавних програм;
безперебійне функціонування систем, що гарантують підтримання життєвого рівня народу та його екологічну безпеку;
стабільну роботу паливно-енергетичного комплексу України;
виконання міжнародних договорів України з питань економічного і науково-технічного співробітництва;
задоволення потреб оборони та інших спецспоживачів;
реалізацію державних науково-технічних програм;
формування державних резервів і запасів.
Виходячи з першочергових потреб держави та прогнозу державного бюджету визначаються напрями й обсяги розподілу бюджетних асигнувань, про що повідомляється органам державної виконавчої влади - потенційним замовникам. При цьому враховується можливість залучення кредитів, у тому числі іноземних.
................Перейти до повного тексту