- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 10 травня 2018 р. № 351 Київ |
Про затвердження Порядку здійснення контролю за ефективністю управління активами
Відповідно до частини другої
статті 22 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок здійснення контролю за ефективністю управління активами, що додається.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
Інд. 29 |
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 10 травня 2018 р. № 351
ПОРЯДОК
здійснення контролю за ефективністю управління активами
( У тексті Порядку слова "Уповноважений підрозділ" в усіх відмінках замінено словами "уповноважений підрозділ" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ
№ 1165 від 25.11.2020 )
( У тексті Порядку слова "Національне агентство" в усіх відмінках замінено словом "АРМА" згідно з Постановою КМ
№ 475 від 23.02.2022 )
1. Цей Порядок визначає механізм здійснення АРМА контролю за ефективністю управління активами (далі - контроль).
2. Об’єктом контролю є комплекс заходів з управління активом, які проводяться управителем відповідно до умов договору про управління активом.
3. Метою здійснення контролю є визначення досягнутих результатів управління активом і співвідношення їх з очікуваними результатами такого управління відповідно до умов договору про управління активом.
4. Завданням контролю є вирішення питання щодо належності управління активом з урахуванням умов договору про управління активом, включаючи встановлення:
забезпечення збереження активу, його економічної вартості;
наявності або відсутності обставин, визначених пунктами 1 або 2 частини першої
статті 21-1 Закону України "Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів" (далі - Закон);
обґрунтованості витрат, здійснених управителем у зв’язку з управлінням активом;
перерахування до державного бюджету надходжень від управління активом.
5. Контроль здійснюється з використанням:
звітності, документів та іншої письмової інформації, відомостей в електронній формі, що надаються управителем АРМА відповідно до умов договору про управління активом у встановленому АРМА порядку;
відомостей автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування, доступ до яких має АРМА відповідно до закону;
інформації, одержаної від державних органів, органів місцевого самоврядування за запитом АРМА відповідно до закону;
матеріалів, складених органами державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності протягом та за результатами такого нагляду (контролю), що стосуються управління активом;
матеріалів перевірок, проведених державними органами, метою діяльності яких є державне регулювання, моніторинг та/або контроль за діяльністю суб’єктів господарювання у відповідних сферах, що стосуються управління активом;
відомостей, одержаних в результаті доступу до активу, в тому числі огляду активу;
документів щодо управління активом та його використання, а також іншої інформації про управління активом, яка одержана АРМА з дотриманням вимог законодавства та може бути перевірена.
6. Контроль здійснюється у формі:
1) безпосередньої перевірки проведення комплексу заходів з управління активом в місці його перебування та/або місці управління ним (виїзна перевірка);
2) перевірки проведення комплексу заходів з управління активом у приміщеннях АРМА (камеральна перевірка).
7. Контроль здійснюється на підставі наказу АРМА у такі строки:
1) у формі камеральної перевірки - у строк, що не перевищує сім робочих днів;
2) у формі виїзної перевірки - у строк, що не перевищує 14 робочих днів.
8. Контроль здійснюється один раз на місяць, якщо інше не передбачено цим Порядком.
Контроль здійснюється утвореною АРМА комісією у складі не менше трьох осіб з числа посадових осіб структурного підрозділу центрального апарату АРМА, що забезпечує здійснення контролю (далі - уповноважений підрозділ).
У разі потреби за пропозицією уповноваженого підрозділу для виконання окремих завдань щодо здійснення контролю можуть залучатися працівники міжрегіональних територіальних управлінь АРМА.
На період виконання завдань щодо здійснення контролю працівники міжрегіональних територіальних управлінь АРМА дотримуються принципів, визначених у пункті 10 цього Порядку, та користуються правами, передбаченими підпунктами 3-5 пункту 12 цього Порядку.
За пропозицією уповноваженого підрозділу рішення щодо здійснення контролю може бути прийняте у разі виявлення АРМА відомостей про одну або кілька з таких обставин:
неналежне виконання договору про управління активом;
недотримання вимог законодавства щодо провадження управителем відповідного виду діяльності;
невідповідність досягнутих результатів управління активом очікуваним результатам такого управління;
незабезпечення збереження активу, його економічної вартості;
................Перейти до повного тексту