1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 лютого 1996 р. N 249
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 617 від 11.05.2006 )
Про заходи щодо реалізації програм вітчизняного літакобудування
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1336 від 25.08.98 )
З метою задоволення державних потреб в авіаційній техніці і розширення експортних можливостей вітчизняного літакобудування Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Визначити пріоритетними напрямами розвитку авіаційної промисловості на період до 2000 року (із спрямуванням на їх реалізацію необхідних фінансових і матеріальних ресурсів) створення та серійне виробництво літаків нового покоління: військово-транспортного Ан-70, транспортного Ан-70 Т, пасажирського для місцевих повітряних ліній Ан-140 і пасажирського для середньомагістральних ліній Ту-334, двигунів Д-27, Д-436 Т1, ТВ3-117 ВМА, А1-450.
2. Схвалити ініціативу Міністерства машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерства транспорту стосовно формування та використання фінансових ресурсів для розвитку вітчизняного авіаційного транспорту у порядку згідно з додатком N 1.
3. Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії, Міністерству фінансів, Фонду державного майна розробити і внести до 10 березня 1996 р. в установленому порядку проект постанови Кабінету Міністрів України і Національного банку України про довго- і середньотермінове кредитування підприємств авіаційної галузі.
Фонду державного майна, Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії з метою залучення на конкурсній основі інвестицій (у тому числі іноземних) для цільового фінансування вітчизняного літакобудування підготувати і у II кварталі 1996 р. внести Кабінетові Міністрів України погоджений проект Указу Президента України про корпоратизацію підприємств авіаційної галузі.
4. Міністерству машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії разом з державними адміністраціями Вінницької, Запорізької, Дніпропетровської, Луганської, Харківської, Хмельницької областей та м. Києва опрацювати питання передачі до комунальної власності об'єктів соціально-побутової сфери підприємств авіаційної галузі згідно з додатком N 2.
5. Погодитися з пропозицією Міністерства машинобудування, військово-промислового комплексу і конверсії про утворення Міжвідомчої ради координації робіт, пов'язаних із реалізацією програм вітчизняного літакобудування.
Прем'єр-міністр України
Міністр
Кабінету Міністрів України
Є.МАРЧУК

В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Інд.30
Додаток N 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 29 лютого 1996 р. N 249
ПОРЯДОК
формування та використання фінансових ресурсів для розвитку авіаційного транспорту
1. Формування фінансових ресурсів для розвитку авіаційного транспорту (далі - фінансові ресурси) здійснюється з метою поєднання інтересів авіакомпаній та авіаційних підрозділів щодо поновлення і розвитку парку авіаційної техніки з можливостями підприємств авіаційної галузі, які мають високий потенціал у створенні, серійному виробництві та сервісному обслуговуванні літальних апаратів сучасного рівня.
2. Формування фінансових ресурсів здійснюється при Мінтрансі за рахунок:
відрахувань в розмірі 5 відсотків собівартості авіаперевезень авіакомпаній (авіатранспортних підприємств) незалежно від форми власності;

................
Перейти до повного тексту