1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


Угода
між Урядом України і Урядом Угорської Республіки про взаємну допомогу в митних питаннях
Дата підписання: 19.05.1995
Дата набуття чинності: 31.03.1996
Уряд України і Уряд Угорської Республіки (далі - Договірні Сторони),
вважаючи, що порушення митного законодавства завдають шкоди економічним, фінансовим і суспільним інтересам обох країн, а також їх законним інтересам у сфері торгівлі;
приймаючи до уваги важливість правильного застосування мита, податків, зборів та інших платежів, що стягуються при ввезенні, вивезені і транзиті товарів, а також необхідність точного дотримання положень законодавства щодо заборон, обмежень і контролю;
будучи переконаними в тому, що зусилля в запобіганні порушенням митного законодавства і забезпеченні правильного стягнення імпортного та експортного мита, податків, зборів і інших платежів можуть виявитися більш ефективними завдяки співробітництву митних властей,
домовилися про таке:
Визначення
Стаття 1
Для застосування цієї Угоди:
1. "Митне законодавство" - це положення, встановлені законодавчими актами та правилами, які регламентують порядок ввезення, вивезення, транзит товарів, валюти, цінностей і інших предметів, стягнення митними властями імпортного та експортного мита, податків, зборів і інших платежів або засоби застосування заборон, обмежень і контролю.
2. "Правопорушення" - будь-яке порушення, а також будь-яка спроба порушення митного законодавства.
3. "Митні власті" - в Україні - Державний митний комітет України; в Угорській Республіці - Митна і фінансова інспекція.
4. "Контрольована поставка" - метод, за яким допускається вивезення, транзит чи ввезення на територію держави Договірної Сторони незаконних або підозрюваних щодо їх незаконності партій наркотичних засобів, психотропних речовин, що їх замінюють, з відома та під наглядом компетентних органів Договірних Сторін з метою виявлення осіб, причетних до незаконного обігу наркотичних засобів і психотропних речовин.
Територіальне застосування Угоди
Стаття 2
Положення цієї Угоди діють на території України і території Угорської Республіки.
Сфера застосування Угоди
Стаття 3
1. Договірні Сторони через свої митні власті, відповідно до положень цієї Угоди, будуть співробітничати та надавати взаємну допомогу з метою:
а) запобігання, розслідування і припинення порушень митного законодавства;
b) забезпечення належного застосування та додержання митного законодавства;
с) створення умов вдосконалення пасажирського та вантажного сполучення через спільний державний кордон;
d) надання документів і рішень.
2. Допомога за цією Угодою подається відповідно до законодавства, що діє на території держави запитуваної Договірної Сторони, і в межах компетенції та можливостей запитуваних митних властей. Ця Угода не торкається питань правової допомоги у кримінальних справах.
Обмін інформацією
Стаття 4
1. Митні власті надають одна одній по одержаному запиту вичерпну інформацію, що сприяє у забезпеченні правильності:
а) стягнення імпортного та експортного мита, податків, зборів і інших платежів, що провадяться митними властями, зокрема інформацію, яка допомагає визначити вартість товарів для митних цілей та встановити їхню тарифну класифікацію;
b) застосування імпортних та експортних заборон і обмежень;
с) використання національних правил походження товарів, якщо інше не передбачено угодами, укладеними однією чи обома Договірними Сторонами.
2. Якщо запитувані митні власті не мають запитуваної інформації, вони шукають таку інформацію згідно із законодавством, що діє на території держави запитуваної Договірної Сторони.
3. Запитувані митні власті шукають запитувану інформацію так, як вони робили б це для забезпечення своїх власних потреб та інтересів.
Стаття 5
Митні власті надають одна одній по одержанні запиту інформацію, яка вказує на те, що:
а) чи були товари, ввезені на митну територію держави однієї Договірної Сторони, законно вивезені з митної території держави іншої Договірної Сторони;
b) чи були товари, вивезені з митної території держави однієї Договірної Сторони, законно ввезені на митну територію держави іншої Договірної Сторони;
с) чи були товари, яким надано режим сприяння щодо вивезення з митної території держави однієї Договірної Сторони, належним чином ввезені на митну територію держави іншої Договірної Сторони; при цьому розуміється, що інформація також передбачає повідомлення про будь-які засоби митного контролю, що застосовувалися до товарів.
Стаття 6
Митні власті однієї Договірної Сторони з власної ініціативи чи на запит надають митним властям іншої Договірної Сторони будь-яку інформацію, що може бути використана ними для виявлення правопорушень, зокрема стосовно:
а) осіб, про яких відомо, що вони вчинили, або які підозрюються у вчиненні порушення митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони;
b) нових засобів і методів, що використовуються для вчинення правопорушень;
с) товарів, про які відомо, що вони є об'єктами незаконного обігу;
d) транспортних засобів, про які відомо або які підозрюються в тому, що вони використовуються у ході вчинення порушень митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони.
Стаття 7
1. Митні власті однієї Договірної Сторони з власної ініціативи чи на запит надають митним властям іншої Договірної Сторони завірені копії документів, що містять усю наявну інформацію про дії, виявлені або заплановані, які становлять або вважаються такими, що становлять порушення митного законодавства, що діє на території держави цієї Договірної Сторони.
2. Оригінали документів запитуються лише у випадках, коли доказова сила завірених копій є недостатньою. Надані документи підлягають поверненню в найкоротший термін.
Стаття 8
Документи, передбачені цією Угодою, можуть бути замінені інформацією, яка підготовлена засобами комп'ютерного зв'язку в будь-який формі. Вся інформація, яка необхідна для інтерпретації чи використання матеріалів, що передані такими засобами, повинна подаватися одночасно.
Нагляд за особами, товарами і транспортними засобами
Стаття 9
Митні власті однієї Договірної Сторони, з власної ініціативи чи на запит митних властей іншої Договірної Сторони можуть здійснювати нагляд за:
а) переміщенням, особливо в'їздом і виїздом, по своїй території, осіб, про яких відомо, що вони порушують або підозрюються у порушенні митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони;
b) транспортними засобами, про які відомо, що вони використовуються або підозрюються у використанні для вчинення порушення митного законодавства, що діє на території держави іншої Договірної Сторони;
с) переміщенням товарів на територію чи з території держави однієї Договірної Сторони, про яке митними властями іншої Договірної Сторони повідомлено, що воно здійснюється з істотним порушенням законодавства чи викликає підозру щодо цього.
Контрольована поставка
Стаття 10
1. Відповідно до своїх норм законодавства, митні власті Договірних Сторін вживають необхідних заходів у межах своїх можливостей для належного застосування на міжнародному рівні на основі досягнених домовленостей чи узгоджених заходів контрольованої поставки.
2. Рішення про застосування контрольованої поставки приймається Договірними Сторонами у кожному конкретному випадку.
3. Незаконна або підозрювана щодо незаконності партія наркотичних засобів і психотропних речовин, контрольована поставка яких здійснюється за взаємним погодженням компетентними органами Договірних Сторін, може бути перехоплена і переміщена через кордон у недоторканому вигляді або передана далі з повною або частковою заміною.

................
Перейти до повного тексту