від 25 березня 2013 р. № 294 Київ |
Прем'єр-міністр України | М.АЗАРОВ |
Інд. 70 |
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Головний розпорядник бюджетних коштів | Джерела фінансування | Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання заходів, млн. гривень | У тому числі за роками | |||||||
усього | за роками | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |||||||||
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | |||||||||||
1. Удосконалення порядку ведення обліку дорожньо-транспортних пригод та проведення аналізу причин їх виникнення для розроблення заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод | кількість систем ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння | 1 | 1 | створення системи ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння шляхом: | МВС | державний бюджет | 1,55 | 1,55 | ||||||
кількість програмно-апаратних комплексів | 1 | 1 | створення програмно-апаратного комплексу для забезпечення функціонування електронної карти місць дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі для обробки даних, проведення аналізу стану аварійності, визначення аварійно-небезпечних ділянок доріг та розміщення інформації в Інтернеті з метою інформування учасників дорожнього руху | -"- | -"- | 0,35 | 0,35 | |||||||
кількість портативних GPS-приймачів | 1200 | 1200 | забезпечення підрозділів Державтоінспекції портативними GPS-приймачами для фіксації географічних координат місць дорожньо-транспортних пригод | -"- | -"- | 1,2 | 1,2 | |||||||
2. Забезпечення дотримання Правил дорожнього руху його учасниками шляхом здійснення дієвого контролю з використанням технічних засобів, у тому числі тих, що працюють в автоматичному режимі |
кількість технічних засобів | 450 | 150 | 150 | 150 | 1) виконання під час перевезення пасажирів і вантажів функцій із здійснення контролю цифрових тахографів шляхом закупівлі карток та спеціального обладнання для роботи інспекторського складу Укртрансінспекції з цифровими тахографами | Укртрансінспекція | державний бюджет | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||
кількість мобільних станцій із спеціальним обладнанням | 44 | 22 | 22 | 2) придбання та запровадження в діяльність Укртрансінспекції мобільних станцій із спеціальним обладнанням для здійснення державного контролю, зокрема, за режимом праці і відпочинку, ваговими параметрами транспортних засобів, виїздом на місце дорожньо-транспортних пригод | -"- | -"- | 20,356 | 10,178 | 10,178 | |||||
кількість технічних засобів | 100 | 40 | 30 | 30 | 3) придбання та запровадження в діяльність автомобільно-технічної інспекції Державтоінспекції технічних засобів для обробки даних цифрових тахографів | МВС | -"- | 1,2 | 0,48 | 0,36 | 0,36 | |||
кількість програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж" | 500 | 170 | 170 | 160 | 4) придбання та встановлення програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж" для вдосконалення дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції контролю дорожнього руху | -"- | -"- | 70 | 23,8 | 23,8 | 22,4 | |||
кількість спеціальних технічних засобів лазерного типу | 250 | 90 | 80 | 80 |
5) придбання спеціальних технічних засобів лазерного типу для вимірювання швидкості руху транспортних засобів з метою їх використання дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції під час здійснення контролю за дотриманням водіями встановленої Правилами дорожнього руху швидкості руху |
МВС | державний бюджет | 25 | 9 | 8 | 8 | |||
кількість спеціальних технічних приладів | 3300 | 1100 | 1100 | 1100 | 6) придбання спеціальних технічних приладів для встановлення стану алкогольного сп'яніння з метою їх використання дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції | -"- | -"- | 49,5 | 16,5 | 16,5 | 16,5 | |||
кількість лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів | 300 | 100 | 100 | 100 |
7) придбання лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів з функцією розпізнавання номерних знаків та можливістю передачі даних для автоматичної фіксації фактів порушень Правил дорожнього руху |
-"- | -"- | 75 | 25 | 25 | 25 | |||
кількість спеціальних технічних приладів | 150 | 50 | 50 | 50 | 8) придбання спеціальних технічних приладів для встановлення дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції стану наркотичного сп'яніння | МВС | державний бюджет | 6,462 | 2,154 | 2,154 | 2,154 | |||
кількість комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху |
4200 | 1400 | 1400 | 1400 |
9) придбання та встановлення на транспортні засоби Державтоінспекції комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху |
-"- | -"- | 210 | 70 | 70 | 70 | |||
кількість мобільних програмно-апаратних комплексів | 4490 | 1400 | 1400 | 1690 | 10) придбання і запровадження в діяльність Державтоінспекції мобільних програмно-апаратних комплексів з доступом до інформаційних баз даних та можливістю оформлення адміністративних матеріалів | -"- | -"- | 359,2 | 112 | 112 | 135,2 | |||
Разом за завданням 2 | 818,218 | 269,612 | 268,492 | 280,11 | ||||||||||
3. Підвищення рівня безпеки автомобільних доріг | загальна довжина дорожнього огородження на розділювальній смузі автомобільних доріг, кілометрів | 365 | 124 | 121 | 120 | 1) встановлення нового огородження парапетного типу та заміна наявного тросового і огородження дорожнього металевого двобічного бар'єрного типу на ділянках автомобільних доріг першої категорії з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри, а саме: | Укравтодор | -"- | 517,5 | 175,84 | 171,08 | 170,58 | ||
довжина огородження дорожнього парапетного типу, кілометрів | 270 | 90 | 90 | 90 | заміна огородження дорожнього двобічного металевого бар'єрного типу, що встановлене на автомобільних дорогах з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри, на огородження дорожнє парапетного типу | Укравтодор | державний бюджет | 405 | 135 | 135 | 135 | |||
-"- | 60 | 22 | 19 | 19 | встановлення нового огородження дорожнього парапетного типу на аварійно-небезпечних ділянках автомобільних доріг та у місцях із розділювальною смугою завширшки 0,5-4 метри; | -"- | -"- | 95 | 34,84 | 30,08 | 30,08 | |||
-"- | 5 | 2 | 2 | 1 | заміна тросового огородження, що встановлене на розділювальній смузі завширшки менше ніж 4 метри, на огородження дорожнє парапетного типу | -"- | -"- | 2,5 | 1 | 1 | 0,5 | |||
довжина огородження дорожнього металевого бар'єрного типу, кілометрів | 30 | 10 | 10 | 10 | встановлення огородження дорожнього металевого бар'єрного типу в місцях віднесеного лівого повороту та для недопущення розвороту в місцях з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри | -"- | -"- | 15 | 5 | 5 | 5 | |||
довжина огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу, кілометрів | 1500 | 508 | 496 | 496 | 2) встановлення на автомобільних дорогах нового та заміна огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу, гарантійний строк експлуатації якого закінчився, а також заміна тросового огородження на дорожнє металеве однобічне бар'єрного типу, а саме: | Укравтодор | державний бюджет | 600 | 203,2 | 198,4 | 198,4 | |||
-"- | 365 | 125 | 120 | 120 | заміна на автомобільних дорогах державного значення тросового огородження на огородження дорожнє металеве однобічне бар'єрного типу згідно із ДСТУ Б В.2.3-25:2009 "Споруди транспорту. Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови" | -"- | -"- | 145 | 49,6 | 47,7 | 47,7 | |||
-"- | 1115 | 375 | 370 | 370 | заміна огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу у зв'язку із закінченням строку його гарантійної експлуатації | -"- | -"- | 445 | 149,6 | 147,7 | 147,7 | |||
-"- | 20 | 8 | 6 | 6 | встановлення нового огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу | -"- | -"- | 10 | 4 | 3 | 3 | |||
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів | 605 | 205 | 200 | 200 | 3) встановлення нових чи відновлення наявних ліній стаціонарного штучного освітлення ділянок автомобільних доріг, що проходять через населені пункти, а саме: | -"- | -"- | 240 | 81,78 | 79,11 | 79,11 | |||
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів | 520 | 180 | 170 | 170 | встановлення нових ліній стаціонарного штучного освітлення на ділянках автомобільних доріг, що проходять через населені пункти | Укравтодор | державний бюджет | 215 | 74,42 | 70,29 | 70,29 | |||
-"- | 85 | 25 | 30 | 30 | відновлення ліній стаціонарного штучного освітлення на ділянках доріг, що проходять через населені пункти | -"- | -"- | 25 | 7,36 | 8,82 | 8,82 | |||
кількість наукових досліджень | 1 | 1 | 4) проведення наукового дослідження щодо доцільності влаштування на перехрестях автомобільних доріг розв'язок на одному рівні кільцевого типу | -"- | -"- | 0,05 | 0,05 | |||||||
кількість транспортних розв'язок | 25 | 8 | 8 | 9 | 5) влаштування транспортних розв'язок на двох рівнях на перетині автомобільних доріг із залізничними лініями | Мінінфраструктури | інші джерела | 1839 | 588,48 | 588,48 | 662,04 | |||
кількість проектних робіт | 24 | 12 | 12 | виконання проектних робіт з улаштування транспортних розв'язок на двох рівнях на перетині автомобільних доріг із залізничними лініями | -"- | -"- | 46 | 23 | 23 | |||||
Разом за завданням 3 | 3196,55 | 1049,35 | 1037,07 | 1110,13 | ||||||||||
4. Удосконалення системи здійснення контролю експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць шляхом забезпечення підрозділів Державтоінспекції пересувними дорожніми лабораторіями та портативним оснащенням для здійснення контролю за експлуатаційним станом автомобільних доріг та вулиць | кількість пересувних дорожніх лабораторій | 27 | 9 | 9 | 9 | 1) придбання пересувних дорожніх лабораторій для визначення експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць з метою використання таких лабораторій службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції | МВС | державний бюджет | 8,64 | 2,88 | 2,88 | 2,88 | ||
кількість пристроїв "ДУМ - 1" | 81 | 27 | 27 | 27 | 2) придбання пристроїв "ДУМ - 1" для вимірювання ухилів проїзної частини з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції | -"- | -"- | 0,1458 | 0,0486 | 0,0486 | 0,0486 | |||
кількість пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків | 27 | 9 | 9 | 9 | 3) придбання пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції | -"- | -"- | 1,512 | 0,504 | 0,504 | 0,504 | |||
кількість люксметрів | 81 | 27 | 27 | 27 | 4) придбання люксметрів для вимірювання рівня освітленості проїзної частини автомобільних доріг та вулиць з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції | -"- | -"- | 0,1458 | 0,0486 | 0,0486 | 0,0486 | |||
кількість лазерних рулеток | 81 | 27 | 27 | 27 | 5) придбання лазерних рулеток для вимірювання відстаней між елементами дорожньої обстановки з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції | МВС | державний бюджет | 0,11016 | 0,03672 | 0,03672 | 0,03672 | |||
кількість цифрових фотоапаратів | 81 | 27 | 27 | 27 | 6) придбання цифрових фотоапаратів для фіксації дорожньої обстановки з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції | -"- | -"- | 0,0972 | 0,0324 | 0,0324 | 0,0324 | |||
Разом за завданням 4 | 10,65096 | 3,55032 | 3,55032 | 3,55032 | ||||||||||
5. Підвищення рівня безпеки під час переходу пішоходами проїзної частини дороги | кількість змін до національного стандарту | 1 | 1 | 1) внесення до ДСТУ 4092 "Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки" змін стосовно доповнення вимогами до обладнання для дублювання сигналів пішохідних світлофорів з метою створення безпечних умов переходу проїзної частини дороги незрячими пішоходами | -"- | -"- | у межах видатків, передбачених МВС | |||||||
кількість комплектів типових схем облаштування пішохідних переходів | 1 | 1 | 2) розроблення типових схем облаштування пішохідних переходів технічними засобами організації дорожнього руху з поліпшеними характеристиками сприйняття учасниками дорожнього руху (дорожніми знаками, дорожньою розміткою, світлофорами, огородженням, острівцями безпеки, тактильними орієнтирами) та системою освітлення | МВС Укравтодор Мінрегіон | -"- | у межах видатків, передбачених центральним органам виконавчої влади | ||||||||
кількість нерегульованих пішохідних переходів, що обладнані вітчизняною комплексною системою освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою | 8000 | 2000 | 2000 | 2000 | 2000 | 3) облаштування визначених Державтоінспекцією на підставі результатів аналізу стану аварійності та інтенсивності руху нерегульованих пішохідних переходів вітчизняними комплексними системами освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою з поліпшеними характеристиками для сприйняття учасниками дорожнього руху та з використанням енергозберігаючих технологій (світлодіодного освітлення і сонячних батарей як джерела живлення) | Укравтодор, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації | державний бюджет (субвенція місцевим бюджетам), місцеві бюджети, інші джерела | 960 | 240 | 240 | 240 | 240 | |
Разом за завданням 5 | 960 | 240 | 240 | 240 | 240 | |||||||||
6. Удосконалення нормативно-правової бази щодо експлуатації технічних засобів організації дорожнього руху | кількість нормативних документів | 1 | 1 | розроблення правил утримання технічних засобів організації дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів | Мінрегіон | державний бюджет | 0,1 | 0,1 | ||||||
7. Розроблення та видання навчально-методичних і наочних посібників, навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху для різних вікових категорій | кількість навчально-методичних та наочних посібників | 10 | 2 | 2 | 3 | 3 | 1) розроблення та видання навчально-методичних та наочних посібників з питань безпеки дорожнього руху | Міністерство освіти і науки | інші джерела | 0,08 | 0,016 | 0,016 | 0,024 | 0,024 |
кількість навчальних кінофільмів | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2) розроблення та створення навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху | -"- | -"- | 0,02 | 0,005 | 0,005 | 0,005 | 0,005 | |
Разом за завданням 7 | 0,1 | 0,021 | 0,021 | 0,029 | 0,029 | |||||||||
8. Підвищення рівня технічного забезпечення для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами | кількість транспортних засобів для складення практичних іспитів, а саме: | забезпечення центрів надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції транспортними засобами для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами | МВС | державний бюджет | ||||||||||
скутерів (транспортних засобів категорії A1) | 140 | 50 | 50 | 40 | 0,784 | 0,28 | 0,28 | 0,224 | ||||||
мотоциклів (транспортних засобів категорії A) | 140 | 50 | 50 | 40 | 2,1 | 0,75 | 0,75 | 0,6 | ||||||
легкових автомобілів (транспортних засобів категорії B) | 140 | 50 | 50 | 40 | 13,44 | 4,8 | 4,8 | 3,84 | ||||||
вантажних автомобілів (транспортних засобів категорії C) | 33 | 11 | 11 | 11 | 14,52 | 4,84 | 4,84 | 4,84 | ||||||
автобусів (транспортних засобів категорії Д) | 33 | 11 | 11 | 11 | 15,84 | 5,28 | 5,28 | 5,28 | ||||||
Разом за завданням 8 | 46,684 | 15,95 | 15,95 | 14,784 | ||||||||||
9. Запровадження нових методів складення іспитів з практичного керування транспортними засобами | кількість електронних автодромів | 120 | 40 | 40 | 40 | забезпечення центрів надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції електронними автодромами для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами, що дають можливість мінімізувати людський фактор під час прийняття рішення про складення іспиту з практичного керування транспортними засобами та підвищити об'єктивність здійснення контролю за навичками керування такими засобами | -"- | -"- | 48 | 16 | 16 | 16 | ||
10. Удосконалення системи підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів, що проводять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів | кількість навчальних закладів | 200 | 70 | 65 | 65 | формування переліку навчальних закладів усіх форм власності та підпорядкування, які мають право на проведення курсів підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів | Міністерство освіти і науки | інші джерела | 0,2 | 0,07 | 0,065 | 0,065 | ||
11. Підвищення якості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів | кількість розроблених проектів актів | 1 | 1 | утворення робочої групи у складі представників органів виконавчої влади та громадських організацій для розроблення проекту акта щодо внесення змін до законодавчих та інших нормативних актів з питань удосконалення порядку проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв, зокрема, стосовно запровадження використання автомобільних тренажерів та надання першої медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах | МВС, Міністерство освіти і науки, Мінінфраструктури, МОЗ, громадські організації (за згодою) | державний бюджет, інші джерела (кошти громадських організацій) | у межах видатків, передбачених центральним органам виконавчої влади у межах коштів, виділених громадськими організаціями | |||||||
12. Підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів та вантажів | кількість державних реєстрів | 1 | 1 | 1) створення державного реєстру суб'єктів господарювання, що надають послуги з перевезення пасажирів та/або вантажів за плату | Укртрансінспекція | державний бюджет | 0,5 | 0,5 | ||||||
кількість національних стандартів щодо вимог до розміщення та кріплення вантажів | 7 | 7 | 2) забезпечення ідентичного перекладу стандартів EN 12195-1:2010, EN 12195-2:2001, EN 12195-3:2001, 12195-4:2003, EN 12640:2001, EN 12641-1:2005, EN 12642:2006, узгодження та затвердження відповідних національних стандартів | Мінінфраструктури | -"- | 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |||||
кількість медичних пунктів | 13640 | 3000 | 3000 | 3000 | 4640 | 3) оснащення відповідно до нормативних вимог медичних пунктів підприємств обладнанням для проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів | МОЗ | інші джерела (кошти підприємств, що експлуатують транспортні засоби) | 136,4 | 30 | 30 | 30 | 46,4 | |
кількість програмно-апаратних комплексів | 1 | 1 | 4) виготовлення промислового зразка програмно-апаратного комплексу для психофізіологічного обстеження водіїв транспортних засобів | МОЗ | державний бюджет | 1,6 | 1,6 | |||||||
кількість кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв | 260 | 60 | 70 | 70 | 60 | 5) створення мережі кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв, які здійснюють комерційні перевезення пасажирів і вантажів, для проведення перевірки рівня розвитку професійно важливих якостей і психофізіологічної експертизи таких водіїв з метою профілактики дорожньо-транспортних пригод, зумовлених людським фактором | -"- | інші джерела | 62,4 | 14,4 | 16,8 | 16,8 | 14,4 | |
Разом за завданням 12 | 201,2 | 44,4 | 49 | 46,9 | 60,9 | |||||||||
13. Забезпечення ефективності системи здійснення контролю за безпечністю транспортних засобів під час їх експлуатації | кількість мобільних діагностичних станцій | 90 | 30 | 30 | 30 | придбання та використання службою автомобільно-технічної інспекції Державтоінспекції мобільних діагностичних станцій для перевірки технічного стану транспортних засобів | МВС | державний бюджет | 28,8 | 9,6 | 9,6 | 9,6 | ||
14. Забезпечення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів | кількість випробувальних полігонів | 1 | 1 | створення випробувального полігона для проведення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів | Мінінфраструктури | інші джерела | 134,1 | 70 | 64,1 | |||||
15. Зміцнення технічної бази підрозділів ДСНС для забезпечення аварійно-рятувальних робіт на автомобільних дорогах | кількість спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу | 14 | 5 | 5 | 4 | 1) закупівля спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу | ДСНС | інші джерела | 16,8 | 6 | 6 | 4,8 | ||
кількість автокранів | 14 | 5 | 5 | 4 | 2) закупівля спеціальних автокранів різної вантажопідйомності | -"- | -"- | 56 | 20 | 20 | 16 | |||
кількість спеціальних екскаваторів | 14 | 5 | 5 | 4 | 3) закупівля спеціальних екскаваторів | -"- | -"- | 56 | 20 | 20 | 16 | |||
Разом за завданням 15 | 128,8 | 46 | 46 | 36,8 | ||||||||||
16. Забезпечення технічного оснащення пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах | кількість технічно оснащених пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги | 460 | 120 | 120 | 110 | 110 | придбання радіостанцій, комп'ютерної техніки з підключенням до Інтернету для оснащення пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах | МОЗ | -"- | 58,4 | 24,8 | 16,8 | 8,4 | 8,4 |
17. Забезпечення матеріально-технічної бази для підготовки та перепідготовки рятувальників і працівників, професійні обов'язки яких пов'язані з експлуатацією автомобільного транспорту, щодо надання першої невідкладної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах | кількість укомплектованих навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф | 27 | 14 | 13 |
комплектування навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф згідно з переліком, затвердженим наказом МОЗ від 2 березня 2009 р. № 132 "Про організацію навчання окремих категорій немедичних працівників навичкам надання першої невідкладної медичної допомоги", зареєстрованим у Мін'юсті 21 травня 2009 р. № 445/16461 |
-"- | -"- | 32,4 | 16,8 | 15,6 | ||||
18. Забезпечення технічного оснащення підрозділів Державтоінспекції для проведення профілактичної роботи, спрямованої на дотримання Правил дорожнього руху його учасниками |
кількість спеціальних автомобілів | 27 | 9 | 9 | 9 |
1) забезпечення служби профілактичної роботи Державтоінспекції спеціальними автомобілями, зокрема з функцією "Виїзний клас ДАІ", для проведення профілактичної роботи з дотримання Правил дорожнього руху його учасниками |
МВС | державний бюджет | 12,96 | 4,32 | 4,32 | 4,32 | ||
кількість комплектів технічного обладнання | 27 | 9 | 9 | 9 | 2) забезпечення технічним обладнанням служби профілактичної роботи Державтоінспекції | -"- | -"- | 1,2825 | 0,4275 | 0,4275 | 0,4275 | |||
Разом за завданням 18 | 14,2425 | 4,7475 | 4,7475 | 4,7475 | ||||||||||
19. Проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху | кількість соціальних кампаній | 4 | 1 | 1 | 1 | 1 | проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху | -"- | інші джерела | 17,92 | 4,48 | 4,48 | 4,48 | 4,48 |
20. Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху | кількість профілактичних кампаній | 4 | 2 | 1 | 1 | проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху (конкурсів, вікторин, змагань, рейдів "Увага! Діти на дорозі!") | -"- | державний бюджет | 9,2 | 4,6 | 2,3 | 2,3 | ||
21. Проведення наукових досліджень у сфері безпеки дорожнього руху | кількість наукових досліджень | 4 | 2 | 1 | 1 | створення науково-дослідного інституту економічних та управлінських проблем безпеки дорожнього руху та проведення наукових досліджень з відповідних питань | Міністерство освіти і науки | державний бюджет | 300 | 150 | 100 | 50 | ||
Усього за Програмою | 6007,1154 | 330,571 | 1897,0258 | 1873,5838 | 1905,9348 | |||||||||
державний бюджет | 3597,3954 | 240 | 1178,7798 | 1109,3298 | 1069,2858 | |||||||||
інші джерела | 2409,72 | 90,571 | 718,246 | 764,254 | 836,649 | |||||||||
у тому числі | МВС | державний бюджет | 955,4894 | 314,9318 | 309,9618 | 330,5958 | ||||||||
інші джерела | 17,92 | 4,48 | 4,48 | 4,48 | 4,48 | |||||||||
Мінінфраструктури | державний бюджет | 0,3 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |||||||||
інші джерела | 1973,1 | 588,58 | 658,48 | 726,14 | ||||||||||
Укравтодор | державний бюджет | 2317,55 | 240 | 700,87 | 688,59 | 688,09 | ||||||||
Укртрансінспекція | -"- | 22,356 | 11,178 | 10,678 | 0,5 | |||||||||
ДСНС | інші джерела | 128,8 | 46 | 46 | 36,8 | |||||||||
МОЗ | державний бюджет | 1,6 | 1,6 | |||||||||||
інші джерела | 289,6 | 86 | 79,2 | 55,2 | 69,2 | |||||||||
Міністерство освіти і науки | державний бюджет | 300 | 150 | 100 | 50 | |||||||||
інші джерела | 0,3 | 0,091 | 0,086 | 0,094 | 0,029 | |||||||||
Мінрегіон | державний бюджет | 0,1 | 0,1 |