- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 15 березня 2006 р. N 315 Київ |
Про затвердження Порядку продажу прав вимоги погашення простроченої понад три роки заборгованості перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 299 від 02.04.2008 )
( Установити, що у 2008 році продаж прав вимоги погашення
простроченої понад три роки заборгованості перед
державою за кредитами, залученими державою або під
державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою
допомогою, наданою на поворотній основі, здійснюється
відповідно до Порядку, затвердженого цією Постановою,
згідно з Постановою КМ
N 299 від
02.04.2008 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок продажу прав вимоги погашення простроченої понад три роки заборгованості перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі, що додається.
Прем'єр-міністр України | Ю.ЄХАНУРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 березня 2006 р. N 315
ПОРЯДОК
продажу прав вимоги погашення простроченої понад три роки заборгованості перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі
1. Цей Порядок визначає механізм продажу прав вимоги погашення простроченої понад три роки заборгованості перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії (далі - кредити), бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі (далі - заборгованість).
2. Продаж прав вимоги погашення заборгованості, в тому числі оформленої простими векселями на ім'я Мінфіну (далі - права вимоги), здійснюється на відкритих аукціонах (далі - аукціон).
3. Для оформлення заборгованості (або її частини) векселями Мінфін на підставі даних обліку заборгованості звертається до боржника з відповідною письмовою пропозицією із зазначенням суми заборгованості, яку пропонується оформити векселями, номінальної суми векселів у валюті, в якій надано кредит, бюджетну позичку та фінансову допомогу на поворотній основі, та їх кількості, а також інформації про те, що у разі оформлення боржником таких векселів пеня, нарахована на відповідну суму заборгованості, підлягає списанню.
4. Боржник на підставі отриманої пропозиції може оформити заборгованість (або її частину) векселями.
Вексель видається відповідно до законодавства з урахуванням таких особливостей:
у безумовному зобов'язанні сплатити визначену боржником-векселедавцем суму зазначається словами сума векселя у валюті, в якій надано кредит, бюджетну позичку та фінансову допомогу на поворотній основі;
строк платежу не зазначається, у зв'язку з чим вексель підлягає оплаті за пред'явленням.
Боржник видає Мінфіну векселі за актом прийняття-передачі разом з інформацією про себе і фінансовою звітністю за останній звітний період. На момент видачі Мінфіну векселів проти боржника не повинне бути порушене провадження у справі про банкрутство (крім випадків, коли до реєстру вимог кредиторів не включено вимоги щодо заборгованості).
Мінфін:
відображає в оперативному обліку заборгованість боржника-векселедавця як заборгованість за векселями, якими вона оформлена;
надсилає протягом семи робочих днів після прийняття векселів письмове повідомлення Державному казначейству та фінансовому агентові Кабінету Міністрів України, що веде облік заборгованості за кредитами боржника-векселедавця (далі - фінансовий агент), про суму заборгованості боржника-векселедавця, на яку оформлені та видані Мінфіну векселі, із зазначенням виду простроченої заборгованості (основний борг, відсотки, плата за надання гарантій та кредитів) і дати її утворення.
На підставі зазначеного повідомлення:
Державне казначейство відображає в бухгалтерському обліку та звітності про виконання державного бюджету заборгованість боржника-векселедавця як заборгованість за векселями, якими вона оформлена, та списує на дату видачі Мінфіну векселів суму пені, що нараховується на оформлену векселями суму заборгованості;
фінансовий агент відображає в обліку на окремих позабалансових рахунках заборгованість боржника-векселедавця як заборгованість за векселями.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 299 від 02.04.2008 )
5. Мінфін визначає організатора аукціону на конкурсних засадах, затверджує порядок та умови проведення конкурсу і склад конкурсної комісії.
6. Організатором аукціону може бути визначена юридична особа, стосовно якої не порушено справи про банкрутство, за:
1) наявності:
ліцензії на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів - діяльності по організації торгівлі на ринку цінних паперів;
власного капіталу в розмірі не менш як 5 млн. євро;
досвіду надання послуг з проведення аналогічних аукціонів;
2) відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
7. Мінфін укладає з організатором аукціону договір, який регулює відносини між ними щодо організації продажу прав вимоги на аукціоні. Договором передбачається, що у разі, коли організатор аукціону не перерахував у встановлений строк кошти до державного бюджету відповідно до пунктів 31 і 32 цього Порядку, він сплачує до дохідної частини державного бюджету пеню в розмірі 0,2 відсотка суми, що не перерахована відповідно до зазначених пунктів, за кожний день прострочення платежу.
8. Аукціон проводиться згідно з регламентом торгів, який затверджується організатором аукціону з урахуванням вимог цього Порядку та погоджується Мінфіном.
9. Продавцем прав вимоги є Мінфін в особі свого представника, який подав письмове підтвердження його повноважень організатору аукціону (далі - продавець).
10. Графік проведення торгів з продажу прав вимоги визначається продавцем за погодженням з організатором аукціону. Черговість виставлення організатором аукціону на торги прав вимоги визначається продавцем.
11. Продавець за десять робочих днів до проведення аукціону подає організаторові аукціону заявку на продаж прав вимоги, в якій зазначається:
1) найменування боржника;
2) номінальна вартість прав вимоги, що виставляються для продажу на аукціоні;
3) початкова ціна продажу прав вимоги (у відсотках номінальної вартості прав вимоги);
4) розмір гарантійного внеску у гривнях (за офіційним курсом Національного банку, встановленим на день його сплати) із розрахунку п'ять відсотків початкової ціни продажу прав вимоги.
У заявці може зазначатися додаткова інформація щодо прав вимоги.
12. У разі коли заборгованість оформлена векселями, продавець подає організаторові аукціону інформаційне повідомлення про боржника із зазначенням:
1) коду згідно з ЄДРПОУ;
2) місцезнаходження;
3) звітного періоду, за який подається інформація;
4) розміру статутного фонду;
5) балансової вартості основних фондів;
6) ступеня зносу (знецінення) основних фондів (у відсотках їх вартості);
7) основних видів продукції (послуг), що виробляються (надаються) відповідно до установчих документів;
8) обсягу продукції (послуг), виробленої (наданої) за останній звітний період;
9) суми дебіторської та кредиторської заборгованості;
10) суми балансового прибутку за останній звітний період;
11) кількості працівників.
13. На підставі заявки продавця на продаж прав вимоги організатор аукціону формує аукціонний бюлетень, який розміщується на веб-сайті організатора аукціону та публікується в його офіційному друкованому виданні або в газеті "Урядовий кур'єр" не пізніше ніж за тиждень до проведення аукціону.
Кожна позиція заявки на продаж прав вимоги є позицією аукціонного бюлетеня.
Після опублікування аукціонного бюлетеня до зазначеної заявки не можуть вноситися зміни і вона не може бути відкликана.
14. Для участі у торгах юридичні особи подають організаторові аукціону не пізніше 16 години робочого дня, що передує дню проведення торгів, заявку на купівлю прав вимоги із зазначенням відповідних позицій аукціонного бюлетеня та сплачують гарантійні внески, що не повертаються у разі відмови учасника аукціону, який у ході торгів запропонував найвищу ціну, від підписання договору купівлі-продажу.
Гарантійні внески повинні надійти на рахунок організатора аукціону не пізніше 17 години робочого дня, що передує дню проведення торгів.
Юридична особа, гарантійні внески від якої не надійшли в установлений строк, не допускається до участі в аукціоні.
15. Після закінчення строку приймання заявок на купівлю прав вимоги організатор аукціону складає їх перелік, який завіряється підписом уповноваженої особи організатора аукціону, та подає продавцю не пізніше 9 години дня проведення торгів.
Юридичні особи, заявки яких включені до переліку (їх уповноважені особи), реєструються організатором аукціону як учасники аукціону.
16. Торги проводяться окремо за кожною позицією аукціонного бюлетеня.
................Перейти до повного тексту