1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Урядом України і Урядом Держави Ізраїль щодо взаємної допомоги у митних питаннях
Дата підписання: 25.11.1996
Дата набрання чинності: 06.08.1997
Уряд України і Уряд Держави Ізраїль (далі - Договірні Сторони);
враховуючи, що порушення митного законодавства завдають шкоди економічним і соціальним інтересам обох країн, а також їхнім законним інтересам у сфері торгівлі;
враховуючи важливість забезпечення правильного застосування мита, інших податків, зборів чи нарахувань на імпорт та експорт товарів, а також належного виконання вимог законодавства щодо заборон, обмежень і контролю;
будучи переконаними в тому, що зусилля в запобіганні порушенням митного законодавства і забезпеченні правильного стягнення імпортного та експортного мита, інших податків можуть виявитися більш ефективними завдяки співробітництву їх митних органів;
враховуючи Рекомендації Ради Митного Співробітництва (ВМО) про взаємну адміністративну допомогу від 5 грудня 1953 р.;
Домовилися про таке:
Визначення
Стаття 1
Для цілей цієї Угоди
1. "Митне законодавство" - це положення, встановлені законодавчими актами та правилами, що регулюються митними органами щодо імпорту, експорту і транзиту товарів або будь-якої іншої митної процедури, які регламентують стягнення митними органами мита, інших податків, зборів чи нарахувань або засоби застосування заборон, обмежень і контролю.
2. "Порушення" - будь-яке порушення, а також будь-яка спроба порушення митного законодавства.
3. "Митний орган" означає: в Україні - Державний митний комітет України, в Державі Ізраїль - Департамент митниць та Податку на Добавлену Вартість Міністерства фінансів.
4. "Запитуюча сторона" - означає компетентний митний орган однієї з Договірних Сторін, що надсилає прохання про надання допомоги у митних справах або отримує таку допомогу.
5. "Запитувана сторона" - означає компетентний митний орган однієї з Договірних Сторін, що одержує прохання про надання допомоги у митних справах або надає таку допомогу.
6. "Контрольована поставка" - означає метод, за яким допускається вивезення, транзит чи ввезення незаконних або підозрюваних щодо їх незаконності партій наркотичних засобів, психотропних речовин чи речовин, що їх замінюють, на території Договірних Сторін з відома та під наглядом їх компетентних органів з метою виявлення осіб, причетних до незаконного обігу наркотичних засобів і психотропних речовин.
Сфера застосування Угоди
Стаття 2
1. Договірні Сторони через їхні митні органи і згідно з положеннями цієї Угоди надають одна одній взаємну допомогу:
a) з метою забезпечення належного додержання митного законодавства;
b) з метою відвернення, розслідування, судового переслідування та припинення порушень митного законодавства;
c) у випадках передачі або надання документів щодо застосування митного законодавства;
2. Допомога за цією Угодою надається відповідно до законодавства, що діє на території запитуваної Договірної Сторони, і в межах її компетенції.
3. Дія цієї Угоди поширюється виключно на адміністративну взаємодопомогу між митними органами Договірних Сторін. Її положення не дають права з боку будь-якої приватної особи одержувати, вилучати чи виключати будь-які докази чи перешкоджати виконанню запиту.
Передача інформації
Стаття 3
1. Митні органи надають одні одним по одержанні прохання всю інформацію, що дає змогу встановити правильність:
a) стягнення мита, інших податків, зборів чи нарахувань, що провадиться митними органами при ввезенні та вивезенні товарів, зокрема, інформацію, яка допомагає визначити вартість товарів для митних цілей, встановити їхню тарифну класифікацію та походження;
b) застосування імпортних та експортних заборон і обмежень;
c) використання національних правил походження товарів, якщо інше не передбачено угодами, укладеними однією чи обома Договірними Сторонами.
2. Якщо митний орган, до якого звернено прохання, не має запитуваної інформації, він шукає таку інформацію згідно з законодавством, що діє на території запитуваної Договірної Сторони.
Стаття 4
Митні органи по отриманні запиту надають одні одним, по одержанні прохання, будь-яку іншу інформацію, яка вказує на те, що:
a) товари, ввезені на територію однієї Договірної Сторони, були законно вивезені з території іншої Договірної Сторони;
b) товари, вивезені з території однієї Договірної Сторони, були законно ввезені на територію іншої Договірної Сторони;
c) товари, яким надано режим сприяння щодо вивезення з території однієї Договірної Сторони, були належним чином ввезені на територію іншої Договірної Сторони; при цьому розуміється, що буде також надаватися інформація про будь-які способи митного контролю, що застосовувалися до товарів.
Стаття 5
Митний орган однієї Договірної Сторони з власної ініціативи чи на запит надає митному органу іншої Договірної Сторони всю інформацію, що може бути використана ним для виявлення порушень митного законодавства, зокрема, стосовно:
a) визначених осіб, про яких відомо, що вони вчинили, або які підозрюються у вчиненні порушення митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони;
b) нових засобів і методів, що використовуються для незаконного обігу товарів;
c) товарів, про які відомо, що вони є об'єктами незаконного обігу на митній території іншої Договірної Сторони;
d) транспортних засобів, про які відомо або які підозрюються в тому, що вони використовуються у ході вчинення порушень митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони.
Стаття 6
Митний орган однієї Договірної Сторони з власної ініціативи чи за запитом надає митному органу іншої Договірної Сторони відомості, протоколи чи завірені копії документів, що містять усю наявну інформацію про дії, виявлені або заплановані, які є або вважаються такими, що становлять порушення митного законодавства, яке діє на території цієї Договірної Сторони.
Стаття 7
1. Оригінали справ документів запитуються лише у випадках, коли завірених копій недостатньо. За запитом, копії таких справ, документів чи інші матеріали належним чином засвідчуються. Надані справи та документи підлягають поверненню.
2. Документи, передбачені цією Угодою, можуть передаватися засобами комп'ютерного зв'язку з цією метою в будь-якій формі. Вся інформація, необхідна для тлумачення чи використання матеріалів, переданих такими засобами, повинна подаватися одночасно.
3. Передані оригінали справ, документів та інших матеріалів повертаються при першій нагоді; права митного органу, до якого звернено прохання, чи третіх сторін відносно цього залишаються незайманими. За запитом, оригінали, необхідні для судового розгляду чи подібних цілей, повертаються без затримки.
Нагляд за особами, товарами і транспортними засобами
Стаття 8
Митний орган однієї Договірної Сторони з власної ініціативи, за письмовим узгодженням з іншою Договірною Стороною чи на запит митного органу іншої Договірної Сторони, здійснює нагляд за:
a) переміщенням, особливо в'їздом і виїздом, по своїй території, визначених осіб, про яких відомо, що вони порушують або підозрюються у порушенні митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони;
b) будь-якими транспортними засобами, про які відомо, що вони використовуються або підозрюються у використанні для вчинення порушення митного законодавства, що діє на території іншої Договірної Сторони;
c) переміщенням товарів на територію чи з території однієї Договірної Сторони, про яке митними властями іншої Договірної Сторони повідомлено, що воно здійснюється з істотним порушенням законодавства чи викликає підозру щодо цього.
Контрольована поставка
Стаття 9
1. Якщо це допускається основними принципами їх національного законодавства, Договірні Сторони вживають необхідних заходів, у межах своїх можливостей, для належного застосування на міжнародному рівні на основі досягнутих домовленостей чи узгоджених заходів контрольованої поставки з метою виявлення осіб, причетних до незаконного обігу наркотичних засобів і психотропних речовин, та застосування до таких осіб правових заходів, передбачених чинним законодавством Договірних Сторін.
2. Рішення про застосування контрольованої поставки приймається у кожному конкретному випадку. Договірні Сторони можуть, у разі необхідності, за умови його відповідності до вимог їх національного законодавства, враховувати фінансові домовленості та досягнуте взаєморозуміння.
3. Незаконний вантаж, контрольована поставка якого домовлена, може бути, за взаємним узгодженням компетентних органів, перехоплено і переміщено через кордон так, щоб наркотики і психотропні речовини залишились у недоторканому вигляді, або з їх вилученням чи заміною повністю або частково.
Виконання запиту
Стаття 10
1. Запитуваний митний орган робить все необхідне для виконання запиту і за наявності прохання докладає зусиль для пошуку офіційних та юридичних шляхів, необхідних для виконання цього запиту.
2. Митний орган однієї Договірної Сторони, за запитом митного органу іншої Договірної Сторони, проводить необхідне розслідування, включаючи опитування експертів та свідків чи осіб, які підозрюються в тому, що вчинили порушення, і здійснює вивірення, перевірку, інспекцію та пошук фактів, пов'язаних з питаннями що відносяться до цієї Угоди.

................
Перейти до повного тексту