1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 14 квітня 2021 р. № 345
Київ
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проектування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка завширшки 1435 міліметрів від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 789 від 28.07.2021 )
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проектування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка завширшки 1435 міліметрів від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород, що додається.
2. Установити, що вимоги пункту 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 (Офіційний вісник України, 2002 р., № 9, ст. 414), щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Проектування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород".
Прем'єр-міністр України Д.ШМИГАЛЬ
Інд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2021 р. № 345
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проектування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка завширшки 1435 міліметрів від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Проектування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород" (далі - бюджетні кошти).

................
Перейти до повного тексту