- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
П О С Т А Н О В А
ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови ПВР
N 668/95-ПВ від 30.10.95 )
Про порядок роботи з проектами законодавчих актів, що подаються на розгляд Верховної Ради України
Президія Верховної Ради України
постановляє:
Порядок роботи з проектами законодавчих актів, що подаються на розгляд Верховної Ради України, затвердити (додається).
Голова Верховної Ради України | О.МОРОЗ |
м.Київ, 27 червня 1994 року N 24/94-ПВ |
ПОРЯДОК
роботи з проектами законодавчих актів, що подаються на розгляд Верховної Ради України
Проекти законодавчих актів, що вносяться на розгляд Верховної Ради України, приймаються, реєструються і облікуються в секторі службової кореспонденції загального відділу Секретаріату Верховної Ради України.
До законопроекту мають бути додані подання, пояснювальна записка, що містить економічне та юридичне обгрунтування законопроекту, список авторського колективу, довідка про його візування заінтересованими міністерствами та відомствами, а до законопроекту з питань валютної політики та валютного регулювання - погодження з Національним банком України.
Законопроекти, введення в дію яких потребує відповідного фінансування, мають супроводжуватись обгрунтуванням про джерела покриття витрат.
Проекти актів і матеріалів до них доповідаються Першому заступнику або заступнику Голови Верховної Ради України (за розподілом обов'язків) і за їх дорученням передаються постійній комісії, до відання якої належить законопроект (в переліку вказується першою), а також іншим постійним комісіям Верховної Ради України для попереднього розгляду та підготовки висновків. У разі необхідності копія законопроекту з доданими до нього матеріалами передається юридичному відділу та в групу наукових консультантів Секретаріату Верховної Ради для відповідних висновків. Проходження законодавчих актів у комісіях контролюється Секретаріатом Верховної Ради України.
Постійні комісії в десятиденний строк (якщо не вказано інший) вивчають законопроект і подають комісії, до відання якої належить законопроект, свої пропозиції і зауваження.
Законопроекти, що стосуються сфери економіки, подаються на розгляд після узгодження і візування в Комісії з питань економічної політики та управління народним господарством.
Головна комісія у п'ятиденний строк (якщо не встановлено інший) узагальнює зауваження і пропозиції, одержані від інших комісій, вивчає економічну і юридичну обгрунтованість законопроекту, його зв'язок з іншими законодавчими актами і готує проекти відповідних постанов Президії та Верховної Ради України, візує їх разом з відповідними комісіями Верховної Ради, органами державного управління та Керівництвом Секретаріату, складає за підписом голови комісії подання (форма додається) на розгляд Президії і Верховної Ради.
Законопроект, схвалений у першому читанні, опрацьовується головною комісією і передається до юридичного відділу, який в п'ятиденний строк має підготувати висновок по остаточному тексту законопроекту і в разі відсутності зауважень завізувати його.
Законопроекти для другого і наступних читань та про внесення змін і доповнень до чинного законодавства подаються, як правило, у вигляді порівняльних таблиць.
Законопроекти з економічних і соціальних питань, підготовлені безпосередньо постійними комісіями Верховної Ради України, крім економічного і юридичного обгрунтування, повинні мати також висновки Кабінету Міністрів України, інших заінтересованих комісій Верховної Ради України.
У випадках, коли до Верховної Ради України надходить кілька варіантів законопроектів з одного питання для можливого об'єднання їх в один законопроект, керівництвом Верховної Ради України створюється узгоджувальна комісія у складі народних депутатів - представників заінтересованих комісій та фахівців. Об'єднаний законопроект проходить за вищезазначеною схемою. При відсутності згоди на розгляд Верховної Ради подаються основний і альтернативні проекти.
Проект законодавчого акта разом з поданням та іншими матеріалами передається головною комісією до загального відділу Секретаріату: з планових питань за десять днів, з оперативних - не пізніш як за три дні до засідання Президії Верховної Ради України. Одержаний матеріал реєструється в секторі службової кореспонденції і передається протокольному сектору.
................Перейти до повного тексту