1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А
від 2 липня 1981 року N 351
Про внесення змін і доповнень до Статуту автомобільного транспорту УРСР
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1066 від 23.11.2016 )
Рада Міністрів Української РСР
постановляє:
1. Затвердити зміни і доповнення до Статуту автомобільного транспорту УРСР, затвердженого постановою Ради Міністрів УРСР від 27 червня 1969 р. N 401 (ЗП УРСР, 1969 р., N 7, ст. 88; 1974 р., N 10, ст. 68; 1978 р., N 1, ст. 21; 1978 р., N 6, ст. 60), що додаються.
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1066 від 23.11.2016 )
Голова Ради Міністрів УРСР
Керуючий Справами
Ради Міністрів УРСР
О.Ляшко

К.Бойко
м. Київ, 2 липня 1981 року,
N 351
Затверджені
постановою Ради Міністрів УРСР
від 2 липня 1981 р., N 351
ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ,
що вносяться до Статуту автомобільного транспорту УРСР, затвердженого постановою Ради Міністрів УРСР від 27 червня 1969 р. N 401
1. Абзац перший статті 55 викласти в такій редакції:
"При централізованих перевезеннях вантажів вантажовідправники і вантажоодержувачі зобов'язані забезпечити приймання і відпуск вантажів щодня безперебійно не менш як у дві зміни, в тому числі у вихідні та святкові дні".
2. У статті 67:
абзац третій викласти в такій редакції:
"У випадках, передбачених Правилами, промивка та дезинфекція автомобілів і контейнерів виконується вантажовідправником";
доповнити статтю абзацом такого змісту:
"Автотранспортне підприємство або організація може за домовленістю з вантажовідправником або вантажоодержувачем - замовником автотранспорту брати на себе виконання робіт по очищенню та промивці автомобілів і контейнерів за плату згідно з тарифами, що затверджуються у встановленому порядку".
3. У статті 72:
в абзаці четвертому слова "і аеропортів" замінити словами "аеропортів і вантажних автостанцій";
абзац п'ятий викласти в такій редакції:
"У разі прибуття вантажу, поставка якого не передбачена планом (договором, замовленням, нарядом), вантажоодержувач приймає такий вантаж на відповідальне зберігання, про що зазначає в товарно-транспортній накладній".
4. Пункт "а" статті 77 викласти в такій редакції:
"а) місцевих (міських, приміських і внутрірайонних) - виробничими об'єднаннями (управліннями) пасажирського автомобільного транспорту або управліннями автомобільного транспорту з затвердженням їх виконавчими комітетами міських, районних Рад народних депутатів".
5. Абзаци другий і третій статті 85 викласти в такій редакції:
"Керівник автотранспортного підприємства або організації зобов'язаний розглянути пропозицію, заяву чи скаргу, що надійшла від пасажира, і письмово повідомити його про результати розгляду та про вжиті заходи в установлені законом строки.
Заяви і скарги, що не потребують додаткового вивчення та перевірки, вирішуються невідкладно".
6. Статтю 91 доповнити абзацам такого змісту:
"Підприємства й організації автомобільного транспорту загального користування за договорами з промисловими підприємствами, підприємствами зв'язку та будівельними організаціями, виробничі об'єкти і жилі будинки яких віддалені від загальних ліній міського пасажирського транспорту, організують спеціальні автобусні маршрути для працівників цих підприємств і організацій з покриттям додаткових витрат у разі збитковості експлуатації таких маршрутів за рахунок вказаних промислових підприємств, підприємств зв'язку та будівельних організацій.
Типовий договір на організацію спеціальних автобусних маршрутів затверджується Міністерством автомобільного транспорту УРСР за погодженням з Державним арбітражем при Раді Міністрів УРСР".
7. Статтю 104 викласти в такій редакції:
"104. Належні автотранспортним підприємствам і організаціям платежі за перевезення вантажів, а також за вантажно-розвантажувальні, транспортно-експедиційні операції та інші послуги вносяться при прийнятті замовлення на перевезення чеками Держбанку СРСР, платіжними дорученнями, а в окремих випадках - готівкою згідно з правилами Держбанку СРСР.
У річних договорах на перевезення вантажів автомобільним транспортом за погодженням сторін можуть передбачатися розрахунки плановими платежами, платіжними та зведеними вимогами.
До внесення провізної плати автотранспортні підприємства й організації вантажі до перевезення не приймають.
Автотранспортні підприємства або організації з дозволу вищестоящих щодо них органів можуть прийняти вантаж до перевезення, як виняток, до внесення провізної плати. У цьому випадку з вантажовідправника або вантажоодержувача - замовника автотранспорту додатково до провізної плати стягується 0,5 процента суми платежів за кожний день прострочки внесення провізної плати.
Якщо автотранспортне підприємство (організація) не приступило протягом трьох днів до виконання замовлення, одержана при його оформленні провізна плата повинна бути повернута вантажовідправнику (вантажоодержувачу) в строки, встановлені Правилами.
У разі несвоєчасного повернення провізної плати за неперевезення вантажу автотранспортне підприємство або організація сплачує вантажовідправнику (вантажоодержувачу) штраф у розмірі 0,5 процента суми платежів за кожний день прострочки.

................
Перейти до повного тексту