- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 21 квітня 2021 р. № 360-р Київ |
Про передачу цілісних майнових комплексів державних закладів професійної (професійно-технічної) освіти у власність територіальної громади м. Києва та у спільну власність територіальних громад Закарпатської області
Передати цілісні майнові комплекси державних закладів професійної (професійно-технічної) освіти у власність територіальної громади м. Києва та у спільну власність територіальних громад Закарпатської області за переліком згідно з додатком.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
Інд. 25 |
|
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 21 квітня 2021 р. № 360-р
ПЕРЕЛІК
цілісних майнових комплексів державних закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що передаються у власність територіальної громади м. Києва та у спільну власність територіальних громад Закарпатської області
Цілісні майнові комплекси державних закладів професійної (професійно-технічної) освіти, що передаються у власність територіальної громади м. Києва
Київський професійний ліцей будівництва і комунального господарства (код згідно з ЄДРПОУ 03069699), що розміщений на земельній ділянці площею 2,2374 гектара (кадастровий номер 8000000000:75:039:0011)
Київське вище професійне училище деревообробки (код згідно з ЄДРПОУ 02544388), що розміщене на земельних ділянках площею 1,9242 і 0,0868 гектара (кадастрові номери 8000000000:90:113:0109 і 8000000000:82:147:0003)
Київське вище професійне училище залізничного транспорту імені В.С. Кудряшова (код згідно з ЄДРПОУ 02544371), що розміщене на земельних ділянках площею 2,0935 і 0,2523 гектара (кадастрові номери 8000000000:72:121:0009 і 8000000000:72:121:0010)
Державний навчальний заклад "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою" (код згідно з ЄДРПОУ 05536797), що розміщений на земельних ділянках площею 0,4897; 0,2639 і 1,8119 гектара (кадастрові номери 8000000000:88:196:0022; 8000000000:88:194:0004 і 8000000000:69:051:0025)
................Перейти до повного тексту