1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 6 березня 2019 р. № 298
Київ
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1379 від 09.12.2022 )
Відповідно до частини другої статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Прем'єр-міністр України

В.ГРОЙСМАН

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 6 березня 2019 р. № 298
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з безпеки на транспорті
1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту, є:
кількість випадків загибелі або травмування людей, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду;
кількість одиниць рухомого складу суб’єкта господарювання, пошкоджених протягом останнього року, що передує плановому періоду;
кількість випадків затримки (порушення графіка руху) поїздів, сформованих з вагонів для перевезення пасажирів, ручної поклажі (багажу) та вантажобагажу, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду;
кількість випадків втрати небезпечних вантажів, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду;
кількість власного або орендованого залізничного рухомого складу, який виходить на колії загального користування або на колії, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду;
протяжність власних або орендованих залізничних колій чи залізничних колій, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду;
кількість осіб, які постійно або тимчасово можуть перебувати одночасно на об’єкті залізничного транспорту, що належить суб’єкту господарювання на праві власності або користування.
2. Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту визначено у додатку 1.
3. Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту, їх показники та кількість балів за кожним показником визначено у додатку 2.
4. Віднесення суб’єкта господарювання до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, визначеними у додатку 2, за такою шкалою:
від 41 до 100 балів - до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів - до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику.
5. Планові заходи державного нагляду (контролю) у сфері залізничного транспорту за діяльністю суб’єктів господарювання проводяться Державною службою з безпеки на транспорті з такою періодичністю:
високого ступеня ризику - не частіше одного разу на два роки;
середнього ступеня ризику - не частіше одного разу на три роки;
незначного ступеня ризику - не частіше одного разу на п’ять років.
Додаток 1
до критеріїв
РИЗИКИ
настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності у сфері залізничного транспорту
Цілі державного нагляду (контролю) (код) Ризик настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю)
подія, що містить ризик настання негативних наслідків негативний наслідок
1. Життя та здоров’я людини (О1) зіткнення рухомого складу залізничного транспорту з іншим рухомим складом залізничного транспорту або з автотранспортними засобами чи іншими самохідними машинами на залізничних переїздах або за їх межами смерть людини
шкода, завдана здоров’ю людини
кількість випадків загибелі або травмування людей, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду
сходження рухомого складу залізничного транспорту
втрата небезпечних вантажів
несправність рухомого складу або об’єктів інфраструктури залізничного транспорту
кількість власного або орендованого залізничного рухомого складу, який виходить на колії загального користування або на колії, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду
порушення обов’язкових для дотримання всіма учасниками перевезення вимог щодо розміщення, закріплення вантажів, способу навантаження, розвантаження вагонів, забезпечення безпеки руху, збереження залізничного рухомого складу та вантажів протяжність власних або орендованих залізничних колій чи залізничних колій, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду
кількість осіб, які постійно або тимчасово можуть перебувати одночасно на об’єкті залізничного транспорту, що належить суб’єкту господарювання на праві власності або користування
2. Належна якість продукції, робіт та послуг (немайнові блага) (О2) зіткнення рухомого складу залізничного транспорту з іншим рухомим складом залізничного транспорту або з автотранспортними засобами чи іншими самохідними машинами на залізничних переїздах або за їх межами моральна шкода, завдана споживачу послуг залізничних перевезень кількість одиниць рухомого складу суб’єкта господарювання, пошкоджених протягом останнього року, що передує плановому періоду
сходження рухомого складу залізничного транспорту
втрата небезпечних вантажів
несправність рухомого складу або об’єктів інфраструктури залізничного транспорту
порушення обов’язкових для дотримання всіма учасниками перевезення вимог щодо розміщення, закріплення вантажів, способу навантаження, розвантаження вагонів, забезпечення безпеки руху, збереження залізничного рухомого складу та вантажів
3. Належна якість продукції, робіт та послуг (майнові блага) (О3) зіткнення рухомого складу залізничного транспорту з іншим рухомим складом залізничного транспорту або з автотранспортними засобами чи іншими самохідними машинами на залізничних переїздах або за їх межами збитки, завдані споживачу послуг із залізничних перевезень кількість одиниць рухомого складу суб’єкта господарювання, пошкоджених протягом останнього року, що передує плановому періоду
сходження рухомого складу залізничного транспорту
втрата небезпечних вантажів
несправність рухомого складу або об’єктів інфраструктури залізничного транспорту
порушення обов’язкових для дотримання всіма учасниками перевезення вимог щодо розміщення, закріплення вантажів, способу навантаження, розвантаження вагонів, забезпечення безпеки руху, збереження залізничного рухомого складу та вантажів
4. Навколишнє природне середовище (О4) втрата небезпечних вантажів шкода, завдана навколишньому природному середовищу кількість випадків втрати небезпечних вантажів, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду
кількість власного або орендованого залізничного рухомого складу, який виходить на колії загального користування або на колії, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду
протяжність власних або орендованих залізничних колій чи залізничних колій, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду
5. Інші суспільні інтереси (О6) - власність (майно) зіткнення рухомого складу залізничного транспорту з іншим рухомим складом залізничного транспорту або з автотранспортними засобами чи іншими самохідними машинами на залізничних переїздах або за їх межами
сходження рухомого складу залізничного транспорту
збитки, завдані власнику рухомого складу чи об’єктів інфраструктури залізничного транспорту або надавачу послуг із залізничних перевезень кількість одиниць рухомого складу суб’єкта господарювання, пошкоджених
протягом останнього року, що передує плановому періоду
кількість власного або орендованого залізничного рухомого складу, який виходить на колії загального користування або на колії, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду
втрата небезпечних вантажів протяжність власних або орендованих залізничних колій чи залізничних колій, які використовуються суб’єктом господарювання на підставі договору, станом на будь-яку дату протягом останнього року, що передує плановому періоду
несправність рухомого складу або об’єктів інфраструктури залізничного транспорту
порушення обов’язкових для дотримання всіма учасниками перевезення вимог щодо розміщення, закріплення вантажів, способу навантаження, розвантаження вагонів, забезпечення безпеки руху, збереження залізничного рухомого складу та вантажів
6. Належне транспортне сполучення порушення графіка руху пасажирського або регіонального, або приміського, або міського поїзда у зв’язку з несправністю рухомого складу або об’єктів інфраструктури залізничного транспорту, неналежні дії працівників залізничного транспорту збитки та моральна шкода, завдані споживачу послуг із залізничних перевезень кількість випадків затримки (порушення графіка руху) поїздів, сформованих з вагонів для перевезення пасажирів, ручної поклажі (багажу) та вантажобагажу, що сталися у зв’язку з діяльністю суб’єкта господарювання протягом останнього року, що передує плановому періоду

................
Перейти до повного тексту