1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 28 березня 2002 р. N 379
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 704 від 22.06.2011 )
Про затвердження Державної програми "Вчитель"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 493 від 11.05.2011 )
На виконання статті 1 Указу Президента України від 9 жовтня 2001 р. N 941 "Про додаткові заходи щодо забезпечення розвитку освіти в Україні" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну програму "Вчитель" (далі - Програма), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади під час формування проекту Державного бюджету України на 2003-2012 роки передбачати видатки на виконання Програми.
3. Рекомендувати Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям підготувати у тримісячний термін регіональні програми "Вчитель", передбачати у проектах місцевих бюджетів на 2003-2012 роки кошти на виконання цих програм.
Прем'єр-міністр України А.КІНАХ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2002 р. N 379
ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА "ВЧИТЕЛЬ"
Загальна частина
Освіта є пріоритетною сферою в соціально-економічному, духовному і культурному розвитку Української держави. Ключова роль у системі освіти належить учителю. Саме через діяльність педагога реалізується державна політика, спрямована на зміцнення інтелектуального і духовного потенціалу нації, розвиток вітчизняної науки і техніки, збереження і примноження культурної спадщини.
Напрями державної політики в сфері освіти визначено Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", "Про загальну середню освіту", "Про позашкільну освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Про вищу освіту", відповідними актами Президента України та Кабінету Міністрів України.
Досягнуті результати розбудови національної системи освіти, її демократизації за роки незалежності України проаналізовано на II Всеукраїнському з'їзді працівників освіти (2001 рік), її подальшу стратегію визначено у Національній доктрині розвитку освіти.
Перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства неможливий без впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання, максимальної індивідуалізації навчального процесу, створення умов для саморозвитку і самонавчання дітей, осмисленого визначення ними своїх можливостей і життєвих цінностей.
Водночас система освіти ще позбавлена належної державної підтримки, зокрема у посиленні кадрового потенціалу та поліпшенні фінансування, і насамперед - оплати праці педагогічних працівників, приведенні її рівня у відповідність з вимогами законодавства, а також у забезпеченні сучасними навчальними та інформаційними засобами, зміцненні матеріально-технічної бази навчальних закладів.
Не подолано вплив негативних чинників, що спричиняють відплив висококваліфікованих педагогічних працівників до інших сфер. З кожним роком стає відчутнішою нестача вчителів, вихователів, майстрів виробничого навчання та інших педагогічних працівників. Професія вчителя втрачає престиж. Існує невідповідність між суспільною роллю і соціальним статусом педагога.
Потребує вдосконалення система підготовки педагогічних працівників для професійно-технічних навчальних закладів. Мережа спеціалізованих вищих навчальних закладів, що забезпечують підготовку викладачів, майстрів виробничого навчання та педагогів професійного навчання за галузями виробництва та сферами діяльності, ще недостатня.
Відчутними є також негативні соціальні наслідки, пов'язані із зменшенням у навчальних закладах питомої ваги педагогів-чоловіків. Особливо це стосується керівного складу навчальних закладів державної та комунальної форми власності.
Не врегульованими залишаються питання прогнозування потреби в педагогічних працівниках, визначення обсягів державного замовлення на їх підготовку. Спостерігається міжрегіональна диспропорція в обсягах підготовки педагогів, не відпрацьовано механізм інформування випускників про наявність вакансій у навчальних закладах тощо.
Не вирішено ряд питань, пов'язаних з професійною орієнтацією учнів, особливо сільських, на педагогічні професії та попередньою підготовкою їх до вступу у вищі навчальні заклади.
Необхідно вдосконалити механізм цільової підготовки вчителів, насамперед гостродефіцитних спеціальностей, та їх працевлаштування як у міській, так і в сільській місцевості.
Потребує оновлення зміст педагогічної освіти, зокрема стосовно забезпечення випереджувального спрямування підготовки педагогічних працівників, оптимального співвідношення між професійно-педагогічною, фундаментальною та соціально-гуманітарною підготовкою вчителя. Необхідно ліквідувати розрив між змістом педагогічної освіти і досягненнями педагогічної науки та практики, здійснювати наукове супроводження інноваційних технологій.
( Абзац тринадцятий розділу "Загальна частина" виключено на підставі Постанови КМ N 493 від 11.05.2011 )
Важливою є також проблема поліпшення культурологічної, мовної (з української та іноземних мов), психолого-педагогічної, комп'ютерної, методичної, практичної підготовки вчителів. Зокрема, для забезпечення в повному обсязі передбаченого типовими навчальними планами переходу до вивчення іноземної мови починаючи з 2 класу необхідно здійснювати підготовку вчителів іноземної мови до роботи в початковій школі, для чого розробити і впровадити сучасні технології, що базуються на розвитку мовленнєвої діяльності учнів.
У системі педагогічної освіти повільно впроваджуються багатоваріантні моделі і програми здобуття педагогічної освіти, не забезпечується диференційована підготовка педагогічних працівників для роботи з обдарованими дітьми у навчальних закладах нового типу. Особливо гостро постала проблема вдосконалення підготовки вчителів для роботи з дітьми, які мають вади у фізичному, розумовому і психічному розвитку.
До числа пріоритетних і невідкладних у сфері технологічної модернізації педагогічної освіти та професійної діяльності вчителя належать завдання комп'ютеризації навчальних закладів, інформатизації навчально-виховного процесу.
Через відсутність єдиного центру педагогічної інформації та інформаційно-комунікаційної мережі обміну нею поки що недостатньо використовується потенціал наукових педагогічних бібліотек та бібліотек навчальних закладів.
Не відповідає нинішнім запитам учителя система післядипломної освіти через недостатні індивідуалізацію та варіативність змісту і форм професійного вдосконалення педагогічних працівників. Повільно впроваджується така форма підвищення кваліфікації і перепідготовки педагогів, як дистанційна освіта.
Незначну роль у підвищенні рівня психолого-педагогічної компетентності населення відіграє педагогічна просвіта.
Недостатньою є участь регіонів у розв'язанні проблем освіти, зокрема не вишукуються можливості поліпшення матеріального становища педагогічних працівників, заохочення їх до новаторства у навчанні, вихованні та громадській діяльності, зміцненні матеріальної бази навчальних закладів.
Державна програма "Вчитель" спрямована на розв'язання проблем, пов'язаних з підготовкою, професійною діяльністю та післядипломною освітою педагогічних працівників, на забезпечення гарантованої державної підтримки у цій сфері.
Мета та основні завдання
Метою Програми є визначення невідкладних і перспективних заходів щодо реалізації основних напрямів модернізації системи освіти з урахуванням вимог сучасного інформаційно-технологічного суспільства, забезпечення економічних і соціальних гарантій професійної самореалізації педагогічних працівників та утвердження їх високого соціального статусу в суспільстві.
Цієї мети передбачається досягти шляхом вирішення таких основних завдань:
оптимізація кадрового забезпечення навчальних закладів;
модернізація системи підготовки педагогічних працівників;
оновлення змісту і форм професійної діяльності педагогічних працівників, удосконалення післядипломної освіти;
підвищення ролі вчителя у формуванні громадянського суспільства;
поглиблення міжнародного співробітництва у сфері новітніх педагогічних технологій та розширення співпраці з діаспорою;
підвищення рівня соціально-економічного і фінансового забезпечення підготовки педагогічних працівників, їх професійної діяльності та післядипломної освіти.
Програму розроблено на період до 2012 року і з урахуванням поступовості переходу загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання передбачено реалізувати поетапно: 2002-2005, 2006-2010 і 2011-2012 роки.
Фінансове і ресурсне забезпечення виконання Програми
Фінансування виконання Програми здійснюватиметься в межах асигнувань, передбачених центральним та місцевим органам виконавчої влади, що є виконавцями заходів Програми, у державному і місцевих бюджетах, та з інших джерел, не заборонених законодавством:
(тис. гривень)
------------------------------------------------------------------
Рік | Орієнтовний обсяг | У тому числі
| фінансування |-----------------------------------
| | державний | місцеві | інші
| | бюджет | бюджети | джерела
------------------------------------------------------------------
I етап (2002-2005 роки)
2002
2003 12741 9044 3390 307
2004 14721 11129 3290 302
2005 16818,5 11426,5 5090 302
------------------------------------------------------------------
Разом 44280,5 31599,5 11770 911
II етап (2006-2010 роки)
2006 15333,5 9941,5 5090 302
2007 14921 9429 5190 302
2008 14686 9169 5190 327
2009 14071 8559 5190 322
2010 14071 8559 5190 322
------------------------------------------------------------------
Разом 73082,5 45657,5 25850 1575
III етап (2011-2012 роки)
2011 14071 8559 5190 322
2012 13671 8259 5090 322
------------------------------------------------------------------
Разом 27742 16818 10280 644
------------------------------------------------------------------
Усього 145105 94075 47900 3130
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, які визначені відповідальними виконавцями Програми, Академія педагогічних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації щороку передбачають у відповідних бюджетах цільові кошти на фінансування виконання основних завдань і заходів Програми.
Очікувані результати виконання Програми
Виконання основних завдань і заходів Програми забезпечить:
науково обґрунтоване довгострокове прогнозування потреби у педагогічних і науково-педагогічних працівниках;
стабілізацію кадрового складу дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних і вищих навчальних закладів;
оптимізацію мережі вищих навчальних закладів, у яких здійснюється підготовка педагогічних працівників, та закладів післядипломної освіти, їх інтеграцію для впровадження системи неперервної педагогічної освіти;
розроблення та впровадження нового механізму відбору обдарованої молоді для одержання педагогічної спеціальності;
оновлення змісту підготовки педагогічних працівників, системи неперервної педагогічної освіти протягом усього життя з урахуванням вимог сучасного інформаційно-технологічного суспільства; створення діяльнісно орієнтованої системи професійної підготовки вчителів;
розроблення і видання навчально-методичних посібників для студентів вищих педагогічних навчальних закладів та педагогічних працівників;
створення національної науково-педагогічної інформаційної системи;
комп'ютеризацію навчальних закладів, оснащення їх телекомунікаційними засобами та впровадження сучасних педагогічних технологій;
підвищення професійного рівня педагогічних працівників;
підвищення престижу педагогічної професії у суспільстві та утвердження високого соціального статусу вчителя;
інтенсифікацію процесу входження України в загальноєвропейський та світовий освітній простір, збагачення національної освіти зарубіжними інноваційними технологіями навчання та розширення зв'язків з діаспорою;
поліпшення соціально-економічного становища вчителів, морального і матеріального стимулювання їх професійної діяльності.
Управління Програмою та контроль за її виконанням
Організація виконання Програми покладається на МОН.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, які визначені відповідальними виконавцями Програми, Академія педагогічних наук розробляють заходи на виконання Програми.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, Академія педагогічних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації щороку до 1 грудня інформують МОН про хід виконання завдань і заходів Програми.
МОН щороку до 1 січня інформує Кабінет Міністрів України про хід виконання завдань і заходів Програми.
Внесення змін до Державної програми "Вчитель" здійснюється Кабінетом Міністрів України за поданням МОН.
ОСНОВНІ ЗАХОДИ
щодо виконання Програми
(тис. гривень)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Зміст заходу | Відповідальні | Термін |Орієнтовний | У тому числі
| виконавці | виконання, | обсяг |--------------------------------
| | роки |фінансування| державний | місцеві | інші
| | | | бюджет | бюджети | джерела
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Оптимізація кадрового забезпечення навчальних закладів
1. Розроблення та МОН, Академія 2003
випробування педагогічних
науково-теоретичної моделі наук,
довгострокового Мінекономіки,
прогнозування потреби у Мінпраці
педагогічних та
науково-педагогічних
працівниках для дошкільних,
загальноосвітніх,
позашкільних,
професійно-технічних і
вищих педагогічних
навчальних закладів
2. Визначення на МОН, 2003
період до 2012 року потреби Мінекономіки,
у педагогічних та Мінпраці, Рада
науково-педагогічних міністрів
працівниках для дошкільних, Автономної
загальноосвітніх, Республіки Крим,
позашкільних, обласні,
професійно-технічних і Київська та
вищих педагогічних Севастопольська
навчальних закладів міські
держадміністрації
3. Забезпечення Мінекономіки, 2003-2012
щорічного формування Мінфін, МОН,
державного замовлення на Рада міністрів
підготовку педагогічних Автономної
працівників у вищих Республіки Крим,
навчальних закладах обласні,
Київська та
Севастопольська
міські
держадміністрації
4. Забезпечення Мінекономіки, 2003-2012
щорічного формування МОН, Академія
державного замовлення на педагогічних
підготовку наук
науково-педагогічних
працівників (педагогіка,
психологія, методика
навчання та виховання) в
аспірантурі і докторантурі
вищих навчальних закладів
та наукових установ
Академії педагогічних наук
5. Розроблення МОН, 2003
механізму реалізації Мінекономіки,
неперервності педагогічної Мінфін, Рада
освіти: міністрів
Автономної
для здобуття Республіки Крим,
випускниками вищих обласні,
педагогічних навчальних Київська та
закладів I-II рівнів Севастопольська
акредитації повної вищої міські
педагогічної освіти за держадміністрації
державним замовленням у
вищих педагогічних
навчальних закладах III-IV
рівнів акредитації;
для підготовки
педагогічних працівників за
поєднаними спеціальностями
у вищих педагогічних
навчальних закладах III-IV
рівнів акредитації
6. Створення і МОН, Рада 2004-2005 40 40
забезпечення функціонування міністрів
інформатизованого банку Автономної
даних щодо потреби Республіки Крим,
навчальних закладів обласні,
регіонів у педагогічних Київська та
працівниках у мережі Севастопольська 2004 20 20
Інтернет. міські 2005 20 20
держадміністрації
Розроблення системи
даних щодо випускників
вищих навчальних закладів,
які набули педагогічних
спеціальностей, із
зазначенням їх професійних
запитів, особистих
уподобань та потреб у
соціальних послугах
7. Проведення роботи
щодо оптимізації мережі МОНмолодьспорт, 2003-2012
вищих педагогічних Міністерство
навчальних закладів на економічного
регіональному рівні, з розвитку і
метою забезпечення торгівлі,
усунення дублювання Рада міністрів
підготовки вчителів Автономної
за окремими напрямами Республіки Крим,
підготовки обласні,
(спеціальностями) та Київська та
забезпечення переходу Севастопольська
до університетської міські
педагогічної освіти держадміністрації
шляхом створення:
інтегрованих моделей
навчальних об'єднань (вищі
навчальні заклади різних
рівнів акредитації;
навчальні,
навчально-наукові комплекси
у складі навчальних
закладів різного типу,
наукових установ Академії
педагогічних наук);
педагогічних
інститутів (факультетів) у
структурі класичних
університетів,
професійно-педагогічних
інститутів (факультетів) у
структурі технічних
університетів
8. Вивчення питання МОН, 2002-2003
щодо цільової підготовки Мінекономіки,
педагогічних працівників Мінпраці
гостродефіцитних
спеціальностей за державним
замовленням для міських
навчальних закладів
9. Розроблення і МОН, Академія 2003-2004
впровадження науково педагогічних
обґрунтованої системи наук, Рада
педагогічної профорієнтації міністрів
учнів та механізму їх Автономної
відбору до вищих Республіки Крим,
педагогічних навчальних обласні,
закладів Київська та
Севастопольська
міські
держадміністрації
10. Створення МОН, Рада 2003-2012 2600 2600
загальноосвітніх навчальних міністрів 2003-2006 200 200
закладів інтернатного типу Автономної (щороку) (щороку)
для підготовки сільської Республіки Крим, 2007-2012 300 300
молоді до вступу у вищі обласні, (щороку) (щороку)
педагогічні навчальні Київська та 2003
заклади Севастопольська
міські
держадміністрації
11. Створення і МОН, Академія 2003
впровадження багаторівневої педагогічних
системи підвищення наук,
кваліфікації керівників Мінекономіки,
навчальних закладів та Мінфін
органів управління освітою,
забезпечення їх підготовки
до інноваційної діяльності
і роботи в ринкових умовах.
Визначення обсягів
державного замовлення і
переліку вищих навчальних
закладів та закладів
післядипломної педагогічної
освіти для підготовки
управлінських кадрів у
галузі освіти за
спеціальністю "Управління
навчальним закладом"
12. Забезпечення МОН, Академія 2002-2012
систематичного підвищення педагогічних
кваліфікації викладачів наук, Рада
кафедр психології, міністрів
педагогіки, методики Автономної
навчання та виховання з Республіки Крим,
урахуванням модернізації обласні,
загальної середньої, Київська та
професійно-технічної та Севастопольська
вищої освіти, перехід до міські
нового змісту освіти та держадміністрації
впровадження сучасних
інформаційних технологій
13. Приведення обсягів Мінекономіки, 2003
підготовки Мінфін, Академія
науково-педагогічних педагогічних
працівників за державним наук, МОН
замовленням (психологія,
педагогіка, методика
навчання та виховання,
інформаційні технології) у
відповідність з потребами
вищих педагогічних
навчальних закладів з метою
поліпшення якісного складу
кафедр для забезпечення
підготовки майбутніх
учителів до діяльності в
умовах впровадження
сучасних інформаційних
технологій
Модернізація системи підготовки педагогічних працівників
14. Приведення МОНмолодьспорт, 2003-2012
переліку педагогічних Національна
спеціальностей у академія
відповідність з новим педагогічних наук
змістом і структурою освіти
15. Розроблення Академія 2002
концептуальних засад педагогічних
модернізації змісту наук, МОН
підготовки педагогічних
працівників з урахуванням
вимог реформування системи
загальної середньої освіти
та тенденцій розвитку
європейського освітнього
простору, поліпшення
культурологічної, мовної
(українська та іноземна
мови),
психолого-педагогічної,
комп'ютерної, методичної,
практичної підготовки з
усіх педагогічних
спеціальностей та
підготовки вчителів
початкових класів до
викладання однієї з
іноземних мов у початковій
школі
16. Визначення нового МОНмолодьспорт, 2003-2012
змісту підготовки Національна
педагогічних працівників академія
різних педагогічних наук
освітньо-кваліфікаційних
рівнів відповідно до
переліку педагогічних
спеціальностей,
забезпечення
багатоваріантності моделей
і програм здобуття
педагогічної освіти у вищих
навчальних закладах різних
типів і на базі різних
освітніх та
освітньо-кваліфікаційних
рівнів.
Розроблення державних
стандартів вищої
педагогічної освіти
Запровадження
підготовки педагогічних
працівників за
освітньо-кваліфікаційним
рівнем магістра:
у педагогічних
університетах та
інститутах - з ранньою
педагогічною спеціалізацією
(наскрізна підготовка);
у класичних
університетах - з більш
пізньою педагогічною
спеціалізацією
(за двоцикловою схемою
підготовки
"бакалавр-магістр")
17. Розроблення МОН, Рада 2002-2003
відповідно до нового змісту міністрів
педагогічної освіти системи Автономної
практичної підготовки Республіки Крим,
вчителів: обласні,
Київська та
створення нового Севастопольська
механізму взаємодії вищих міські
педагогічних навчальних держадміністрації
закладів з місцевими
органами управління освітою
щодо визначення баз для
проведення практики
студентів;
впровадження сучасних
форм неперервної
педагогічної практики як
важливого чинника
формування професійної
готовності майбутнього
вчителя та його здатності
до діяльності в умовах
розширення
навчально-педагогічного
простору;
запровадження фахової
(переддипломної) практики
за місцем майбутнього
працевлаштування
18. Забезпечення МОН, Мінфін, 2003-2012 54500 31500 20000 3000
технічної і технологічної Мінекономіки, 5450 3150 2000 200
модернізації навчального Рада міністрів (щороку) (щороку) (щороку) (щороку)
процесу у вищих Автономної
педагогічних навчальних Республіки Крим,
закладах: обласні,
Київська та
здійснення Севастопольська
комп'ютеризації навчального міські
процесу, забезпечення держадміністрації
телекомунікаційними
засобами доступу до мережі
Інтернет, базовими та
спеціалізованими
програмними продуктами;
розроблення МОН, Академія 2003-2007 1500 1500
комп'ютерного програмного педагогічних 300 300
забезпечення та наук (щороку) (щороку)
впровадження сучасних
інформаційних технологій
навчання;
визначення базових МОН, Академія 2002
вищих педагогічних педагогічних
навчальних закладів для наук
розроблення
комп'ютерно-програмного
забезпечення та
впровадження сучасних
інформаційних технологій
Участь вищих МОНмолодьспорт, 2003-2012
педагогічних навчальних Національна
закладів у конкурсах на академія
кращий навчальний проект педагогічних
з використанням наук, Рада
інформаційно- міністрів
комунікаційних Автономної
технологій Республіки Крим,
обласні, Київська
та
Севастопольська
міські
держадміністрації
19. Реформування
системи роботи Державної
науково-педагогічної
бібліотеки та бібліотек
вищих педагогічних
навчальних закладів як
важливого джерела
науково-педагогічної
інформації з метою
посилення їх ролі у
забезпеченні навчального
процесу та проведенні
наукових досліджень з
проблем педагогічної
освіти:
надання Державній Академія 2003-2007 250 250
науково-педагогічній педагогічних 50 50
бібліотеці статусу наук, МОН, (щороку) (щороку)
науково-методичного центру Мінфін,
педагогічної інформації; Мінекономіки,
Держкомінформ,
забезпечення Рада міністрів
формування сучасної Автономної
інформаційно-комунікаційної Республіки Крим,
мережі обміну інформацією з обласні,
виходом у мережу Інтернет Київська та
та проведення моніторингу Севастопольська
надання інформаційних міські
послуг; держадміністрації
забезпечення оновлення МОН, Академія 2003-2007 2250 1500 750
фондів бібліотек, педагогічних 100 50
поповнення їх сучасними наук, Рада 150 (щороку) (щороку)
інформаційними засобами, міністрів (щороку)
створення локальних Автономної
бібліотечних комп'ютерних Республіки Крим, 2008-2012 300 200 100
мереж, комп'ютерних обласні, (щороку) (щороку) (щороку)
читальних залів та фонду Київська та
навчальної літератури на Севастопольська
магнітних носіях; міські
держадміністрації
вивчення питання щодо
можливості надсилання
виробниками до Державної
науково-педагогічної
бібліотеки примірника
кожного навчального диска
20. Створення МОН, Академія 2002-2004
загальнодержавної системи педагогічних
науково-методичного наук, Рада
визначення змісту та форм міністрів
організації підготовки Автономної
педагогічних працівників. Республіки Крим,
обласні,
Визначення базових Київська та
вищих педагогічних Севастопольська
навчальних закладів із міські
спеціальностей та опорних держадміністрації
кафедр, предметних
(циклових) комісій з
навчальних дисциплін,
створення відповідної
нормативної бази
21. Забезпечення МОН, Академія 2003-2006 7040 7040
розроблення і видання педагогічних 2003 500 500
новітніх наук, 2004 2280 2280
навчально-методичних Мінекономіки, 2005 2847,5 2847,5
посібників із психології, Мінфін, 2006 1412,5 1412,5
педагогіки, методики Держкомінформ
навчання та виховання
згідно з переліком
(додається)
22. Формування МОН, Академія 2003
плану-замовлення на педагогічних
проведення науковими наук
установами Академії
педагогічних наук та
провідними педагогічними
університетами наукових
досліджень з проблем змісту
педагогічної освіти,
ефективних технологій
навчання, сучасних моделей
підготовки вчителя,
інтеграції національної
педагогічної освіти у
світовий освітній простір,
вивчення і поширення
вітчизняного та зарубіжного
передового педагогічного
досвіду і забезпечення його
відповідного фінансування
23. Активізація МОН, Академія 2003-2012
роботи, пов'язаної із педагогічних
запровадженням новітніх наук
моделей підготовки вчителя,
педагогічних технологій,
модернізації змісту освіти
шляхом створення
експериментальних
педагогічних майданчиків,
лабораторій інших наукових
підрозділів на базі
навчальних закладів
24. Заснування і МОН, Академія 2003-2012 105 105
надання фінансової педагогічних 2003 15 15
підтримки у виданні журналу наук, 2004-2012 10 10
"Педагогічна освіта" Держкомінформ, (щороку) (щороку)
Мінфін,

................
Перейти до повного тексту