1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення дозвільної діяльності у сфері використання ядерної енергії
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 52, ст.143)
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести зміни до таких законів України:
1. У частині першій статті 31 Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 12, ст. 81 із наступними змінами) слова "юридична або фізична особа" замінити словами "юридична особа або фізична особа - підприємець".
2. У Законі України "Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 9, ст. 68 із наступними змінами):
1) в абзаці другому преамбули слова "запобігання перевищенню допустимих норм опромінення людей і забруднення довкілля" замінити словами "забезпечення захисту людини та довкілля від впливу іонізуючого випромінювання, дотримання принципів радіаційного захисту";
2) у статті 1:
підпункт 2 після слів "Державного регістру джерел іонізуючого випромінювання" доповнити словами "та індивідуальних доз опромінення";
у підпункті 11 слово "переоформлення" виключити;
підпункт 13 виключити;
у підпункті 17 слова "(підприємство, установа чи організація будь-якої форми господарювання)" виключити;
3) доповнити статтею 7-1 такого змісту:
"Стаття 7-1. Інформування про намір провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання
Суб’єкт господарювання, який має намір провадити діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання, повинен письмово в довільній формі поінформувати орган державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки про свій намір та надати повну і достовірну інформацію про вид робіт та тип джерел іонізуючого випромінювання.
Орган державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки протягом 10 календарних днів з дня реєстрації повідомлення письмово інформує відповідного суб’єкта діяльності про можливості провадження діяльності:
без ліцензії та без державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання;
без ліцензії - за умови здійснення державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання в установленому законодавством порядку;
після подання заяви та отримання ліцензії - за умови здійснення державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання в установленому законодавством порядку.
До отримання відповіді від органу державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки на повідомлення суб’єкт діяльності утримується від провадження будь-якої діяльності з джерелами іонізуючого випромінювання";
4) у статті 9:
у частині другій слово "посадових" замінити словом "посад";
в абзаці першому частини третьої слова "посадові особи" замінити словами "посади осіб";
5) у статті 11:
у назві слова "у тому числі тих, діяльність з використання яких звільняється від ліцензування" виключити;
у частині першій слова "у тому числі ті, діяльність з використання яких звільняється від ліцензування" замінити словами "діяльність з використання яких підлягає державному регулюванню ядерної та радіаційної безпеки";
6) у статті 12:
у частині третій слова "або сховища для захоронення радіоактивних відходів, джерел" замінити словами "об’єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, джерела";
частину восьму доповнити словами "і у разі наявності підстав для залишення її без розгляду приймає відповідне рішення";
після частини восьмої доповнити новою частиною такого змісту:
"Підставами для залишення заяви на отримання ліцензії без розгляду є:
подання заяви на право провадження діяльності, що не підлягає ліцензуванню;
подання не в повному обсязі документів, що додаються до заяви на отримання ліцензії;
підписання заяви або хоча б одного з документів, що додається до заяви на отримання ліцензії, особою, яка не має на це повноважень, або оформлення із порушенням вимог, складення не за встановленою формою або якщо такі заява або документ не містять даних, що обов’язково вносяться до них;
подання заяви з порушенням строків, передбачених частиною тринадцятою цієї статті;
відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомостей про заявника (суб’єкта діяльності) або наявність відомостей про державну реєстрацію його припинення;
наявність інформації про здійснення контролю за діяльністю суб’єкта діяльності у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", резидентами держав, що здійснюють збройну агресію проти України, у значенні, наведеному у статті 1 Закону України "Про оборону України".
У зв’язку з цим частини дев’яту - п’ятнадцяту вважати відповідно частинами десятою - шістнадцятою;
абзаци другий і третій частини тринадцятої замінити чотирма новими абзацами такого змісту:
"двох років з дня надходження заяви на отримання ліцензії на провадження діяльності на окремих етапах життєвого циклу ядерної установки. Орган державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки в разі виникнення обставин, що зумовлюють необхідність проведення додаткової перевірки документів, що засвідчують рівень безпеки ядерної установки, підтверджують спроможність заявника дотримуватися умов провадження заявленого виду діяльності, проведення повторної державної експертизи, може встановлювати інший строк, який не повинен перевищувати трьох років, про що повідомляє заявнику;
одного року з дня надходження заяви на отримання ліцензії на провадження діяльності на окремих етапах життєвого циклу сховища для захоронення радіоактивних відходів. Орган державного регулювання ядерної та радіаційної безпеки в разі виникнення обставин, що зумовлюють необхідність проведення додаткової перевірки документів, що засвідчують рівень безпеки сховища для захоронення радіоактивних відходів, підтверджують спроможність заявника дотримуватися умов провадження заявленого виду діяльності, проведення повторної державної експертизи, може встановлювати інший строк, який не повинен перевищувати двох років, про що повідомляє заявнику;

................
Перейти до повного тексту