1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 березня 2011 р. N 311
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 253 від 06.03.2019 )
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною інспекцією навчальних закладів
( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 523 від 08.10.2014 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 523 від 08.10.2014 N 1103 від 18.12.2017 )
Відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною інспекцією навчальних закладів, що додаються.
( Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 523 від 08.10.2014 )
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 березня 2011 р. N 311
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною інспекцією навчальних закладів
( Назва Критеріїв із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 523 від 08.10.2014 )
1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями, які надають послуги у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти на підставі ліцензій, виданих у порядку, визначеному законодавством, та видають документи про освіту державного зразка, незалежно від їх підпорядкування і форми власності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю), є:
строк провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти;
наявність фактів порушення вимог законодавства стосовно провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти (відсутність правових підстав для провадження освітньої діяльності, порушення вимог щодо формування учнівського контингенту, кадрового забезпечення навчального процесу, невиконання навчальних планів);
результати атестації суб’єкта господарювання;
виконання планових показників діяльності, що містяться у щорічних планах суб’єкта господарювання.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ N 523 від 08.10.2014 )
2. Відповідно до встановлених критеріїв суб'єкти господарювання незалежно від форми власності і підпорядкування відносяться до одного з трьох ступенів ризику - високого, середнього та незначного.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 523 від 08.10.2014 )
3. До суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику відносяться суб’єкти:
1) у системі загальної середньої освіти:
у яких строк провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої освіти становить не більш як:
- для загальноосвітніх навчальних закладів I ступеня - чотири роки;
- для загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня - п’ять років;
- для загальноосвітніх навчальних закладів III ступеня - два роки;
у яких під час здійснення попереднього заходу державного нагляду (контролю) виявлено факти порушення вимог законодавства стосовно провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої освіти (відсутність правових підстав для провадження освітньої діяльності, порушення вимог щодо формування учнівського контингенту, кадрового забезпечення навчального процесу, невиконання навчальних планів);

................
Перейти до повного тексту