1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 березня 2013 р. № 241
Київ
Про затвердження Порядку взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади та Національного банку щодо реалізації Закону України "Про гуманітарну допомогу"
( Див. текст ) ( Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 9 від 13.01.2016 ) ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 87 від 12.03.2014 № 9 від 13.01.2016 № 952 від 14.12.2016 № 916 від 06.11.2019 № 884 від 23.09.2020 № 927 від 09.10.2020 № 10 від 12.01.2022 № 224 від 07.03.2022 ) ( Установити, що на період дії воєнного стану Порядок взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади та Національного банку щодо реалізації Закону України "Про гуманітарну допомогу", затверджений цією постановою, не застосовується згідно з Постановою КМ № 174 від 01.03.2022з урахуванням змін, внесених Постановою КМ № 344 від 22.03.2022 ) ( Установити, що на період воєнного стану положення цієї Постанови не застосовуються до товарів, пропуск яких здійснюється відповідно до Порядку пропуску та обліку гуманітарної допомоги в умовах воєнного стану згідно з Постановою КМ № 953 від 05.09.2023 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади та Національного банку щодо реалізації Закону України "Про гуманітарну допомогу", що додається.
( Постановляюча частина із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 9 від 13.01.2016 )

Прем'єр-міністр України

М.АЗАРОВ

Інд. 26


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 березня 2013 р. № 241
(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 13 січня 2016 р. № 9
)
ПОРЯДОК
взаємодії центральних і місцевих органів виконавчої влади та Національного банку щодо реалізації Закону України "Про гуманітарну допомогу"
( Див. текст )
1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії ДФС, МОЗ, Мінекономіки, Мінфіну, Міноборони, МВС, Національної поліції, Держмислужби та ДСНС (далі - центральні органи виконавчої влади), Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - місцеві органи виконавчої влади), Національного банку та Мінсоцполітики під час прийняття рішення про визнання вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою (далі - рішення) та механізм здійснення заходів офіційного контролю товарів (предметів) гуманітарної допомоги, ведення їх обліку та звітності відповідно до Закону України "Про гуманітарну допомогу", а також механізм забезпечення транспортними засобами спеціального та спеціалізованого призначення, що передаються як гуманітарна допомога.
Дія цього Порядку не поширюється на товари, які включені до переліку категорій товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до частини сьомої статті 15 Закону України "Про гуманітарну допомогу" та пункту 4 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо особливостей оподаткування та подання звітності у період дії воєнного стану" .
( Пункт 1 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 224 від 07.03.2022 )
Передбачений статтею 5 Закону України "Про гуманітарну допомогу" облік і контроль за отриманням та цільовим використанням таких товарів здійснюється на основі звітів, отриманих відповідно до частини третьої статті 11 Закону України "Про гуманітарну допомогу".
( Пункт 1 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 224 від 07.03.2022 ) ( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 916 від 06.11.2019; в редакції Постанови КМ № 10 від 12.01.2022 )
2. Мінсоцполітики протягом п’яти робочих днів після надходження поданих заявниками документів щодо визнання вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг гуманітарною допомогою (дал - документи):
опрацьовує документи і готує проект рішення та переліки вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг (далі - переліки);
надсилає проект рішення, переліки, а також документи в електронній формі центральним органам виконавчої влади та Національному банку для опрацювання.
3. Центральні органи виконавчої влади та Національний банк після надходження від Мінсоцполітики проекту рішення, переліків і документів у визначений Міністерством строк опрацьовують проект рішення відповідно до їх компетенції.
Мінсоцполітики виходячи із складності та обсягу переліків визначає строк опрацювання проекту рішення центральними органами виконавчої влади та Національним банком, який не може перевищувати трьох робочих днів з моменту реєстрації проекту рішення, переліків і документів у відповідному центральному органі виконавчої влади та Національному банку.
4. Рішення приймається Мінсоцполітики з урахуванням результатів розгляду позицій центральних органів виконавчої влади та Національного банку на засіданні робочої групи, що фіксується у протоколі її засідання.

................
Перейти до повного тексту