- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 10 травня 2012 р. № 386 Київ |
Про затвердження Положення про службове посвідчення працівника прокуратури України та зразка такого посвідчення
Відповідно до статті
55 Закону України
"Про прокуратуру" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Положення про службове посвідчення працівника прокуратури України, що додається.
2. Затвердити зразок службового посвідчення працівника прокуратури України, що додається.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 травня 2012 р. № 386
ПОЛОЖЕННЯ
про службове посвідчення працівника прокуратури України
1. Службове посвідчення працівника прокуратури України (далі - посвідчення) є документом, який засвідчує належність посадової особи до системи органів прокуратури та підтверджує її повноваження, визначені
Конституцією України , Законом України
"Про прокуратуру" та іншими законодавчими актами.
2. Бланки посвідчення виготовляються в установленому порядку на замовлення Генеральної прокуратури України.
3. Посвідчення видаються прокурорам і слідчим (далі - працівник прокуратури) після їх призначення на посаду.
Посвідчення видається строком на п’ять років.
Посвідчення обмінюються після закінчення строку їх дії, у разі переведення працівника прокуратури на іншу посаду, яка передбачає наявність посвідчення, зміни прізвища (імені чи по батькові) або в інших випадках, які визначаються Генеральним прокурором України.
................Перейти до повного тексту