- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 19 січня 2022 р. № 36 Київ |
Деякі питання функціонування інформаційно-аналітичної системи "MedData"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 755 від 28.06.2024 )
( Установити, що забезпечення наповнення інформаційно-аналітичної системи "MedData" інформацією, зазначеною в абзаці другому пункту 4-3 Порядку, затвердженого цією Постановою, здійснюється в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом шести місяців з дня його припинення або скасування згідно з Постановою КМ
№ 755 від 28.06.2024 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства охорони здоров’я щодо впровадження та функціонування інформаційно-аналітичної системи "MedData".
2. Затвердити Порядок функціонування інформаційно-аналітичної системи "MedData", що додається.
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 19 січня 2022 р. № 36
ПОРЯДОК
функціонування інформаційно-аналітичної системи "MedData"
1. Інформаційно-аналітична система "MedData" (далі - інформаційно-аналітична система) - інформаційно-аналітична система, яка дає змогу проводити комплексний аналіз даних щодо стану закупівель і моніторингу даних щодо забезпеченості адміністративно-територіальних одиниць (закладів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління МОЗ, закладів охорони здоров’я, а також фізичних осіб - підприємців, які одержали ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики, за умови укладення ними як надавачами медичних послуг договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ) товарами та послугами, закупленими за рахунок бюджетних коштів та/або з інших не заборонених законодавством джерел фінансування (далі - товари та послуги), а також лікарськими засобами, медичними виробами, засобами індивідуального захисту та іншими товарами, необхідними для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, що надійшли як гуманітарна та/або благодійна допомога (далі - товари медичної допомоги).
В умовах воєнного стану в інформаційно-аналітичній системі може проводитися моніторинг даних щодо забезпеченості товарами та/або товарами медичної допомоги СБУ, Міноборони, МВС, Збройних Сил, Національної гвардії, ДСНС, Національної поліції, Державного управління справами та інших державних органів, підприємств, установ, організацій, які можуть бути залучені до надання медичної допомоги.
2. Власником інформаційно-аналітичної системи є держава. Володільцем інформації, необхідної для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а також для належного забезпечення сфери охорони здоров’я в умовах воєнного стану, що обробляється в інформаційно-аналітичній системі, є МОЗ. Держателем та адміністратором інформаційно-аналітичної системи є державне підприємство "Медичні закупівлі України", що належить до сфери управління МОЗ.
Державне підприємство "Медичні закупівлі України" як адміністратор інформаційно-аналітичної системи забезпечує:
розроблення регламенту функціонування інформаційно-аналітичної системи;
впровадження, підтримку (супроводження) та технічне обслуговування інформаційно-аналітичної системи;
проведення моніторингу та аналізу якості функціонування інформаційно-аналітичної системи;
інформаційну взаємодію з державними електронними інформаційними ресурсами шляхом використання шлюзів безпечного обміну та/або інших способів отримання інформації, використання єдиних форматів обміну електронними даними та з дотриманням єдиних вимог до розроблення та роботи інтерфейсів прикладного програмування;
захист інформації від несанкціонованого доступу, знищення, модифікації та блокування доступу до неї шляхом проведення організаційних заходів, впровадження засобів та методів технічного та криптографічного захисту інформації;
технічну підтримку роботи апаратно-програмних ресурсів інформаційно-аналітичної системи;
технічне обслуговування усіх компонентів інформаційно-аналітичної системи та супроводження операцій інформаційного обміну із суб’єктами надання інформації до інформаційно-аналітичної системи (далі - суб’єкти надання інформації);
доступ до інформації в інформаційно-аналітичній системі користувачам інформації в інформаційно-аналітичній системі (далі - користувачі інформації);
сумісність та електронну взаємодію з центральною базою даних та/або електронними медичними інформаційними системами електронної системи охорони здоров’я, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією, даними та документами через відкритий програмний інтерфейс;
доступність інформації, яка міститься в інформаційно-аналітичній системі, для осіб з інвалідністю згідно з вимогами ДСТУ EN 301 549:2022 (EN 301 549 V3.2.1 (2021-03), IDT) "Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ".
3. Користувачами інформації є МОЗ, державне підприємство "Медичні закупівлі України", заклади, уповноважені МОЗ на отримання товарів медичної допомоги (далі - отримувачі товарів медичної допомоги), структурні підрозділи з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської держадміністрацій, заклади, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління МОЗ, заклади охорони здоров’я незалежно від форми власності, фізичні особи - підприємці, які одержали ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики, за умови укладення ними як надавачами медичних послуг договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ.
3-1. Функціональні можливості інформаційно-аналітичної системи забезпечують:
внесення інформації про потребу у товарах та послугах, товарах медичної допомоги;
внесення інформації про розподіл, перерозподіл товарів та послуг, розподіл товарів медичної допомоги, їх використання;
внесення інформації про поставки товарів медичної допомоги та їх відвантаження до набувачів гуманітарної допомоги;
автоматизацію процесів узагальнення та аналізу інформації щодо стану забезпеченості адміністративно-територіальних одиниць товарами та послугами, товарами медичної допомоги;
формування отримувачами товарів медичної допомоги інвентаризаційних описів гуманітарної допомоги, звітів про наявність і розподіл гуманітарної допомоги;
електронну інформаційну взаємодію з електронними інформаційними ресурсами;
електронну ідентифікацію та автентифікацію користувачів інформації та суб’єктів надання інформації.
Під час модернізації, розвитку, адміністрування і забезпечення функціонування інформаційно-аналітичної системи забезпечується дотримання вимог ДСТУ EN 301 549:2022 (EN 301 549 V3.2.1 (2021-03), IDT) "Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ".
4. Суб’єктами надання інформації є:
заклади, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління МОЗ;
спеціалізовані організації, які здійснюють публічні закупівлі відповідно до угод щодо закупівлі, що укладаються МОЗ із такими організаціями;
структурні підрозділи з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської держадміністрацій;
заклади охорони здоров’я незалежно від форми власності;
фізичні особи - підприємці, які одержали ліцензію на право провадження господарської діяльності з медичної практики, за умови укладення ними як надавачами медичних послуг договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з НСЗУ.
................Перейти до повного тексту