- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 3 квітня 2019 р. № 319 Київ |
Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Відповідно до
статті 97 Бюджетного кодексу України затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти, що додаються.
2. Відповідно до частини шостої
статті 108 Бюджетного кодексу України здійснити розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти, у 2019 році згідно з додатком.
3. Забезпечити:
Міністерству освіти і науки - погодження розподілу обсягу субвенції з
державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти, передбаченого пунктом 2 цієї постанови, з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету;
Міністерству фінансів - внесення після зазначеного погодження відповідних змін до розпису
державного бюджету.
Прем'єр-міністр України |
В.ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 квітня 2019 р. № 319
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти
1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти (далі - субвенція).
2. У цих Порядку та умовах термін "персональний комп’ютер" означає стаціонарний та портативний комп’ютер, який використовується в освітньому процесі.
3. Головним розпорядником субвенції є МОН.
Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.
4. Субвенція спрямовується на придбання для закладів загальної середньої освіти комунальної власності та їх філій (далі - заклади освіти):
1) шкільних автобусів, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами;
2) автомобільних транспортних засобів, у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів;
3) персональних комп’ютерів;
4) послуг з доступу до Інтернету закладів освіти.
5. Придбання шкільних автобусів, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, автомобільних транспортних засобів, у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів, персональних комп’ютерів для закладів освіти та їх доставка здійснюються на засадах співфінансування:
для закладів, розташованих у містах обласного значення, не більш як 70 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для закладів, розташованих у районах та в об’єднаних територіальних громадах, не більш як 90 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
для закладів, розташованих у селах (селищах), що мають статус гірських населених пунктів, та в населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення, не більш як 95 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 5 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
У разі придбання персональних комп’ютерів для закладів освіти, які фінансуються з обласного бюджету, співфінансування здійснюється за рахунок обласного бюджету у обсязі не менше 30 відсотків загальної вартості відповідного обладнання.
6. Забезпечення закладів освіти шкільними автобусами, в тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, здійснюється у такій черговості:
1) опорні заклади;
2) заклади освіти, які оптимізовані/об’єднані/реорганізовані або будуть оптимізовані/об’єднані/реорганізовані протягом поточного року;
3) інші заклади освіти з кількістю учнів 100 та більше, що мають учнів, які проживають на відстані більше 3 кілометрів від закладу і потребують підвезення;
4) інші заклади освіти.
7. За рахунок субвенції на придбання автомобільних транспортних засобів, у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів, здійснюються видатки на:
1) придбання автомобіля спеціального призначення з обладнанням для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, які не відвідують заклади освіти, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (мобільний інклюзивно-ресурсний центр) - один в кожну область;
2) придбання автомобілів спеціального призначення з обладнанням для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, які не відвідують заклади освіти, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу (мобільний інклюзивно-ресурсний центр) для м. Києва;
3) придбання шкільних автобусів, обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсного центру (крім м. Києва).
Забезпечення закладів освіти шкільними автобусами, обладнаними місцями для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів, здійснюється тільки для адміністративно-територіальних одиниць, де функціонують такі центри.
Шкільні автобуси, обладнані місцями для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів, повинні забезпечувати регулярне перевезення учнів та педагогічних працівників закладів освіти до місця навчання, роботи і додому, а в інший час можуть здійснювати перевезення дітей та/або педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів з метою виконання основних завдань таких центрів.
8. Забезпечення закладів освіти персональними комп’ютерами здійснюється у такій черговості:
1) опорні заклади та заклади освіти із кількістю учнів 100 та більше, які не мають персональних комп’ютерів;
2) заклади освіти із кількістю учнів менше 100, які не мають персональних комп’ютерів;
3) опорні заклади та заклади освіти I-III, II-III, III ступеня з кількістю учнів 100 та більше, в яких співвідношення кількості учнів на один персональний комп’ютер перевищує десять учнів на один комп’ютер;
4) інші заклади освіти.
Забезпечення всіх закладів освіти персональними комп’ютерами здійснюється з обов’язковим досягненням співвідношення десять учнів на один персональний комп’ютер. Додаткове забезпечення закладів освіти персональними комп’ютерами здійснюється тільки після досягнення зазначеного співвідношення в усіх закладах.
9. За рахунок субвенції на придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти здійснюються видатки на:
1) придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти;
2) придбання мережевого обладнання (комутаторів, роутерів, тощо), необхідного для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки та персональних комп’ютерів, що будуть придбані на виконання підпункту 3 пункту 4 цих Порядку та умов, а також комп’ютерної техніки, що належить учням та педагогічним працівникам.
Доступ до Інтернету повинен забезпечувати можливість з’єднання з Інтернетом усіх наявних та запланованих до придбання за кошти субвенції персональних комп’ютерів.
10. Забезпечення закладів освіти доступом до Інтернету здійснюється у такій черговості:
1) опорні заклади та заклади освіти I-III, II-III, III ступеня, які не мають доступу до Інтернету;
2) інші заклади освіти, які не мають доступу до Інтернету;
3) опорні заклади та заклади освіти I-III, II-III, III ступеня з кількістю учнів 100 та більше, які мають швидкість доступу до Інтернету менше 100 Мбіт/с;
4) заклади освіти I-III, II-III, III ступеня з кількістю учнів менше 100, заклади освіти I, I-II ступеня з кількістю учнів 100 та більше, які мають швидкість доступу до Інтернету менше 30 Мбіт/с;
5) інші заклади освіти.
11. Забезпечення всіх закладів освіти доступом до Інтернету здійснюється з обов’язковим досягненням такої швидкості доступу:
1) для опорних закладів та закладів освіти I-III, II-III, III ступеня з кількістю учнів 100 та більше - 100 Мбіт/с;
................Перейти до повного тексту