- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Угода
між Урядом України і Урядом Естонської Республіки про співробітництво у боротьбі з порушеннями митного законодавства
Дата підписання: 06.07.1993
Дата набуття чинності: 13.01.1995
Уряд України та Уряд Естонської Республіки, далі іменовані "Сторони",
визнаючи, що порушення митного законодавства шкодять економічним, податковим і суспільним інтересам їх країн,
маючи на увазі, що незаконний обіг наркотиків і психотропних речовин являють собою небезпеку для здоров'я суспільства,
визнаючи необхідність правильного застосування митних сплат, зборів та інших платежів, що стягуються при ввозі, вивозі і транзиті товарів, а також точного дотримання положень щодо заборони, обмежень і контролю,
переконані в тому, що дотримання митного законодавства буде ефективнішим при тісному співробітництві митних служб,
враховуючи Рекомендації Ради митного співробітництва про адміністративну взаємодопомогу від 5 грудня 1953 року,
домовились про таке:
Визначення
Стаття 1
Для цілей цієї Угоди:
(а) "митне законодавство" - положення законодавчих і правових актів, що регулюють порядок увозу, вивозу і транзиту товарів і стягування митних сплат, зборів та інших платежів, а також порядок заборони, обмежень і контролю;
(б) "митна адміністрація" - в Україні - Державний митний комітет, в Естонській Республіці - Державний митний департамент;
(в) "порушення митного законодавства" - всіляке порушення митного законодавства рівно як і усяка спроба порушення цього законодавства;
(г) "територія" - територія, в тому числі, територія штучних островів, установок і споруд, утворюваних в економічній (морській) зоні держави, над якими вона володіє виключною юрисдикцією щодо митної справи.
Сфера застосування
Стаття 2
1. Сторони на підставі цієї Угоди і через митні адміністрації подають одна одній допомогу:
(а) з метою точного дотримання митного законодавства;
(б) з метою відвернення, розслідування і припинення порушень митного законодавства;
(в) щодо повідомлення про документи, які відносяться до застосування митного законодавства.
2. Передбачена цією Угодою допомога подається відповідно до законів і приписів запитуваної Сторони в рамках компетенції і можливостей митної адміністрації.
3. Ця Угода не передбачає компенсації митних сплат, зборів та інших платежів.
Нагляд за особами, товарами і транспортними засобами
Стаття З
1. Митні адміністрації Сторін за власною ініціативою або на запит здійснюють особливий нагляд за:
(а) особами, про які відомо, що вони порушують митне законодавство іншої Сторони або які підозрюються у такому порушенні;
(б) переміщенням товарів або платіжних засобів, про які митна адміністрація однієї з Сторін повідомила митну адміністрацію іншої Сторони, що вони задіяні в незаконному обігу на території цієї країни;
(в) усякими транспортними засобами, про які відомо, що вони використовуються з метою порушення митного законодавства іншої Сторони або підозрюються в цьому;
(г) місцями, що використовуються для зберігання товарів, призначених для нелегального обігу на території іншої Сторони.
2. В межах своєї компетенції митні адміністрації Сторін не дозволятимуть:
(а) вивіз товарів, про які відомо, або у відношенні до яких є достатні підстави передбачати, що вони вивозяться на територію іншої Сторони для інших цілей, ніж законний торговельний обіг між державами Сторін;
(б) вивіз товарів, увіз яких на територію держави іншої Сторони заборонений.
Обмін інформацією
Стаття 4
1. Митні адміністрації Сторін за власною ініціативою або на запит надаватимуть одна одній всю інформацію, необхідну для встановлення правильності:
(а) стягування митних сплат та інших імпортних і експортних зборів і платежів, і, особливо, інформацію, що дозволяє встановити правильність оцінки товарів у митних цілях і їх тарифну класифікацію;
(б) застосування заборони і обмежень на увіз, вивіз і транзит;
(с) використання правил визначення походження товарів, якщо інше не передбачене іншими угодами.
2. У випадках, якщо митна адміністрація однієї Сторони не має запитуваної інформації, вона може на власний розсуд вишукувати її відповідно до норм власного митного законодавства.
Стаття 5
Митна адміністрація однієї Сторони надає на запит іншій Стороні інформацію:
(а) про законність вивозу товару з держави запитуваної Сторони, що ввозяться до держави Сторони, яка запитує;
(б) про законність вивозу до держави запитуваної Сторони і про митні процедури яким ці товари підлягали.
Стаття 6
Митна адміністрація однієї Сторони за власною ініціативою або за запитом надає митній адміністрації іншої Сторони всю інформацію, що може бути використана нею в розслідуванні порушень митного законодавства, особливо у відношенні:
(а) фізичних або юридичних осіб, про які відомо, або які підозрюються в порушенні митного законодавства іншої Сторони;
(б) товарів, у відношенні яких відомо або є підстави думати, що вони використовуються в незаконному обороті;
(в) транспортних засобів, у відношенні яких відомо або є підстави думати, що вони використовуються при порушеннях митного законодавства Сторін;
(г) способів і засобів у відношенні яких відомо або маються підстави припускати, що вони застосовуються при порушеннях митного законодавства.
Стаття 7
Митна адміністрація однієї Сторони за власною ініціативою або за запитом, надає митній адміністрації іншої Сторони акти, протоколи, письмові докази або засвідчені копії документів, що містять усю наявну в їхньому розпорядженні інформацію про встановлені або плановані дії, що суперечать або можуть суперечити законодавству іншої Сторони.
Стаття 8
................Перейти до повного тексту