1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 18 березня 1996 р. N 327
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 1326 від 22.08.2000 )
Про затвердження Типового положення про управління освіти обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 347 від 11.03.99 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Типове положення про управління освіти обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, що додається.
Прем'єр-міністр України
Міністр
Кабінету Міністрів України
Є.МАРЧУК

В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 березня 1996 р. N 327
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про управління освіти обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації
( У тексті Положення слова "заклади освіти" у всіх відмінках замінено словами "навчальні заклади" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ N 347 від 11.03.99 )
1. Управління освіти обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації і підпорядковується голові відповідної обласної (міської) державної адміністрації та Міносвіти.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ N 347 від 11.03.99 )
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міносвіти, рішеннями голови обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації та відповідного органу місцевого самоврядування, а також цим Положенням.
( Пункт 2 в редакції Постанови КМ N 347 від 11.03.99 )
3. Основними завданнями управління є:
реалізація державної політики в галузі освіти;
контроль за дотриманням актів законодавства з питань освіти, забезпеченням навчальними закладами державних вимог щодо змісту, рівня та обсягу дошкільної, позашкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти незалежно від їх підпорядкування і форм власності;
організація кадрового і науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
розробка прогнозів розвитку мережі навчальних закладів;
здійснення керівництва навчальними закладами, що належать до сфери управління обласної (міської) державної адміністрації, організація їх матеріально-фінансового забезпечення.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) здійснює керівництво діяльністю відділів освіти районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій;
( Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 347 від 11.03.99 )
2) аналізує стан освіти в області, місті Києві та Севастополі, прогнозує та розробляє регіональні програми розвитку освіти, організовує і контролює їх виконання;
3) впроваджує рекомендовані Міносвіти нові освітні програми, інші педагогічні розробки, визначає регіональний компонент у змісті освіти;
4) вживає заходів щодо забезпечення навчальними закладами належного рівня дошкільної, позашкільної, загальної середньої та професійно-технічної освіти; організовує навчально-методичне й інформаційне забезпечення навчальних закладів, сприяє підвищенню фахового рівня і розвитку творчості педагогічних працівників;
5) організовує забезпечення підручниками учнів загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів;
6) організовує діяльність щодо розвитку освіти національних меншин;
( Підпункт 6 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 347 від 11.03.99 )
7) проводить роботу, спрямовану на виявлення і розвиток обдарованих дітей, організовує проведення олімпіад, конкурсів та інших змагань серед учнівської молоді;
8) забезпечує в межах своїх повноважень виконання законодавства щодо функціонування української мови як державної, створення умов для розвитку мов інших національностей;
9) координує роботу органів управління освітою, підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності з питань виховання учнів;
10) спільно з органами охорони здоров'я здійснює контроль за охороною здоров'я дітей і організацією оздоровчих заходів, створенням безпечних умов навчання і праці учасників навчально-виховного процесу;
11) надає допомогу органам опіки й піклування у своєчасному влаштуванні дітей, які втратили батьків або залишились без їх піклування, вживає заходів до захисту прав та інтересів неповнолітніх, які виховуються в сім'ях опікунів, школах-інтернатах, дитячих і сімейних дитячих будинках, інших закладах, у тому числі приватних; сприяє кримінальній міліції у справах неповнолітніх в запобіганні дитячій бездоглядності й правопорушенням серед неповнолітніх;
12) сприяє розвитку мережі навчальних закладів області (міста), вносить пропозиції щодо їх створення, реорганізації та ліквідації;
( Підпункт 12 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 347 від 11.03.99 )
13) організовує роботу щодо ліцензування, атестації навчальних закладів, їх державного інспектування, проведення атестації педагогічних працівників і керівних кадрів навчальних закладів незалежно від форм власності, ведення обліку і складання звітів з цих питань у межах своєї компетенції;
( Підпункт 13 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 347 від 11.03.99 )
14) прогнозує довготривалу потребу області (міста) у фахівцях різних спеціальностей для системи освіти, формує регіональне замовлення на їх підготовку; координує укладання договорів на підготовку кадрів між професійно-технічними навчальними закладами та підприємствами, установами, організаціями;
15) залучає до реалізації освітніх програм творчі спілки, національно-культурні товариства, дитячі, молодіжні і громадські організації;

................
Перейти до повного тексту