- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 23 травня 2018 р. № 395 Київ |
Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 травня 2018 р. № 395
ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг
1. Пункти 1 і 2 викласти в такій редакції:
"1. Цей Порядок визначає механізм ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг (далі - Портал).
Портал ведеться з метою забезпечення надання адміністративних послуг в електронній формі, доступу суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги з використанням Інтернету і є офіційним джерелом інформації про їх надання.
Надання адміністративних послуг в електронній формі здійснюється відповідно до законодавства через Портал, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
Портал та інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування повинні бути адаптовані для осіб з порушенням зору.
Портал може використовуватися для забезпечення надання інших публічних послуг в електронній формі та для доступу до інформації про них.
2. Терміни в цьому Порядку вживаються у такому значенні:
користувач (суб’єкт звернення) - фізична, юридична особа, яка використовує Портал для замовлення та отримання адміністративних послуг в електронній формі, а також для доступу до інформації про адміністративні послуги та про суб’єктів їх надання;
персональний електронний кабінет - сукупність програмно-технічних засобів, які забезпечують обмін інформацією і документами в електронній формі, необхідними під час надання адміністративних послуг.
2. У пункті 4:
1) в абзаці першому слова "повинні забезпечувати" замінити словом "забезпечують";
2) підпункт 1 викласти в такій редакції:
"1) можливість морфологічного пошуку, за частиною слова, без врахування регістру введення;";
3) у підпункті 5 слова ", згідно з повноваженнями користувачів" виключити;
4) підпункт 8 після слова "ідентифікацію" доповнити словами "та автентифікацію";
5) доповнити пункт абзацами такого змісту:
"Суб’єкти надання адміністративних послуг представлені на Порталі окремими уніфікованими сторінками.
Суб’єкти надання адміністративних послуг для надання послуг в електронній формі використовують єдині інформаційні довідники, реєстри та ідентифікатори.
Реєстрація користувачів на Порталі здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису або іншими способами, які дають змогу належним чином ідентифікувати користувача.".
3. Пункт 5 викласти в такій редакції:
"5. Держателем Порталу є Мінекономрозвитку.
Держатель Порталу:
забезпечує розроблення нормативно-правових актів щодо ведення, користування та інтеграції інформаційних систем до Порталу;
укладає угоди із суб’єктами надання адміністративних послуг з питань забезпечення функціонування Порталу;
забезпечує розвиток, ведення, належне функціонування Порталу, а також зберігання даних та захист інформації на Порталі;
здійснює аналіз та контроль якості функціонування Порталу.
Відповідальним за адміністрування Порталу (адміністратором Порталу) є юридична особа, визначена в установленому законодавством порядку.
Адміністратор Порталу здійснює:
технічне і технологічне супроводження та адміністрування Порталу;
моніторинг роботи Порталу, баз даних (довідників) та інформаційних ресурсів, підключених до нього;
надання/блокування доступу до Порталу суб’єктам надання адміністративних послуг за погодженням з держателем Порталу;
................Перейти до повного тексту