Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Строк вико- нан- ня, роки |
Орієнтов- ний обсяг фінансу- вання (у тому числі з держав- ного |
У тому числі за роками виконання |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
місцевого бюджетів) |
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" |
1. Здійснення капітального будівництва: |
Святошинсько-броварська лінія |
другого виходу на станції "Дарниця" |
Київська міськдерж- адміністрація разом з КП "Київський метрополітен" (далі - Київський метрополітен) |
2006- 2007 |
49,6 (24,8 ----- 24,8) |
20 (10 --- 10) |
29,6 (14,8 ----- 14,8) |
|
|
|
другого виходу на станції "Вокзальна" |
-"- |
-"- |
130,05 (65 ------ 65,05) |
15 (7,5 ---- 7,5) |
115,05 (57,5 ------ 57,55) |
|
|
|
Куренівсько-червоноармійська лінія |
дільниці від станції "Либідська" до станції "Виставковий центр" (протяжність 5 кілометрів, чотири станції) |
-"- |
2006- 2008 |
576,1 (288,05 ------- 288,05) |
303,1 (151,55 ------- 151,55) |
136,5 (68,25 ------ 68,25) |
136,5 (68,25 ------ 68,25) |
|
|
майстерень з ремонту ескалаторів |
Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном |
2006- 2007 (бу- дів- ниц- тво роз- поча- то у 1995 році) |
289,5 (144,75 ------- 144,75) |
150 (75 --- 75) |
139,5 (69,75 ------ 69,75) |
|
|
|
дільниці від станції "Виставковий центр" до станції "Теремки" (протяжність 2,6 кілометра, дві станції) |
-"- |
2010- 2020 |
30 (15 --- 15) |
|
|
|
|
30 (15 --- 15) |
Сирецько-печерська лінія |
дільниці від станції "Харківська" до станції "Червоний хутір" з електродепо "Харківське" (протяжність 3,5 кілометра, три станції) |
-"- |
2006 (бу- дів- ниц- тво роз- поча- то у 2003 році) |
674,7 (337,35 ------- 337,35) |
674,7 (337,35 ------- 337,35) |
|
|
|
|
виходу на станції "Львівська брама" |
-"- |
2006- 2008 (бу- дів- ниц- тво роз- поча- то у 1997 році) |
160,2 (79,5 ----- 80,7) |
1,1 (0 ---- 1,1) |
59 (29,5 ----- 29,5) |
100,1 (50 ----- 50,1) |
|
|
дільниці від станції "Червоний хутір" до станції "Дарницький вокзал" (протяжність 6,2 кілометра, три станції) |
-"- |
2007- 2010 |
415 (207,5 ------ 207,5) |
|
74 (37 --- 37) |
250 (125 ---- 125) |
51 (25,5 ----- 25,5) |
40 (20 --- 20) |
Подільсько-вигурівська лінія |
дільниці від станції "Вокзальна" до станції "Братиславська" з електродепо "Воскресенське" та відгалуженням на станцію "Проспект Ватутіна" (протяжність 15 кілометрів, одинадцять станцій) |
Київська міськдерж адміністрація разом з Київським метропо- літеном |
2006- 2015 |
3708,65 (1854,3 -------- 1854,35) |
800 (400 ---- 400) |
900 (450 ---- 450) |
900 (450 ---- 450) |
608,65 (304,3 ------- 304,35) |
500 (250 ---- 250) |
дільниці від станції "Вокзальна" до станції "Солом'янська" (протяжність 2,3 кілометра, дві станції) |
-"- |
2010- 2020 |
15 (7,5 ---- 7,5) |
|
|
|
|
15 (7,5 ---- 7,5) |
Лівобережна лінія |
дільниці від станції "Вулиця Милославська" до станції "Дніпровська" з електродепо "Троєщина" та відгалуженням на станцію "Лівобережна" Святошинсько- броварської лінії (протяжність 9,2 кілометра, вісім станцій) |
-"- |
2006- 2015 |
587,2 (293,6 ------ 293,6) |
30 (15 --- 15) |
95 (47,5 ----- 47,5) |
181,8 (90,9 ----- 90,9) |
163,4 (81,7 ----- 81,7) |
117 (58,5 ----- 58,5) |
Разом |
|
2006- 2020 |
6636 (3317,35 -------- 3318,65) |
1993,9 (996,4 ------ 997,5) |
1548,65 (774,3 ------- 774,35) |
1568,4 (784,15 ------- 784,25) |
823,05 (411,5 ------- 411,55) |
702 (351 ---- 351) |
2. Оновлення рухомого складу: |
розроблення конструкції, виготовлення та випробування вітчизняних вагонів метрополітену (виготовлення дослідного п'ятивагонного поїзда) |
Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном і АТ "Крюківський вагонобудів- ний завод" (далі - Крюківський завод) |
2006 |
10,5 (0 ----- 10,5) |
10,5 (0 ----- 10,5) |
|
|
|
|
освоєння серійного виробництва вагонів з імпульсним тяговим приводом |
Мінтранс- зв'язку, Мінпромполі- тики, Київська міська, обласні держадмініс- трації разом з метропо- літенами та Крюківським заводом |
2006- 2007 |
25,4 (12 ----- 13,4) |
12,6 (6 ---- 6,6) |
12,8 (6 ---- 6,8) |
|
|
|
освоєння серійного виробництва вагонів з асинхронним тяговим приводом |
-"- |
2006- 2008 |
30 (14,3 ----- 15,7) |
0,6 (0 ---- 0,6) |
14,6 (7,15 ----- 7,45) |
14,8 (7,15 ----- 7,65) |
|
|
придбання вагонів, з них 125 - для нових дільниць метрополітену, 116 - для заміни фізично зношеного рухомого складу |
Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном |
2006- 2010 |
873,2 (436,6 ------ 436,6) (241 вагон) |
210 (105 ---- 105) (60 вагонів) |
180 (90 --- 90) (50 вагонів) |
54 (27 --- 27) (15 вагонів) |
162,8 (81,4 ----- 81,4) (44 вагони) |
266,4 (133,2 ------ 133,2) (72 вагони) |
заміна рам візків вагонів метрополітену |
-"- |
2006- 2007 |
35 (17,48 ------ 17,52) (700 рам) |
18,75 (9,38 ----- 9,37) (375 рам) |
16,25 (8,1 ----- 8,15) (325 рам) |
|
|
|
придбання автодрезин для ремонтно- регламентних робіт з утримання устатковання та споруд у тунелях метрополітену |
-"- |
2006- 2010 |
4 (2 -- 2) (8 одиниць) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) (1 одиниця) |
1 (0,5 ---- 0,5) (2 одиниці) |
1 (0,5 ---- 0,5) (2 одиниці) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) (1 одиниця) |
1 (0,5 ---- 0,5) (2 одиниці) |
Разом |
|
|
978,1 (482,38 ------- 495,72) |
252,95 (120,63 ------- 132,32) |
224,65 (111,75 ------- 112,9) |
69,8 (34,65 ------ 35,15) |
163,3 (81,65 ------ 81,65) |
267,4 (133,7 ------ 133,7) |
3. Впровадження автоматизованої системи обліку та контролю за перевезенням пасажирів |
Київська міськдерж- адміністрація разом з Київським метропо- літеном |
2006- 2007 |
28 (0 --- 28) |
18 (0 --- 18) |
10 (0 --- 10) |
|
|
|
Усього |
|
|
7642,1 (3799,73 -------- 3842,37) |
2264,85 (1117,03 |
1783,3 (886,05 ------- 897,25) |
1638,2 (818,8 ------ 819,4) |
986,35 (493,15 ------- 493,2) |
969,4 (484,7 ------ 484,7) |
1147,82) |
Державне підприємство Харківський метрополітен" |
4. Здійснення капітального будівництва: |
дільниці між станціями "23 Серпня" і "Олексіївська" (протяжність 2,5 кілометра) |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та ДП "Харківський метрополітен" (далі - Харківський метрополітен) |
2006- 2007 |
141 (73,75 ------ 67,25) |
70 (35 --- 35) |
71 (38,75 ------ 32,25) |
|
|
|
дільниці між станціями "Олексіївська" і "Проспект Перемоги" (протяжність 0,61 кілометра) |
-"- |
2006- 2009 |
127,5 (69,92 ------ 57,58) |
17,02 (2,27 ------ 14,75) |
18,8 (7,65 ------ 11,15) |
60 (40 --- 20) |
31,68 (20 ------ 11,68) |
|
дільниці між станціями "Метробудів- ників імені Г.І. Ващенка" і "Державінська" (протяжність 1,2 кілометра) |
-"- |
2008- 2010 |
82 (21 --- 61) |
|
|
13,588 (0 ------- 13,588) |
25 (12,5 ----- 12,5) |
43,412 (8,5 ------- 34,912) |
дільниці між станціями "Державінська" і "Одеська" (протяжність 2,4 кілометра) |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2008- 2010 |
146,745 (63,4 ------- 83,345) |
|
|
13,587 (0 ------- 13,587) |
45,32 (15,4 ------ 29,92) |
87,838 (48 ------- 39,838) |
дільниці між станціями "Історичний музей" і "Площа Урицького" (протяжність 1,8 кілометра) |
-"- |
2010 |
25 (6,05 ------ 18,95) |
|
|
|
|
25 (6,05 ------ 18,95) |
розроблення техніко- економічного обґрунтування та виконання проектних робіт з продовження будівництва дільниць Салтівської лінії до станцій "Площа Урицького" і "Дружби народів" |
-"- |
2006- 2010 |
5,5 (0 ---- 5,5) |
1 (0 -- 1) |
0,5 (0 ---- 0,5) |
1,5 (0 ---- 1,5) |
1 (0 -- 1) |
1,5 (0 ---- 1,5) |
проектування та будівництво електродепо Олексіївської лінії на 100 вагонів |
-"- |
2006- 2009 |
69,5 (31,125 ------- 38,375) |
2,5 (0 --- 2,5) |
7,4 (0 ---- 7,4) |
31,5 (16,925 ------- 14,575) |
28,1 (14,2 ----- 13,9) |
|
Разом |
|
|
597,245 (265,245 -------- 332) |
90,52 (37,27 ------ 53,25) |
97,7 (46,4 ----- 51,3) |
120,175 (56,925 ------- 63,25) |
131,1 (62,1 ----- 69) |
157,75 (62,55 --- 95,2) |
5. Оновлення рухомого складу: |
придбання 50 вагонів для забезпечення пасажирських перевезень на пускових та діючих дільницях ліній метрополітену |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
158 (107 ---- 51) (50 вагонів) |
89 (72,5 ----- 16,5) (30 вагонів) |
16,5 (8,25 ----- 8,25) (5 вагонів) |
16,5 (8,25 ----- 8,25) (5 вагонів) |
18 (9 -- 9) (5 вагонів) |
18 (9 -- 9) (5 вагонів) |
проведення капітального ремонту вагонів типу Єж-3, Єм-508Т, 81-717, 81-714 |
-"- |
-"- |
31,5 (15,435 ------- 16,06) (90 одиниць) |
6,3 (2,835 ------ 3,465) (18 одиниць) |
6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) |
6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) |
6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) |
6,3 (3,15 ----- 3,1) (18 одиниць) |
заміна фізично зношених колісних пар, рам візків, резервуарів, акумуляторних батарей і вимикачів |
-"- |
-"- |
25,3 (12,535 ------- 12,76) (110 одиниць) |
2,3 (1,035 ------ 1,26) (10 одиниць) |
9,2 (4,6 ---- 4,6) (40 одиниць) |
|
6,9 (3,45 ----- 3,45) (30 одиниць) |
6,9 (3,45 ----- 3,45) (30 одиниць) |
придбання автодрезин для забезпечення ремонтно- регламентних робіт з утримання устатковання та споруд у тунелях |
-"- |
-"- |
6,2 (3,1 ---- 3,1) (10 одиниць) |
|
1,2 (0,6 ---- 0,6) (2 одиниці) |
|
2,5 (1,25 ----- 1,25) (4 одиниці) |
2,5 (1,25 ----- 1,25) (4 одиниці) |
заміна фізично зношених автозчепів, редукторів, колісних пар автодрезин |
-"- |
-"- |
0,8 (0,395 ------ 0,405) (6 одиниць) |
0,1 (0,045 ------ 0,055) (1 одиниця) |
|
0,1 (0,05 ----- 0,05) (1 одиниця) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) (2 одиниці) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) (2 одиниці) |
забезпечення впровадження пристроїв для механізації виробничих процесів |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
1,32 (0,654 ------ 0,666) |
0,12 (0,054 ------ 0,066) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
|
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
заміна автотранс- портних засобів із використаним ресурсом роботоздатності |
-"- |
-"- |
3,817 (1,877 ------ 1,94) (38 одиниць) |
0,563 (0,25 ------ 0,313) (7 одиниць) |
0,662 (0,331 ------ 0,331) (8 одиниць) |
0,128 (0,064 ------ 0,064) (2 одиниці) |
1,253 (0,6265 ------- 0,6265) (11 одиниць) |
1,211 (0,6055 ------- 0,6055) (10 одиниць) |
Разом |
|
|
227,237 (141,196 -------- 86,141) |
98,383 (76,719 ------- 21,664) |
34,362 (17,181 ------- 17,181) |
23,028 (11,514 ------- 11,514) |
35,853 (17,9265 -------- 17,9265) |
35,711 (17,8555 |
17,8555) |
6. Оновлення ескалаторного, енергетичного та іншого устатковання: |
ремонт ескалаторів із заміною балюстрад та панелей управління |
-"- |
-"- |
24,05 (12,05 ------ 12) (44 одиниці) |
5 (2,525 ------ 2,475) (7 одиниць) |
5,25 (2,625 ------ 2,625) (13 одиниць) |
5,3 (2,65 ----- 2,65) (12 одиниць) |
4 (2 -- 2) (5 одиниць) |
4,5 (2,25 ----- 2,25) (7 одиниць) |
заміна кабелів живлення ескалаторних станцій та мереж електропоста- чання |
-"- |
-"- |
1,125 (0,806 ------ 0,319) (17 кіломет- рів) |
0,625 (0,556 ------ 0,069) (5 кіломет- рів) |
0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) |
0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) |
0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) |
0,125 (0,0625 ------- 0,0625) (3 кіломе- три) |
заміна акумуляторних батарей на підстанціях |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
1,937 (0,952 ------ 0,985) (10 одиниць) |
0,337 (0,152 ------ 0,185) (2 одиниці) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) (2 одиниці) |
заміна електродвигунів головного приводу ескалаторів станцій |
-"- |
-"- |
0,45 (0,22 ----- 0,23) (5 одиниць) |
0,09 (0,04 ----- 0,05) (1 одиниця) |
0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) |
0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) |
0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) |
0,09 (0,045 ------ 0,045) (1 одиниця) |
заміна фізично зношеного насосного, вентиляційного, калориферного та іншого устатковання |
-"- |
-"- |
3,8 (2,1 ---- 1,7) (170 одиниць) |
1,4 (0,9 ---- 0,5) (50 одиниць) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) (30 одиниць) |
виконання робіт із заміни високовольтних вимикачів ВЕМ-10, модернізації вимикачів постійного струму ВАБ-42, схем управління, автоматики захисту та сигналізації на підстанціях |
-"- |
-"- |
2,677 (1,5715 ------- 1,1055) (65 одиниць) |
0,84 (0,653 ------ 0,187) (16 одиниць) |
0,34 (0,17 ----- 0,17) (10 одиниць) |
0,47 (0,235 ------ 0,235) (12 одиниць) |
0,536 (0,268 ------ 0,268) (14 одиниць) |
0,491 (0,2455 ------- 0,2455) (13 одиниць) |
встановлення люмінесцентних світильників та оновлення електричних роз'єднувачів у тунелях |
-"- |
-"- |
0,932 (0,4565 ------- 0,4755) |
0,175 (0,078 ------ 0,097) |
0,206 0,103 ------ 0,103) |
0,201 (0,1005 ------- 0,1005) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,15 (0,075 ------ 0,075) |
Разом |
|
|
34,971 (18,156 ------- 16,815) |
8,467 (4,904 ------ 3,563) |
7,011 (3,5055 ------- 3,5055) |
7,186 (3,593 ------ 3,593) |
5,951 (2,9755 ------- 2,9755) |
6,356 (3,178 ------ 3,178) |
7. Реконструкція систем автоматики керування, зв'язку та сигналізації: |
реконструкція системи поїзного радіозв'язку дільниці між станціями "Маршала Жукова" і "Пролетарська" з використанням випромінюваль- ного кабелю |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006 |
0,225 (0,1 ------ 0,125) |
0,225 (0,1 ------ 0,125) |
|
|
|
|
оснащення головних вагонів радіостанціями УК-діапазону, заміна пристроїв зв'язку "пасажир- машиніст", станційних радіостанцій |
-"- |
2006- 2010 |
0,345 (0,165 ------ 0,18) (48 одиниць) |
0,075 (0,0375 ------- 0,0375) (10 одиниць) |
0,075 (0,0375 ------- 0,0375) (10 одиниць) |
0,06 (0,03 ----- 0,03) (9 одиниць) |
0,075 (0,03 ------ 0,045) (10 одиниць) |
0,06 (0,03 ----- 0,03) (9 одиниць) |
реконструкція систем адміністра- тивно- господарчого та диспетчерського зв'язку на основі цифрових технологій, заміна зношених ліній зв'язку |
-"- |
-"- |
2,75 (1,345 ------ 1,405) |
0,6 (0,27 ----- 0,33) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,55 (0,275 ------ 0,275) |
0,55 (0,275 ------ 0,275) |
0,55 (0,275 ------ 0,275) |
реконструкція системи годинникового устатковання |
-"- |
-"- |
2 (0,975 ------ 1,025) |
0,5 (0,225 ------ 0,275) |
|
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
встановлення автоматизованих систем керування об'єктами метрополітену |
-"- |
-"- |
4,768 (2,584 ------ 2,184) |
1,4 (0,9 ---- 0,5) |
0,808 (0,404 ------ 0,404) |
0,88 (0,44 ----- 0,44) |
0,8 (0,4 ---- 0,4) |
0,88 (0,44 ----- 0,44) |
придбання засобів електронно- обчислювальної техніки для автоматизації робочих місць на виробничих дільницях підрозділів |
-"- |
-"- |
2,428 (1,314 ------ 1,114) |
0,75 (0,475 ------ 0,275) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,478 (0,239 ------ 0,239) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
реконструкція систем автоматичного керування установками основної вентиляції, у тому числі заміна шаф керування |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
4,45 (2,308 ------ 2,142) (35 одиниць) |
1,09 (0,628 ------ 0,462) (7 одиниць) |
0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) |
0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) |
0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) |
0,84 (0,42 ----- 0,42) (7 одиниць) |
Разом |
|
|
16,966 (8,791 ------ 8,175) |
4,64 (2,628 ------ 2,012) |
2,623 (1,3115 ------- 1,3115) |
3,23 (1,615 ------ 1,615) |
3,243 (1,6215 ------- 1,6215) |
3,23 (1,615 ------ 1,615) |
8. Оновлення верхньої будови колії та тунельних споруд: |
заміна зношених елементів верхньої будови колії та елементів з використаним ресурсом роботоздатності (рейки, хрестовини, стрілкові переводи, вістряки тощо) |
-"- |
-"- |
6,283 (3,58 ------ 2,703) (18 кіломет- рів) |
2,161 (1,52 ------ 0,641) (6 кіломет- рів) |
0,961 (0,48 ------ 0,481) (3 кіломет- ри) |
1,054 (0,527 ------ 0,527) (3 кіломе- три) |
1,054 (0,527 ------ 0,527) (3 кіломе- три) |
1,053 (0,526 ------ 0,527) (3 кіломе- три) |
заміна брусів перевідних, шпал дерев'яних |
-"- |
-"- |
0,566 (0,275 ------ 0,291) (5000 одиниць) |
0,113 (0,05 ------ 0,063) (1000 одиниць) |
0,113 (0,056 ------ 0,057) (1000 одиниць) |
0,113 (0,056 ------ 0,057) (1000 одиниць) |
0,113 (0,056 ------ 0,057) (1000 одиниць) |
0,114 (0,057 ------ 0,057) (1000 одиниць) |
впровадження прогресивних технологій закріплення ґрунтів і підсилення будівельних конструкцій споруд, на основі застосування хімічних сполук, полімерних та композиційних матеріалів |
-"- |
-"- |
3 (1,47 ----- 1,53) |
0,6 (0,27 ----- 0,33) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
Разом |
|
|
9,849 (5,325 ------ 4,524) |
2,874 (1,84 ------ 1,034) |
1,674 (0,836 ------ 0,838) |
1,767 (0,883 ------ 0,884) |
1,767 (0,883 ------ 0,884) |
1,767 (0,883 ------ 0,884) |
9. Забезпечення протипожежного захисту об'єктів: |
оснащення об'єктів первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
0,976 (0,7345 ------- 0,2415) (610 одиниць) |
0,607 (0,55 ------ 0,057) (150 одиниць) |
0,075 (0,0375 ------- 0,0375) (100 одиниць) |
0,098 (0,049 ------ 0,049) (120 одиниць) |
0,098 (0,049 ------ 0,049) (120 одиниць) |
0,098 (0,049 ------ 0,049) (120 одиниць) |
обладнання об'єктів метрополітену системами автоматичної пожежної і охоронної сигналізації та проведення капітального ремонту систем сигналізації |
-"- |
-"- |
2,09 (1,405 ------ 0,685) (22 одиниці) |
1,05 (0,885 ------ 0,165) (6 одиниць) |
0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) |
0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) |
0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) |
0,26 (0,13 ----- 0,13) (4 одиниці) |
проведення ремонту дільниць тунельного водопроводу з використанням вузлів і труб із поліхлорвінілу та ізоляція їх сучасними матеріалами |
-"- |
-"- |
2,98 (1,84 ----- 1,14) (32 кіломет- ри) |
1,2 (0,95 ----- 0,25) (8 кіломет- рів) |
0,43 (0,215 ------ 0,215) (6 кіломет- рів) |
0,45 (0,225 ------ 0,225) (6 кіломет- рів) |
0,45 (0,225 ------ 0,225) (6 кіломет- рів) |
0,45 (0,225 ------ 0,225) (6 кіломет- рів) |
Разом |
|
|
6,046 (3,9795 ------- 2,0665) |
2,857 (2,385 ------ 0,472) |
0,765 (0,3825 ------- 0,3825) |
0,808 (0,404 ------ 0,404) |
0,808 (0,404 ------ 0,404) |
0,808 (0,404 ------ 0,404) |
10. Забезпе- чення безпеки пасажирських перевезень: |
розроблення і впровадження систем для відеозапису екстремальних подій та надзвичайних ситуацій, запису та передачі відеозображення із станцій на єдиний диспетчерський центр та заміна системи теленагляду за пасажирами на кольорову |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
3,3 (2,025 ------ 1,275) |
1,3 (1,025 ------ 0,275) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
оснащення рухомого складу мікропро- цесорною системою безпеки руху поїздів, системою радіо- сповіщення, у тому числі сертифікація апаратури та стендового обладнання |
-"- |
-"- |
5,9 (3,55 ----- 2,35) (135 одиниць) |
2,3 (0,45 ----- 0,55) (35 одиниць) |
0,9 (1,75 ----- 0,45) (25 одиниць) |
1,0 (0,5 ---- 0,5) (25 одиниць) |
0,8 (0,4 ---- 0,4) (25 одиниць) |
0,9 (0,45 ----- 0,45) (25 одиниць) |
реконструкція мереж гучномовного сповіщення на 13 станціях Холодногірсько- заводської лінії |
-"- |
-"- |
1,6 (0,935 ------ 0,665) |
0,6 (0,435 ------ 0,165) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
реконструкція систем сигналізації, централізації, блокування та автоматичного регулювання лінії швидкості на Холодно- гірськозавод- ській лінії |
-"- |
-"- |
5,068 (3,034 ------ 2,034) |
1 (1 -- 0) |
1,13 (0,565 ------ 0,565) |
1,115 (0,5575 ------- 0,5575) |
0,94 (0,47 ----- 0,47) |
0,883 (0,4415 ------- 0,4415) |
розроблення за участю фахівців наукових закладів та прийняття нормативних документів з експлуатації основних виробничих фондів та організації безпечних перевезень пасажирів |
-"- |
-"- |
0,85 (0,56 ----- 0,29) |
0,45 (0,36 ----- 0,09) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
заміна фізично зношеного верстатного і технологічного устатковання на підприємствах метрополітенів |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
2,816 (1,53 ------ 1,286) (40 одиниць) |
0,816 (0,53 ------ 0,286) (8 одиниць) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) (8 одиниць) |
Разом |
|
|
19,534 (11,634 ------- 7,9) |
6,466 (5,1 ------ 1,366) |
3,33 (1,665 ------ 1,665) |
3,515 (1,7575 ------- 1,7575) |
3,04 (1,52 ----- 1,52) |
3,183 (1,5915 ------- 1,5915) |
11. Розроблення і впровадження автоматизованих систем управління технологічними процесами, зокрема систем: |
локального пожежогасіння у вагонах |
-"- |
-"- |
2,0 (0,98 ----- 1,02) |
0,4 (0,18 ----- 0,22) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
фінансово- економічної діяльності |
-"- |
2006- 2008 |
3,5 (2,2 ---- 1,3) |
1,9 (1,4 ---- 0,5) |
0,8 (0,4 ---- 0,4) |
0,8 (0,4 ---- 0,4) |
|
|
автоматизо- ваного руху поїздів на базі мікропроцесор- ної техніки |
-"- |
2008- 2010 |
2,927 (1,463 ------ 1,464) |
|
|
0,8 (0,4 ---- 0,4) |
0,8 (0,4 ---- 0,4) |
1,327 (0,663 ------ 0,664) |
обліку спожитої теплової енергії |
-"- |
2006- 2010 |
3 (1,725 ------ 1,275) |
1 (0,725 ------ 0,275) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
підвищення ресурсу роботоздатності рухомого складу та енерго- збереження |
-"- |
-"- |
3,6 (2,835 ------ 0,765) |
2,4 (2,235 ------ 0,165) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
дослідження закономірностей формування пасажиропотоків |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2007- 2009 |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
|
0,05 (0,025 ------ 0,025) |
|
0,05 (0,025 ------ 0,025) |
|
Разом |
|
|
15,127 (9,253 ------ 5,874) |
5,7 (4,54 ----- 1,16) |
2,05 (1,025 ------ 1,025) |
2,8 (1,4 ---- 1,4) |
2,05 (1,025 ------ 1,025) |
2,527 (1,263 ------ 1,264) |
12. Підготовка і підвищення кваліфікації кадрів: |
обладнання необхідним устаткованням технічних класів для підготовки і підвищення кваліфікації кадрів, у тому числі тренажерним комплексом "тунель" для машиністів у електродепо |
-"- |
2006- 2010 |
1,459 (0,7815 ------- 0,6775) |
0,334 (0,219 ------ 0,115) |
0,27 (0,135 ------ 0,135) |
0,285 (0,1425 ------- 0,1425) |
0,285 (0,1425 ------- 0,1425) |
0,285 (0,1425 ------- 0,1425) |
підготовка фахівців для організації пасажирських перевезень на пускових дільницях Олексіївської лінії |
-"- |
-"- |
0,485 (0,2875 ------- 0,1975) |
0,2 (0,145 ------ 0,055) |
|
|
|
0,285 (0,1425 ------- 0,1425) |
Разом |
|
|
1,944 (1,069 ------ 0,875) |
0,534 (0,364 ------ 0,17) |
0,27 (0,135 ------ 0,135) |
0,285 (0,1425 ------- 0,1425) |
0,285 (0,1425 ------- 0,1425) |
0,57 (0,285 ------ 0,285) |
13. Розроблення і впровадження автоматизованої системи пропуску пасажирів пільгових категорій |
Харківська облдерж- адміністрація разом з міською радою та Харківським метропо- літеном |
2006- 2010 |
19,55 (14,7 ----- 4,85) |
14,65 (12,25 ------ 2,4) |
4,3 (2,15 ----- 2,15) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
Усього |
|
|
948,529 (479,3485 |
235,091 (148 ------- 87,091) |
154,085 (74,5915 |
162,994 (78,334 ------- 84,66) |
184,297 (88,698 ------- 95,599) |
212,102 (89,725 |
469,1805) |
79,4935) |
122,377) |
Державне підприємство "Дніпропетротський метрополітен" |
14. Здійснення капітального будівництва: |
продовження будівництва першої черги метрополітену у м. Дніпропет- ровську. Введення у грудні 2010 р. в дію дільниці від станції "Вокзальна" до станції "Центральна" (протяжність 2,4 кілометра, дві станції) |
Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація |
2006- 2012 |
837,335 (462,0335 |
125 (105,866 |
168,854 (84,427 ------- 84,427) |
270 (135 ---- 135) |
273,481 (136,7405 |
118 (59 --- 59) |
375,3015) |
19,134) |
136,7405) |
завершення робіт з будівництва першої пускової дільниці від станції "Комунарівська" до станції "Вокзальна" з електродепо |
-"- |
2006- 2007 |
21,146 (15,573 ------- 5,573) |
10 (10 --- 0) |
11,145 (5,573 ------ 5,573) |
|
|
|
проектування другої черги Дніпропетров- ського метрополітену |
Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація |
2006- 2012 |
1,58 (0,79 ----- 0,79) |
0,14 (0,07 ----- 0,07) |
0,26 (0,13 ----- 0,13) |
0,39 (0,195 ------ 0,195) |
0,39 (0,195 ------ 0,195) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
зміцнення будівельної бази генерального підрядника (придбання гірничо- прохідницького устатковання) |
-"- |
2006 |
32,127 (16,064 ------- 16,064) |
32,127 (16,064 ------- 16,064) |
|
|
|
|
Разом |
|
|
1010,189 (553,461 -------- 456,728) |
167,267 (132 ------- 35,267) |
180,26 (90,13 ------ 90,13) |
270,39 (135,195 |
273,872 (136,936 -------- 136,936) |
118,4 (59,2 ----- 59,2) |
135,195) |
15. Оновлення рухомого складу: |
придбання п'яти вагонів метрополітену |
-"- |
2008 |
13,5 (6,75 ----- 6,75) |
|
|
13,5 (6,75 ----- 6,75) |
|
|
придбання автодрезин для ведення ремонтно- регламентних робіт з утримання устатковання та споруд у тунелях |
-"- |
2007- 2008 |
2 (1 -- 1) |
|
1 (0,5 ---- 0,5) |
1 (0,5 ---- 0,5) |
|
|
заміна автомобілів з використаним ресурсом роботоздатності |
-"- |
2006 |
0,07 (0,035 ------ 0,035) |
0,07 (0,035 ------ 0,035) |
|
|
|
|
Разом |
|
|
15,57 (7,785 ------ 7,785) |
0,07 (0,035 ------ 0,035) |
1 (0,5 ---- 0,5) |
14,5 (7,25 ----- 7,25) |
|
|
16. Оновлення ескалаторного та іншого устатковання: |
проведення капітального ремонту ескалаторного устаткування із заміною гумових поручнів |
Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація |
2006- 2010 |
8,15 (4,075 ------ 4,075) |
1,63 (0,815 ------ 0,815) |
1,63 (0,815 ------ 0,815) |
1,63 (0,815 ------ 0,815) |
1,63 (0,815 ------ 0,815) |
1,63 (0,815 ------ 0,815) |
модернізація акумуляторних батарей |
-"- |
2009- 2010 |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
|
|
|
0,15 (0,075 ------ 0,075) |
0,15 (0,075 ------ 0,075) |
заміна силових трансформаторів |
-"- |
2006 |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
|
|
|
|
заміна тунельного протипожежного водопроводу з використанням труб із сучасним покриттям (протяжність 19 кілометрів) |
-"- |
2006- 2010 |
3 (1,5 ---- 1,5) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
проектування та спорудження двох трансфор- маторних підстанцій та мережі електроживлення бази матеріально- технічного постачання |
-"- |
2006- 2007 |
0,7 (0,35 ----- 0,35) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
|
|
|
Разом |
|
|
12,25 (6,125 ------ 6,125) |
2,43 (1,215 ------ 1,215) |
2,83 (1,415 ------ 1,415) |
2,23 (1,115 ------ 1,115) |
2,38 (1,19 ----- 1,19) |
2,38 (1,19 ----- 1,19) |
17. Впровадження енергозберігаючих технологій: |
запровадження автоматизо- ваного обліку електроенергії з можливістю виміру параметрів електричного струму |
Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація |
2006- 2007 |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,25 (0,125 ------ 0,125) |
0,25 (0,125 ------ 0,125) |
|
|
|
встановлення енергозбері- гаючих ламп для освітлення тунелів та приміщень станцій |
-"- |
2006- 2010 |
0,71 (0,355 ------ 0,355) |
0,12 (0,06 ----- 0,06) |
0,12 (0,06 ----- 0,06) |
0,12 (0,06 ----- 0,06) |
0,12 (0,06 ----- 0,06) |
0,23 (0,115 ------ 0,115) |
встановлення частотних перетворювачів на електромеха- нічні пристрої та ескалатори |
-"- |
-"- |
1,9 (0,95 ----- 0,95) |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
0,32 (0,16 ----- 0,16) |
0,32 (0,16 ----- 0,16) |
0,32 (0,16 ----- 0,16) |
0,64 (0,32 ----- 0,32) |
Разом |
|
|
3,11 (1,555 ------ 1,555) |
0,67 (0,335 ------ 0,335) |
0,69 (0,345 ------ 0,345) |
0,44 (0,22 ----- 0,22) |
0,44 (0,22 ----- 0,22) |
0,87 (0,435 ------ 0,435) |
18. Модернізація систем автоматики керування, зв'язку та сигналізації: |
встановлення автоматичної цифрової телефонної станції |
-"- |
2006 |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
0,5 (0,25 ----- 0,25) |
|
|
|
|
оснащення аварійно- відновлювальних бригад засобами зв'язку. Впровадження гучномовного зв'язку в тунелі |
-"- |
2006- 2009 |
0,36 (0,18 ----- 0,18) |
0,08 (0,04 ----- 0,04) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,15 (0,075 ------ 0,075) |
0,03 (0,015 ------ 0,015) |
|
виготовлення та встановлення системи телемеханіки пристроїв електромеха- нічного устаткування |
-"- |
2006- 2007 |
0,3 (0,15 ----- 0,15) |
0,15 (0,075 ------ 0,075) |
0,15 (0,075 ------ 0,075) |
|
|
|
виготовлення та встановлення системи телемеханіки ескалаторного устатковання |
Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація |
2006- 2008 |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
|
|
виготовлення та встановлення системи телеметрії вологості, температури, вмісту CO та CO(2) з можливістю автоматизова- ного управління параметрами повітря в тунелі та на станціях метрополітену |
-"- |
2006- 2010 |
0,6 (0,3 ---- 0,3) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
модернізація системи керування електропоста- чанням метрополітену |
-"- |
2006- 2007 |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
|
|
|
проектування, виготовлення та встановлення автоматизованої системи керування процесом перевезення |
-"- |
2006- 2008 |
0,55 (0,275 ------ 0,275) |
0,15 (0,075 ------ 0,075) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
|
|
впровадження телеспосте- реження платформи машиністами електропоїздів |
-"- |
2007- 2008 |
0,48 (0,24 ----- 0,24) |
|
0,24 (0,12 ----- 0,12) |
0,24 (0,12 ----- 0,12) |
|
|
проектування, виготовлення і встановлення системи контролю та обліку перевезень пасажирів пільгових категорій з використанням безконтактних смарт-карт |
-"- |
2006- 2007 |
1 (0,5 ---- 0,5) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,8 (0,4 ---- 0,4) |
|
|
|
обладнання тринадцяти вентиляційних шахт метрополітену охоронною сигналізацією |
-"- |
2006 |
0,55 (0,275 ------ 0,275) |
0,55 (0,275 ------ 0,275) |
|
|
|
|
обладнання пожежних постів станцій охоронною сигналізацією |
Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація |
2006 |
0,03 (0,015 ------ 0,015) |
0,03 (0,015 ------ 0,015) |
|
|
|
|
модернізація поїзного радіозв'язку з переведенням на ультракоротко- хвильовий діапазон |
-"- |
2008 |
0,12 (0,06 ----- 0,06) |
|
|
0,12 (0,06 ----- 0,06) |
|
|
Разом |
|
|
5,49 (2,745 ------ 2,745) |
2,16 (1,08 ----- 1,08) |
1,99 (0,995 ------ 0,995) |
1,01 (0,505 ------ 0,505) |
0,13 (0,065 ------ 0,065) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
19. Забезпечення протипожежного захисту об'єктів: |
виготовлення та встановлення систем автоматичного пожежогасіння підбалюстрадних просторів ескалаторів, кабельних колекторів, підвагонного простору |
-"- |
2006- 2009 |
1 (0,5 ---- 0,5) |
0,4 (0,2 ---- 0,2) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
|
модернізація вагонів електропоїздів з встановленням автоматичної системи пожежогасіння |
-"- |
2006 |
0,9 (0,45 ----- 0,45) |
0,9 (0,45 ----- 0,45) |
|
|
|
|
придбання для працівників метрополітену засобів індивідуального захисту |
-"- |
-"- |
0,08 (0,04 ----- 0,04) |
0,08 (0,04 ----- 0,04) |
|
|
|
|
Разом |
|
|
1,98 (0,99 ----- 0,99) |
1,38 (0,69 ----- 0,69) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
|
20. Забезпечення безпеки пасажирських перевезень: |
установлення комплекту устатковання для усунення наслідків надзвичайних ситуацій |
Дніпропет- ровська облдерж- адміністрація |
2006- 2007 |
0,2 (0,1 ---- 0,1) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
0,1 (0,05 ----- 0,05) |
|
|
|
виготовлення і встановлення комплекту устатковання та матеріалів для забезпечення експлуатації підземних споруд, рухомого складу, колій і електрооблад- нання метрополітену |
-"- |
2006- 2010 |
1,29 (0,645 ------ 0,645) |
0,216 (0,108 ------ 0,108) |
0,396 (0,198 ------ 0,198) |
0,216 (0,108 ------ 0,108) |
0,296 (0,148 ------ 0,148) |
0,166 (0,083 ------ 0,083) |
Разом |
|
|
1,49 (0,745 ------ 0,745) |
0,316 (0,158 ------ 0,158) |
0,496 (0,248 ------ 0,248) |
0,216 (0,108 ------ 0,108) |
0,296 (0,148 ------ 0,148) |
0,166 (0,083 ------ 0,083) |
Усього |
|
|
1050,079 (573,406 -------- 476,673) |
174,293 (135,513 |
187,466 (93,733 ------- 93,733) |
288,986 (144,493 |
277,318 (138, 659 |
122,016 (61,008 61,008) |
38,78) |
144,493) |
138,659) |
Будівництво метрополітену у м. Донецьку |
21. Здійснення капітального будівництва першого пускового комплексу першої черги метрополітену у м. Донецьку від станції "Пролетарська" до станції "Політехнічний інститут" (протяжність 10,3 кілометра, шість станцій), усього |
Донецька облдерж- адміністрація разом з Донецькою дирекцією з будівництва метрополітену |
2006- 2010 |
125 |
166 |
246,8 |
298,5 |
286 |
207,7 |
у тому числі: |
|
|
державний бюджет - 846 |
128 |
172,8 |
209 |
189 |
147,2 |
обласний бюджет - 241 |
25 |
49 |
60 |
65 |
42 |
міський бюджет - 118 |
13 |
25 |
29,5 |
32 |
18,5 |
будівельно- монтажні роботи |
-"- |
|
587,2 |
127,3 |
75,5 |
211,7 |
154,5 |
18,2 |
придбання устатковання |
-"- |
|
368 |
|
75 |
75 |
90 |
128 |
придбання 16 ескалаторів |
-"- |
|
100 |
|
|
|
40 |
60 |
зміцнення будівельної бази генерального підрядника |
-"- |
|
78 |
37 |
31 |
10 |
|
|
проектно- вишукувальні роботи |
-"- |
|
8,8 |
1,2 |
4,8 |
0,8 |
1 |
1 |
наукове забезпечення будівництва, підготовка кадрів |
-"- |
|
3 |
0,5 |
0,5 |
1 |
0,5 |
0,5 |
придбання гірничо- прохідницьких комплексів |
-"- |
|
60 |
|
60 |
|
|
|
22. Придбання 84 одиниць рухомого складу |
|
2009- 2010 |
210 |
|
|
|
160 |
50 |
Усього |
|
|
1415 |
166 |
246,8 |
298,5 |
446 |
257,7 |
Нормативно-правове, нормативне та наукове забезпечення розвитку метрополітенів та модернізації рухомого складу |
23. Підготовка проекту Закону України "Про метрополітени" |
Мінтранс- зв'язку, підприємства метропо- літенів |
2006 |
0,065 (0 ------ 0,065) |
0,065 (0 ------ 0,065) |
|
|
|
|
24. Підготовка переліку та плану розроблення нормативних документів у сфері метрополітенів |
-"- |
-"- |
0,15 (0 ----- 0,15) |
0,15 (0 ----- 0,15) |
|
|
|
|
25. Проведення детальних досліджень та підготовка техніко-економічних обґрунтувань будівництва: |
Борщагівської лінії метрополітену в м. Києві (від Кільцевої дороги до станції "Палац "Україна") |
Київська міськдерж- адміністрація |
2006- 2007 |
14,5 (0 ---- 14,5) |
9,5 (0 ---- 9,5) |
5 (0 -- 5) |
|
|
|
нових метрополітенів у мм. Запоріжжі, Одесі, Львові |
Запорізька, Одеська, Львівська облдерж- адміністрації |
2007- 2008 |
2,1 (0 --- 2,1) |
0,7 (0 ---- 0,7) |
0,7 (0 ---- 0,7) |
0,7 (0 ---- 0,7) |
|
|
"легкого метро" та "міні-метро" на базі таких розробок і патентів, як "монорейкова система Попова", "Капвей" тощо |
Київська міська, обласні держадмініс- трації, інші замовники |
2006- 2009 |
2 (0 -- 2) |
0,5 (0 ---- 0,5) |
0,5 (0 ---- 0,5) |
0,5 (0 ---- 0,5) |
0,5 (0 ---- 0,5) |
|
26. Розроблення і здійснення заходів з підвищення рівня спостережень та контролю з метою запобігання актам незаконного втручання в роботу метрополітенів |
підприємства метропо- літенів |
2006- 2010 |
3,5 (0 --- 3,5) |
0,5 (0 ---- 0,5) |
1 (0 -- 1) |
|
1 (0 -- 1) |
1 (0 -- 1) |
27. Розроблення автоматизованих систем обліку і контролю за перевезенням пасажирів пільгових категорій та касових розрахунків за проїзд у Донецькому метрополітені |
Донецька дирекція з будівництва метрополітену |
2009- 2010 |
6 (6 -- 0) |
|
|
|
3 (3 -- 0) |
3 (3 -- 0) |
28. Розроблення конструкцій: |
вагонних візків шпінтонного типу |
Мінтранс- зв'язку, Мінпром- політики, Київська міська, обласні держадмініс- трації разом з підприємс- твами метропо- літенів та Крюківським заводом |
2006- 2007 |
1,8 (0,6 ---- 1,2) |
1 (0,3 ---- 0,7) |
0,8 (0,3 ---- 0,5) |
|
|
|
у тому числі кошти Крюківського заводу |
0,6 |
0,4 |
0,2 |
|
|
|
вагонних візків з жорсткою рамою та пневматичною підвіскою |
Мінтранс- зв'язку, Мінпром- політики, Київська міська, обласні держадмініс- трації разом з підприємс- твами метропо- літенів та Крюківським заводом |
2006- 2008 |
6 (2,3 ---- 3,7) |
1,8 (0,6 ---- 1,2) |
4 (1,7 ---- 2,3) |
0,2 (0 ---- 0,2) |
|
|
у тому числі кошти Крюківського заводу |
1,4 |
0,6 |
0,6 |
0,2 |
|
|
вагонів метрополітену з асинхронним тяговим приводом та комп'ютеризо- ваною системою керування п'яти- та семивагонним поїздом |
-"- |
-"- |
15 (6 -- 9) |
5 (2 -- 3) |
5 (2 -- 3) |
5 (2 -- 3) |
|
|
у тому числі кошти Крюківського заводу |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
ескалаторів на основі енергозбері- гаючих технологій |
-"- |
-"- |
9 (0 -- 9) |
3 (0 -- 3) |
3 (0 -- 3) |
3 (0 -- 3) |
|
|
у тому числі кошти Крюківського заводу |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
Усього |
|
|
60,115 (14,9 ------- 45,215) |
22,215 (2,9 ------- 19,315) |
20 (4 --- 16) |
9,4 (2 --- 7,4) |
4,5 (3 --- 1,5) |
4 (3 -- 1) |
у тому числі кошти Крюківського заводу |
8 |
3 |
2,8 |
2,2 |
|
|