- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Президента N 98/98-рп від 24.04.98 )
Про затвердження Примірних переліків управлінь, відділів та інших підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міських, районної, районної у містах Києві, Севастополі державних адміністрацій
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями Президента
N 10/96-рп від 12.01.96
N 112/96-рп від 13.05.96 )
1. Затвердити Примірні переліки управлінь, відділів та інших підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міських, районної, районної у містах Києві, Севастополі державних адміністрацій (додатки NN 1-6).
2.
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Затвердити перелік територіальних органів міністерств і відомств України, з якими співпрацюють та координують свою діяльність обласні, Київська та Севастопольська міські, районні, районні в містах Києві, Севастополі державні адміністрації без утворення відповідних структурних підрозділів (додаток N 7).
3. Утворення управлінь, відділів, інших підрозділів державної адміністрації, не передбачених Примірним переліком, може бути здійснено головою державної адміністрації у межах встановленої граничної чисельності та фонду оплати праці працівників відповідної державної адміністрації.
( Пункт 3 в редакції Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
4. Установити, що фінансування видатків на утримання управлінь, відділів, інших підрозділів державної адміністрації проводиться в єдиному порядку в межах встановлених Кабінетом Міністрів України коштів з Державного бюджету України, за винятком управлінь капітального будівництва, які фінансуються за рахунок коштів, передбачених у вартості будівництва на утримання служб замовника.
Президент України | Л.КУЧМА |
м.Київ, 22 вересня 1995 року N 234/95-рп |
ДОДАТОК N 1
до Розпорядження Президента України
від 22 вересня 1995 року N 234/95-рп
ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК
управлінь, відділів, інших підрозділів обласної державної адміністрації
I. Відділи, інші підрозділи секретаріату адміністрації:
1. Організаційний відділ
2. Юридичний відділ
3. Загальний відділ
4. Відділ по роботі із зверненнями громадян
5. Відділ контролю
6. Відділ нагород
7. Відділ кадрової роботи та з питань державної служби
8. Інформаційно-аналітичний відділ
9. Відділ з гуманітарних питань
10. Відділ взаємодії з правоохоронними органами
11. Відділ з питань охорони праці
12. Режимно-секретний відділ
13. Відділ зовнішніх зв'язків
14. Господарський відділ
15. Відділ бухгалтерського обліку
16. Служба комісій
II. Інші управління, відділи та підрозділи адміністрації:
17. Управління економіки *
18. Фінансове управління *
19. Управління майном області
20. Управління промисловості, енергетики, транспорту та зв'язку
21. Управління капітального будівництва
22. Управління з питань торгівлі та побутового обслуговування населення *
23. Управління житлово-комунального господарства
24. Управління містобудування та архітектури
25. Управління сільського господарства та продовольства *
26.
( Пункт 26 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Управління земельних ресурсів *
27. Управління ветеринарної медицини з державною ветеринарною інспекцією *
28. Управління праці та зайнятості населення *
29. Управління соціального захисту населення *
30. Управління освіти
31. Управління охорони здоров'я
32. Управління культури
33. Управління у справах молодіжної політики, фізичної культури та спорту
34. Управління у справах національностей, міграції і культів *
35.
( Пункт 35 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Управління екологічної безпеки *
36. Управління у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС (в окремих областях) *
37. Управління з питань оборонної і мобілізаційної роботи
38. Комітет у справах преси та інформації *
39.
( Пункт 39 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Регіональне відділення Фонду державного майна *
40.
( Пункт 40 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Державна інспекція контролю за цінами *
41. Інспекція заготівель і якості сільськогосподарської продукції *
42. Інспекція державного технічного нагляду *
43. Обласний державний архів *
44. Штаб цивільної оборони та з надзвичайних ситуацій *
45. Служба у справах неповнолітніх *
-------------------
* Управління, відділи, інші структурні підрозділи державної адміністрації, що підпорядковуються центральним органам державної виконавчої влади.
( Додаток N 1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Президента N 112/96-рп від 13.05.96 )
Глава Адміністрації Президента України | Д.ТАБАЧНИК |
ДОДАТОК N 2
до Розпорядження Президента України
від 22 вересня 1995 року N 234/95-рп
ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК
управлінь, відділів, інших підрозділів Київської міської державної адміністрації
I. Відділи, інші підрозділи секретаріату адміністрації:
1. Організаційний відділ
2. Юридичний відділ
3. Загальний відділ
4. Відділ по роботі із зверненнями громадян
5. Відділ контролю
6. Відділ нагород
7. Відділ кадрової роботи та з питань державної служби
8. Інформаційно-аналітичний відділ
9. Відділ з гуманітарних питань
10. Відділ взаємодії з правоохоронними органами
11. Відділ з питань охорони праці
12. Відділ зовнішніх зв'язків
13. Режимно-секретний відділ
14. Господарський відділ
15. Відділ бухгалтерського обліку
16. Служба комісій
17. Прес-служба
II. Інші управління, відділи та підрозділи адміністрації:
18. Управління економіки *
19. Фінансове управління *
20. Управління майном міста
21. Управління промисловості
22. Управління транспорту
23. Управління енергетики та зв'язку
24. Управління капітального будівництва
25. Управління з питань торгівлі
26. Управління побутового обслуговування
27. Управління житлового господарства
28. Управління комунального господарства
29. Управління ритуальних послуг
30. Управління містобудування та архітектури
31. Управління обліку та розподілу житлової площі
32. Управління з питань готельного господарства, туризму та екскурсій
33. Управління парків та установ дозвілля
34. Управління контролю за благоустроєм міста
35. Управління по охороні пам'яток історії, культури та історичного середовища
36. Управління реклами та дизайну міського середовища
37. Управління праці та зайнятості *
38. Управління соціального захисту населення *
39. Управління освіти
40. Управління охорони здоров'я
41. Управління культури
42. Управління у справах молодіжної політики, фізичної культури та спорту
43. Управління у справах національностей, міграції і культів *
44. Управління у справах захисту населення від наслідків аварії на ЧАЕС *
45. Управління з питань оборонної і мобілізаційної роботи
46.
( Пункт 46 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Управління екологічної безпеки *
47.
( Пункт 47 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Управління земельних ресурсів *
48. Управління ветеринарної медицини з державною ветеринарною інспекцією *
49. Комітет у справах преси та інформації *
50.
( Пункт 50 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Регіональне відділення Фонду державного майна *
51.
( Пункт 51 виключено на підставі Розпорядження Президента N 10/96-рп від 12.01.96 )
Державна інспекція контролю за цінами *
52. Інспекція державного технічного нагляду *
53. Міський державний архів *
54. Штаб цивільної оборони та з надзвичайних ситуацій *
55. Служба у справах неповнолітніх *
-------------------
* Управління, відділи, інші структурні підрозділи державної адміністрації, що підпорядковуються центральним органам державної виконавчої влади.
( Додаток N 2 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Президента N 112/96-рп від 13.05.96 )
Глава Адміністрації Президента України | Д.ТАБАЧНИК |
ДОДАТОК N 3
до Розпорядження Президента України
від 22 вересня 1995 року N 234/95-рп
ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК
управлінь, відділів, інших підрозділів Севастопольської міської державної адміністрації
I. Відділи, інші підрозділи секретаріату адміністрації:
1. Організаційний відділ
2. Юридичний відділ
3. Загальний відділ
4. Відділ по роботі із зверненнями громадян
5. Відділ контролю
6. Відділ нагород
7. Відділ кадрів та з питань державної служби
8. Інформаційно-аналітичний відділ
9. Відділ з гуманітарних питань
10. Відділ взаємодії з правоохоронними органами
11. Відділ з питань охорони праці
12. Відділ зовнішніх зв'язків
13. Режимно-секретний відділ
14. Господарський відділ
15. Відділ бухгалтерського обліку
16. Служба комісій
II. Інші управління, відділи, підрозділи адміністрації:
17. Управління економіки *
18. Фінансове управління *
19. Управління майном міста
20. Управління промисловості, енергетики, транспорту та зв'язку
21. Управління капітального будівництва
22. Управління з питань торгівлі*
23. Управління побутового і готельного господарства
24. Управління житлового господарства
25. Управління обліку, розподілу житлової площі
................Перейти до повного тексту