- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Рамкова Угода
між Урядом України та Урядом Федеративної Республіки Німеччина про консультування і технічне співробітництво
( Угоду ратифіковано Законом
N 32/97-ВР від 24.01.97 )
Уряд України та Уряд Федеративної Республіки Німеччина (далі - Договірні Сторони),
прагнучи поглиблювати партнерські зв'язки між їхніми народами шляхом консультування і технічного співробітництва,
виходячи з принципу поважання суверенітету,
зважаючи на спільні інтереси в сприянні економічному, науково-технічному, правовому та соціальному прогресу обох країн,
маючи на меті співробітництво у сфері побудови демократичних структур і створення системи ринкових відносин в Україні,
домовилися про таке:
Стаття 1
1) Договірні Сторони за взаємною згодою співпрацюють з метою сприяння економічному, науково-технічному, правовому та соціальному розвитку народів обох країн.
2) Ця Угода визначає загальні умови консультування і технічного співробітництва між Договірними Сторонами.
3) Договірні Сторони можуть укладати додаткові угоди (далі іменовані "Проектними угодами") про конкретні проекти щодо консультування і технічного співробітництва (далі іменовані "Проектами").
В проектних угодах можуть визначатися спільні цілі та терміни здійснення цих проектів, внесок кожної із Договірних Сторін, завдання та організаційний статус учасників проектів, а також характер і обсяг фінансування проектів, умови їх призупинення чи дострокового припинення.
4) Ця Угода може застосовуватися до проектів, що не є предметом безпосередньої домовленості між Договірними Сторонами.
Застосування Угоди до таких проектів вважається погодженим між Договірними Сторонами, якщо проти відповідного письмового повідомлення однієї з Договірних Сторін протягом місяця не буде в письмовій формі подано заперечення з боку іншої Договірної Сторони.
Стаття 2
Консультування і технічне співробітництво можуть охоплювати, зокрема, проекти щодо консультування з економічних питань, включаючи заходи щодо підготовки та підвищення кваліфікації фахівців і керівних кадрів у сфері економіки та управління економікою, а також проекти в сфері права, державного управління, в соціальній сфері і у сфері охорони навколишнього природного середовища та науково-технічного співробітництва.
![](css/skrepka.png)
Стаття 3
1) Консультування та технічне співробітництво, передбачені у статті 2, можуть здійснюватися шляхом:
а) відрядження фахівців, зокрема консультантів, викладачів, експертів, науково-технічного персоналу тощо.
Увесь персонал, відряджений за дорученням Уряду Федеративної Республіки Німеччина, далі іменується "Відряджені фахівці";
б) підготовки і підвищення кваліфікації українських фахівців і керівних кадрів у сфері економіки, управління економікою та державного управління, а також експертів і викладачів в Україні, Федеративній Республіці Німеччина або в інших країнах;
в) постачання матеріалів і обладнання (включаючи транспортні засоби, меблі тощо), необхідних для реалізації проектів (далі іменуються "Матеріали");
г) розроблення планів, проведення досліджень і експертиз;
д) в інший прийнятний спосіб.
2) Якщо проектною угодою не передбачено інше, матеріали, що постачаються за дорученням Уряду Федеративної Республіки Німеччина для реалізації проектів, з надходженням в Україну переходять у власність українського учасника (реципієнта) проекту. При цьому матеріали є складовою частиною проектів і на весь час реалізації проекту перебувають у необмеженому та безоплатному користуванні відряджених фахівців.
3) Уряд Федеративної Республіки Німеччина доручатиме організаціям, установам чи підприємствам виконання заходів для реалізації узгоджених проектів. Організації, установи чи підприємства, що отримали відповідні доручення, далі іменуються "Виконавці".
4) Уряд Федеративної Республіки Німеччина повідомлятиме Уряд України про те, яким саме відрядженим фахівцям і виконавцям доручено реалізацію узгоджених проектів.
![](css/skrepka.png)
Стаття 4
1) Уряд Федеративної Республіки Німеччина бере на себе, в межах підтримуваних ним проектів, якщо проектними угодами не передбачається інше, витрати на:
а) оплату праці відряджених фахівців;
б) службові поїздки відряджених фахівців;
в) придбання матеріалів, зазначених у підпункті "в" пункту 1 статті 3;
г) транспортування та страхування матеріалів, зазначених у підпункті "в" пункту 1 статті 3, до місця реалізації проекту.
2) Розподіл витрат на підготовку та підвищення кваліфікації українських фахівців та керівних кадрів у сфері економіки, управління економікою та державного управління, а також експертів та викладачів здійснюється згідно з Протоколом між Урядом України і Урядом Федеративної Республіки Німеччина про співробітництво у підготовці та підвищенні кваліфікації фахівців та керівних кадрів у галузі економіки та державних органів управління економікою від 16 лютого 1993 р.
Стаття 5
Уряд України забезпечуватиме щодо тих проектів, в яких він або уповноважена ним установа чи підприємство бере безпосередню участь, якщо проектними угодами не передбачається інше:
а) надання земельних ділянок і приміщень з оснащенням, включаючи меблі, обладнання, телефон та інші засоби зв'язку, необхідних для реалізації проекту;
б) належне розміщення відряджених фахівців та членів їхніх родин;
в) надання послуг відрядженим фахівцям в експлуатації та технічному обслуговуванні обладнання, а також щодо місцевих перевезень;
г) надання відрядженим фахівцям необхідних для реалізації проектів послуг місцевого персоналу (зокрема перекладачів для усного та письмового перекладу та/або водіїв);
д) надання відрядженим фахівцям всілякої підтримки у виконанні їхніх завдань та всієї необхідної для цього документації;
е) виконання всіх необхідних для реалізації проектів робіт згідно з проектними угодами, якщо їх виконання не покладається на Уряд Федеративної Республіки Німеччина;
ж) надання можливостей для поїздок українських фахівців до Німеччини, узгоджених в рамках реалізації проектів,
та за згодою Договірних Сторін нестиме в усіх необхідних випадках витрати, пов'язані з реалізацією підпунктів "г", "д", "е", "ж" цієї статті.
................Перейти до повного тексту