1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


З А К О Н У К Р А Ї Н И
( Закон втратив чинність на підставі Закону N 124-VIII від 15.01.2015, ВВР, 2015, N 14, ст.96 )
Про внесення змін до Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності"
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2008, N 23, ст.218 )
Верховна Рада України
постановляє:
1. Внести до Закону України "Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності" (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., N 12, ст. 101; 2007 р., N 35, ст. 488) такі зміни:
1) частину третю статті 2 після слів "із харчовими продуктами" доповнити словами "заходи, що розробляються і застосовуються на підставі медичних вимог безпеки для здоров'я людини";
2) абзац третій статті 14 викласти в такій редакції:
"затверджує технічні регламенти, якщо їх не затверджено законом, та плани заходів щодо їх застосування";
3) абзац четвертий частини п'ятої статті 16 замінити трьома абзацами такого змісту:
"розгляд спірних питань щодо:
проектів технічних регламентів та їх відповідності основній меті технічного регулювання;
призначення органів з оцінки відповідності".
У зв'язку з цим абзаци п'ятий - сьомий вважати відповідно абзацами сьомим - дев'ятим;
4) текст статті 28 викласти в такій редакції:
"Оцінку відповідності вимогам технічних регламентів здійснюють призначені органи з оцінки відповідності.
Органи з оцінки відповідності призначає центральний орган виконавчої влади з питань оцінки відповідності за пропозиціями центральних органів виконавчої влади, на які покладаються функції технічного регулювання у визначених сферах діяльності.
Претенденти на призначення документально підтверджують необхідний рівень компетентності, достовірність результатів проведеної ними оцінки відповідності, а також дотримання таких критеріїв:
відсутність комерційної або іншої заінтересованості щодо продукції, процесу, послуги, які вони оцінюють. Призначений орган, його керівник і персонал, уповноважені здійснювати оцінку відповідності, не повинні ідентифікуватися як розробники, виробники, постачальники, монтажники або користувачі відповідної продукції, процесу, послуги чи як уповноважений представник однієї з цих осіб;
наявність кваліфікованого персоналу і засобів, необхідних для виконання процедур оцінки відповідності, та можливості доступу до устаткування, необхідного для проведення випробувань;
наявність гарантій щодо незалежності персоналу, який виконує процедури оцінки відповідності;
незалежність оплати праці персоналу від кількості та результатів виконаних ним процедур оцінки відповідності.
Центральні органи виконавчої влади, які готують пропозиції щодо призначення органів з оцінки відповідності, повинні враховувати наявність акредитації національним органом з акредитації.
Центральний орган виконавчої влади з питань оцінки відповідності протягом 60 робочих днів після надходження пропозиції про призначення органу з оцінки відповідності від центрального органу виконавчої влади, на які покладаються функції технічного регулювання у визначених сферах діяльності:
проводить аналіз поданих претендентом на призначення документів та перевіряє достовірність і повноту відомостей; у разі надання інформації не в повному обсязі вимагає подання додаткових даних стосовно встановлених критеріїв;
проводить у разі потреби разом з центральним органом виконавчої влади, що вніс відповідну пропозицію, перевірку претендента на відповідність встановленим до нього вимогам;
видає наказ про призначення претендента, копії якого надсилає призначеному органу та центральному органу виконавчої влади, що вніс пропозицію;
у разі відмови у призначенні повертає претендентові на призначення подані документи разом з відповідним висновком та інформує про це центральний орган виконавчої влади, що вніс відповідну пропозицію.
У разі виникнення спірних питань орган з оцінки відповідності має право звернутися до Ради стандартизації та технічного регулювання.

................
Перейти до повного тексту