- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Урядом України і Урядом Французької Республіки про взаємну адміністративну допомогу з метою запобігання митним порушенням, їх розслідування та припинення
Дата підписання: Дата набрання чинності для України: 01.05.1998 | 09.07.1997 |
Уряд України та Уряд Французької Республіки (далі - Сторони),
враховуючи, що порушення митного законодавства завдають збитків економічним, податковим, соціальним, культурним інтересам та інтересам у сфері торгівлі;
враховуючи необхідність правильного застосування контролю, обмежень, заборон, а також чіткого порядку стягнення мита та податків при вивезенні чи ввезенні товарів;
переконані в тому, що боротьба з порушеннями митного законодавства буде більш ефективною при тісному співробітництві їх митних адміністрацій;
беручи до уваги Рекомендацію Ради митного співробітництва про адміністративну взаємодопомогу від 5 грудня 1953 року;
домовились про таке:
Стаття 1
Для цілей цієї Угоди використовуються такі терміни:
1) "митне законодавство" - сукупність законодавчих та розпорядчих положень щодо ввезення, вивезення та транзиту товарів та інших предметів, виконання яких спеціально покладено на митну адміністрацію чи таких, що вона прийняла на підставі повноважень, які були їй надані законом;
2) "митна адміністрація":
в Україні - Державна митна служба України,
у Французькій Республіці - Генеральна Дирекція Митниць і Непрямих Податків;
3) "митне порушення" - будь-яке порушення чи спроба порушення митного законодавства;
4) "особа" - будь-яка фізична чи юридична особа;
Стаття 2
1. Митні адміністрації Сторін подають одна одній безпосередню допомогу згідно з положеннями цієї Угоди з метою запобігання порушенням відповідних митних законодавств, розслідування та припинення цих порушень.
2. Допомога, передбачена попереднім пунктом, не включає стягнення мита, податків, зборів, штрафів та інших платежів однією Стороною на користь іншої Сторони.
3. На запит митної адміністрації однієї Сторони митна адміністрація іншої Сторони передає заінтересованим особам, які постійно перебувають на території запитуваної Сторони, всі повідомлення, рішення, розпорядження та інші документи, що походять із Сторони, яка запитує та стосуються застосування митного законодавства цієї Сторони.
4. Допомога, яка подається в рамках цієї Угоди, здійснюється відповідно до митного законодавства запитуваної Сторони і в рамках компетенції її митної адміністрації.
Стаття 3
Митні адміністрації обох Сторін повідомляють одна одній:
1. За власною ініціативою та без затримки всю інформацію, що є в їх розпорядженні, стосовно:
a) окремих виявлених чи запланованих дій, які кваліфікуються чи можуть кваліфікуватись як порушення, з точки зору їх митного законодавства;
b) нових засобів та методів контрабанди, особливо тих, які використовуються для перевезення наркотичних засобів та психотропних речовин;
c) категорій товарів, про які відомо, що вони є об'єктами незаконного обігу;
d) осіб, про яких відомо, що вони порушують чи можуть порушити митне законодавство іншої Сторони;
e) морських суден, літаків чи інших транспортних засобів, відносно яких є підстави підозрювати, що вони можуть бути використані з метою порушення митного законодавства іншої Сторони;
f) нових технічних засобів та заходів які виявились ефективними в боротьбі з порушеннями митного законодавства.
2. На письмовий запит і в найкоротші строки будь-які дані:
a) отримані з митних документів, що стосуються обігу між Сторонами товарів, які є чи можуть стати об'єктами незаконного перевезення, з точки зору митного законодавства Сторони, яка запитує. Зазначені документи можуть надаватися у формі копій, які мають бути засвідченими у встановленому порядку;
та
b) які можуть використовуватися для розкриття порушень митного законодавства Сторони, яка запитує.
Ці запити мають містити таку інформацію:
- назву запитуючої установи,
- заходи, про які йдеться в запиті,
- предмет та підставу запиту,
- назву та адресу осіб, яких стосується запит (якщо йдеться про фізичних осіб, - їх паспортні дані);
- стислий виклад відповідних фактів, а також положення права, що мають відношення до них.
Стаття 4
На прохання митної адміністрації однієї зі Сторін, митна адміністрація іншої Сторони здійснює відповідно до своєї адміністративної практики спеціальний нагляд за:
1) переміщенням по своїй території, особливо під час в'їзду та виїзду, осіб, підозрюваних Стороною, яка запитує, у здійсненні діяльності, яка суперечить митному законодавству, або відомих як такі, що причетні до цієї діяльності;
2) підозрілим переміщенням товарів, зазначених Стороною, яка запитує, як такі, що є предметом вивезення з її території чи ввезення на неї з порушенням її митного законодавства;
................Перейти до повного тексту