1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР
П О С Т А Н О В А
від 2 листопада 1990 р. N 333
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 327 від 11.06.92 )
Про затвердження Тимчасового положення про Державний комітет УРСР по захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
Рада Міністрів Української РСР
постановляє:
1. Затвердити Тимчасове положення про Державний комітет УРСР по захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (додається).
2. Державному комітетові УРСР по захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС уточнити з урахуванням практичного досвіду роботи функції, права та взаємовідносини з заінтересованими міністерствами, відомствами, облвиконкомами і до кінця 1991 року подати Раді Міністрів УРСР проект Положення про Комітет, погоджений з Міністерством юстиції УРСР, Державним комітетом УРСР по економіці, Міністерством фінансів УРСР, Державним комітетом УРСР по екології і раціональному природокористуванню.
В. о. Голови
Ради Міністрів УРСР
Керуючий Справами
Ради Міністрів УРСР

В.ФОКІН

В.ПЄХОТА
Інд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Ради Міністрів УРСР
від 2 листопада 1990 р. N 333
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про Державний комітет УРСР по захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
1. Державний комітет УРСР по захисту населення від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (Держкомчорнобиль УРСР) є центральним органом державного управління республіки і підлягає Раді Міністрів УРСР.
Держкомчорнобиль УРСР здійснює свою діяльність відповідно до наданих йому повноважень, несе відповідальність за ефективну реалізацію покладених на нього завдань і взаємодіє з державними органами управління, місцевими Радами народних депутатів, іншими заінтересованими органами, а також громадськими організаціями у питаннях, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і захисту людей від їх впливу.
2. Головними завданнями Держкомчорнобилю УРСР є:
розв'язання всього комплексу проблем щодо ліквідації наслідків зазначеної аварії і захисту людей від їх впливу, а також координацію діяльності з цих питань наукових, медичних, господарських та інших установ і організацій;
фінансування всіх робіт, науково-технічних проектів і тематичних розробок у республіці, пов'язаних з ліквідацією наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
проведення аналізу та експертизи вказаних науково-технічних проектів і розробок;
координація виконання робіт по ліквідації наслідків чорнобильської катастрофи і контроль за їх матеріально-технічним забезпеченням;
здійснення науково-технічних і економічних зв'язків з іншими союзними республіками і закордонними організаціями з питань, що належать до компетенції Комітету;
координація роботи облвиконкомів, міністерств і відомств УРСР, а також розташованих на території республіки підприємств і організацій, незалежно від їх підпорядкованості, по переселенню громадян з забруднених радіоактивними речовинами населених пунктів і створенню для них необхідних економічних і соціально-побутових умов у інших місцях проживання та працевлаштування;
виявлення, збереження та охорона пам'яток історії, архітектури, культури на відселених територіях, повернення українському народу всього, що становить його національне надбання.
3. Держкомчорнобиль УРСР відповідно до покладених на нього завдань:
готує і подає до Ради Міністрів УРСР пропозиції про розподіл коштів, що виділяються на здійснення капітального будівництва, розв'язання науково-технічних проблем, виконання дезактиваційних робіт та інших заходів щодо захисту населення, яке постраждало від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також припинення фінансування в необхідних випадках;
організує підготовку проектів цільових програм і пропозицій з питань ліквідації наслідків аварії та радіаційного захисту населення і подає їх Раді Міністрів УРСР;
організує створення банків даних по переселенню громадян із забруднених районів, радіаційному забрудненню, похованню матеріалів і техніки, медичному обстеженню населення тощо;
видає за погодженням з місцевими Радами народних депутатів, органами охорони здоров'я та Українським координаційно-геологічним правлінням "Укргеологія" дозвіл на поховання на забруднених територіях техніки, матеріалів, речовин та інших радіоактивних відходів;
створює єдину систему радіоекологічного інформування населення республіки з широким використанням даних радіаційного забруднення, екологічної та медичної статистики, залучаючи для цього всі засоби масової інформації, ліквідує всяку таємність у цій справі;
видає в установленому порядку дозвіл на використання відселених територій (у тому числі в зоні Чорнобильської АЕС), розташування на них виробництв сільськогосподарського або промислового призначення;

................
Перейти до повного тексту