1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 14 травня 1993 р. N 302-р
Київ
1. Затвердити техніко-економічні обгрунтування будівництва Подільсько-Воскресенської лінії Київського метрополітену та Подільського мостового переходу через р. Дніпро, розроблені інститутами "Київметропроект" і "Київшляхпроект", з такими основними показниками:
а) Подільсько-Воскресенська лінія метрополітену від станції "Вокзальна" до станції "Воскресенська" з пересадочними вузлами на станціях "Лук'янівська" і "Тараса Шевченка"
провізна спроможність лінії - 24,4 тис. чоловік
на годину
будівельна довжина лінії в
двоколійному обчисленні
- 13,61 кілометра
розрахункова кошторисна вартість
у цінах 1984 року
у цінах 1993 року

- 439,36 млн. крб
- 80090,22 -"-
з них будівельно-монтажні роботи
у цінах 1984 року
у цінах 1993 року

- 338,42 -"-
- 31655,48 -"-
в тому числі пайова участь у
будівництві
Подільського мостового переходу
у цінах 1984 року
у цінах 1993 року
- 49,46 -"-
- 9310,82 -"-
з них будівельно-монтажні роботи
у цінах 1984 року
у цінах 1993 року

- 39,85 млн. крб
- 3727,95 -"-
термін будівництва - 9 років

................
Перейти до повного тексту