1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Угода


УГОДА
між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про утримання автодорожніх прикордонних мостів на українсько-угорському державному кордоні
( Угоду затверджено Постановою КМ № 503 від 12.07.2017 )
Дата підписання: 24.11.2016
Дата затвердження КМУ: 12.07.2017
Дата набрання чинності для України: 30.08.2017
Кабінет Міністрів України та Уряд Угорщини (далі - Договірні Сторони),
прагнучи продовжити добросусідські зв'язки й співробітництво відповідно до Договору про основи добросусідства та співробітництва між Україною і Угорською Республікою від 6 грудня 1991 року та Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про контроль прикордонного руху в пунктах пропуску через державний кордон для автомобільного та залізничного сполучення від 4 травня 2012 року,
дотримуючись мети підтримання на належному рівні безперешкодного міжнародного, двостороннього й прикордонного дорожнього руху,
укладають цю Угоду в галузі утримання прикордонних мостів на українсько-угорському державному кордоні, домовившись про таке:
Стаття 1
Сфера застосування
Ця Угода поширюється на утримання автодорожніх прикордонних мостів, перерахованих у статтях 5 і 6 цієї Угоди (далі - прикордонні мости).
Стаття 2
Тлумачення термінів
У цій Угоді термін "утримання прикордонних мостів" означає комплекс технічних й організаційних заходів, що забезпечують належний рівень експлуатаційної придатності й відповідний технічний стан прикордонних мостів.
До робіт, пов'язаних з утриманням прикордонних мостів, належать:
а) експлуатаційне утримання - технічний нагляд за прикордонними мостами для своєчасного виявлення та усунення дефектів, аварійні роботи з термінового або короткотермінового усунення ситуацій, які загрожують безпечному рухові транспорту і які виникли непрогнозовано в ході експлуатації, визначення та регулювання режимів руху автотранспорту, розміщення автодорожніх знаків для забезпечення безпеки руху, систематичний контроль за станом покриття автомобільної дороги, що проходить прикордонними мостами, належне утримання їх проїзної частини, у тому числі й під час зимового періоду, освітлення та облік технічних даних прикордонних мостів;
б) ремонт - комплекс робіт, спрямованих на відновлення транспортно-експлуатаційних характеристик прикордонних мостів, у результаті проведення яких технічні параметри прикордонних мостів залишаються незмінними.
в) реконструкція - комплекс робіт, спрямованих на зміну транспортно-експлуатаційних характеристик прикордонних мостів, які пов'язані з підвищенням їх техніко-економічного рівня шляхом зміни їх основних технічних параметрів; роботи, які не можуть бути розділені вздовж державного кордону і які стосуються всього мосту.
Стаття 3
Уповноважені органи
1. Виконання цієї Угоди Договірні Сторони доручають: в Угорщині - очолюваному Міністром Міністерству, що несе відповідальність за роботу транспорту; в Україні - очолюваному Головою центральному органові виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства (далі - Уповноважені органи).
2. Уповноважені органи, відповідальні за виконання Угоди, зазначені у Додатку до цієї Угоди, яка є її невід'ємною частиною.
3. Договірні Сторони інформують одна одну дипломатичними каналами про зміни Уповноважених органів.
Стаття 4
Компетентні організації
1. Договірні Сторони виконують завдання, зазначені в статті 1 цієї Угоди, із залученням відповідних організацій, відповідальні за утримання прикордонних мостів (далі - Компетентні організації).
2. Компетентні організації, зазначені у Додатку до цієї Угоди, яка є її невід'ємною частиною.
3. Уповноважені органи невідкладно повідомляють один одного про можливі зміни найменування та адреси Компетентної організації.
Стаття 5
Утримання прикордонних мостів Чоп - Захонь через річку Тиса
1. Договірні Сторони через Уповноважені органи забезпечують утримання таких прикордонних мостів через річку Тиса, розташованих між містами Чоп і Захонь, у районі прикордонного знака № 363:
а) трипрогінного металевого прикордонного моста завдовжки 205 м і площею проїзної частини 1151 м-2, розташованого з верхового боку річки;
б) середнього трипрогінного металевого прикордонного моста завдовжки 205 м і площею проїзної частини 1629 м-2;
в) трипрогінного металевого прикордонного моста завдовжки 205 м і площею проїзної частини 1151 м-2, розташованого з низового боку річки.
2. Утримання прикордонних мостів, зазначених у цій статті, здійснюється в межах:
а) Угорською Договірною Стороною - від державного кордону, що проходить по середині моста у бік Угорщини;
б) Українською Договірною Стороною - від державного кордону, що проходить по середині моста у бік України.
3. Стосовно завдань з утримання прикордонних мостів, зазначених у цій статті, Компетентні організації складають Інструкцію з утримання.
4. Експерти Компетентних організацій здійснюють спільний нагляд за технічним станом прикордонних мостів, зазначених у цій статті, не рідше одного разу на рік, і підписують Протокол про результати та необхідні завдання.
5. Утримання прикордонних мостів, зазначених у цій статті, Договірні Сторони здійснюють відповідно до Інструкції з утримання за власний рахунок, не вимагаючи від іншої Договірної Сторони компенсації своїх витрат.
6. Процедури державних замовлень на роботи з утримання прикордонних мостів здійснюються відповідно до чинного законодавства держав Договірних Сторін.
7. Про виконання робіт з реконструкції прикордонних мостів Договірні Сторони укладають окрему угоду.
Стаття 6
Утримання інших прикордонних мостів
1. Угорська Сторона через свій Уповноважений орган зобов'язується забезпечити утримання такого прикордонного мосту:
а) трипрогінного залізобетонного прикордонного мосту завдовжки 36 м і площею проїзної частини 397 м-2 через канап Батар, розташованого між селом Вилок, що знаходиться на території України і селом Тисобеч, який розміщується на території Угорщини у районі прикордонного знака № 103.
2. Українська Сторона через свій Уповноважений орган зобов'язується забезпечити утримання таких прикордонних мостів:
а) однопрогінного залізобетонного прикордонного мосту завдовжки 17 м і площею проїзної частини 94 м-2 через канал Чаронда, розташованого між населеним пунктом Горонглаб (Харанглаб/Дзвінкове), який розміщується на території України і населеним пунктом Лонья, що знаходиться на території Угорщини, у районі прикордонного знака № 318;
б) трипрогінного залізобетонного прикордонного мосту завдовжки 18 м і площею проїзної частини 172 м-2, через річку Верхній Ерег Тур, розташованого між населеним пунктом Велика Паладь (Надьпаладь), який розміщується на території України і населеним пунктом Надьходош, який розміщується на території Угорщини, у районі прикордонного знака № 29.
3. Перевірку прикордонних мостів, зазначених у цій статті, Компетентні організації проводять планово з періодичністю згідно із чинним законодавством і технічними нормами держави, зобов'язаної забезпечити виконання зазначених робіт. У разі необхідності, але не рідше ніж один раз на рік, Компетентні організації здійснюють спільну оцінку результатів перевірок і визначають технічний стан прикордонних мостів, за результатами дають рекомендації з усунення виявлених дефектів і пошкоджень, а також умов подальшого їхнього утримання.
4. Договірні Сторони виконують роботи з утримання прикордонних мостів, зазначених у цій статті, за власний рахунок, не вимагаючи від іншої Договірної Сторони компенсації своїх витрат.
Стаття 7
Законодавство й технічні норми
1. Роботи з утримання прикордонних мостів, зазначених у статті 5 цієї Угоди, виконуються згідно із законодавством і технічними нормами держави Договірної Сторони, що зобов'язується забезпечити виконання зазначених робіт.
2. Роботи з утримання прикордонних мостів, зазначених у статті 6 цієї Угоди, виконуються згідно із законодавством і технічними нормами держави Договірної Сторони, яка бере на себе зобов'язання забезпечити утримання відповідних прикордонних мостів.
3. Дорожні знаки на прикордонних мостах, зазначених у статтях 5 і 6 цієї Угоди, розміщуються відповідно до чинного законодавства й технічних норм держав Договірних Сторін.
4. Ця Угода не впливає на зобов'язання, що випливають із членства Угорщини в Європейському Союзі.

................
Перейти до повного тексту