1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 24 травня 2017 р. № 387
Київ
Про Порядок функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1077 від 23.10.2019 № 1214 від 28.10.2022 )
Відповідно до частини десятої статті 4-1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей, що додається.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 67


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 травня 2017 р. № 387
ПОРЯДОК
функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей
Загальні питання
1. Цей Порядок визначає механізм функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю) (далі - система), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей.
2. Терміни, що вживаються в цьому Порядку, мають таке значення:
користувач - суб’єкт господарювання, що провадить відповідний вид господарської діяльності, який підлягає державному нагляду (контролю) відповідно до закону, громадське об’єднання в особі його уповноваженого представника;
суб’єкт наповнення - посадова особа органу державного нагляду (контролю) або посадова особа ДРС, що уповноважена вносити відомості до системи;
персональний електронний кабінет - індивідуальна персоніфікована веб-сторінка, за допомогою якої вносяться до системи відомості суб’єктом наповнення та здійснюється електронний обмін інформацією між користувачем та суб’єктом наповнення.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".
3. Держателем системи є ДРС, що забезпечує її створення та функціонування.
4. Технічним адміністратором системи є державне підприємство "Національні інформаційні системи", що здійснює заходи з адміністрування і програмного супроводження системи, несе відповідальність за збереження її даних, захищає їх від несанкціонованого доступу та знищення, а також забезпечує її цілодобову безперебійну роботу, у порядку, визначеному держателем системи, здійснює заходи з блокування та надання доступу до системи, проводить навчання щодо роботи із системою.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1077 від 23.10.2019; в редакції Постанови КМ № 1214 від 28.10.2022 )
5. Обробка та захист інформації в системі здійснюються відповідно до вимог Законів України "Про захист персональних даних" та "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".
Призначення системи та основні вимоги до неї
6. Система забезпечує доступ суб’єктів господарювання та органів державної влади, органів місцевого самоврядування до інформації про заходи державного нагляду (контролю) з використанням Інтернету.
7. Система призначена для:
збереження та систематизації відомостей про заходи державного нагляду (контролю);
автоматизованого виявлення суб’єктів господарювання, які на відповідний плановий період включені до річних планів здійснення заходів державного нагляду (контролю) одночасно кількох органів державного нагляду (контролю), та формування проекту плану здійснення комплексних заходів державного нагляду (контролю) на плановий період.
8. Система розміщується на програмно-апаратному комплексі технічного адміністратора системи.
( Абзац перший пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1077 від 23.10.2019 )
Доступ суб’єктів наповнення до системи надається на підставі договорів, укладених органами державного нагляду (контролю), ДРС із технічним адміністратором системи.
( Абзац другий пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1077 від 23.10.2019; в редакції Постанови КМ № 1214 від 28.10.2022 )
9. Усі суб’єкти наповнення представлені окремими персональними електронними кабінетами в системі, доступ до яких здійснюється з використанням засобів кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
( Пункт 9 в редакції Постанови КМ № 1077 від 23.10.2019 )
10. Персональні електронні кабінети є складовою частиною системи, мають єдиний формат розміщення інформації, стиль та інтерфейси.
11. Суб’єкти наповнення використовують єдині інформаційні довідники, реєстри та ідентифікатори.
12. Кожен користувач може мати персональний електронний кабінет у системі, електронна ідентифікація та автентифікація в якому здійснюється з використанням засобів кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Через персональний електронний кабінет зареєстрований користувач може:
повідомляти Державній регуляторній службі про відмову від проведення комплексного планового заходу державного нагляду (контролю);
надсилати скарги на дії органів державного нагляду (контролю) до Державної регуляторної служби та отримувати інформацію про результати їх розгляду;
взаємодіяти із суб'єктами наповнення з інших питань, які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв’язку.
( Пункт 12 в редакції Постанови КМ № 1077 від 23.10.2019 )
13. Система надає функціональні можливості для електронної комунікації в режимі реального часу між суб’єктами наповнення та користувачами.
14. Система розроблена з урахуванням забезпечення сумісності та взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що складають державні інформаційні ресурси, у тому числі з Єдиним державним порталом адміністративних послуг та Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
( Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1077 від 23.10.2019 )
15. Система забезпечує можливість отримання суб’єктами наповнення відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (крім відомостей про ступінь ризику від провадження суб’єктом господарювання господарської діяльності), визначених абзацами другим і третім частини другої статті 4-1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за допомогою системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів.
( Пункт 15 в редакції Постанови КМ № 1077 від 23.10.2019 )
16. Система функціонує цілодобово сім днів на тиждень.
17. Доступ до відомостей системи (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), визначених у частині другій статті 4-1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", здійснюється через відкритий інформаційний ресурс Інтернету та є безоплатним.
18. Функціональні можливості системи забезпечують:
пошук за ключовими словами в полях опису найменування або ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ юридичних осіб та прізвища, імені, по батькові фізичних осіб - підприємців;
класифікацію та пошук заходів державного нагляду (контролю) за формою їх проведення;

................
Перейти до повного тексту