1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 лютого 2002 р. № 228
Київ
Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 489 від 11.04.2002 № 211 від 24.02.2003 № 1106 від 17.07.2003 № 549 від 29.04.2004 № 1607 від 30.11.2004 № 103 від 22.01.2005 № 154 від 15.02.2006 № 63 від 24.01.2007 № 250 від 25.03.2009 № 37 від 24.01.2011 № 86 від 08.02.2012 № 217 від 21.03.2012 № 454 від 26.06.2013 № 465 від 19.06.2013 № 477 від 27.08.2014 № 331 від 11.05.2016 № 875 від 30.11.2016 № 391 від 07.06.2017 № 618 від 10.07.2019 № 171 від 26.02.2020 № 414 від 27.05.2020 № 394 від 21.04.2021 № 1192 від 17.11.2021 № 764 від 07.07.2022 ) ( Установити, що у 2012 та 2013 роках до одержувачів бюджетних коштів за бюджетною програмою "Заходи з реалізації Державної цільової економічної програми "Ядерне паливо України" не застосовуються вимоги абзаців шостого,сьомого і одинадцятого пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, згідно з Постановою КМ № 571 від 13.06.2012 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Державна підтримка публічного акціонерного товариства "Магістральні газопроводи України" згідно з Постановою КМ № 952 від 06.12.2017 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Дослідження, прикладні наукові і науково-технічні розробки, виконання робіт за державними цільовими програмами і державним замовленням, підготовка наукових кадрів та фінансова підтримка розвитку наукової інфраструктури у сфері економічного розвитку" згідно з Постановою КМ № 326 від 17.04.2019 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Заходи із посилення інституційної спроможності для підготовки проектів державно-приватного партнерства" згідно з Постановою КМ № 407 від 15.05.2019 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувачів бюджетних коштів за програмою "Державна цільова екологічна програма першочергових заходів приведення у безпечний стан об’єктів і майданчика колишнього уранового виробництва виробничого об’єднання "Придніпровський хімічний завод" на 2019-2023 роки" згідно з Постановою КМ № 912 від 23.10.2019 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів, передбачених для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я згідно з Постановою КМ № 1172 від 27.11.2019 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувачів бюджетних коштів за програмою 3901050 "Заходи щодо захисту і забезпечення прав та свобод осіб, які позбавлені (були позбавлені) особистої свободи незаконними збройними формуваннями, окупаційною адміністрацією та/або органами влади Російської Федерації з політичних мотивів, а також у зв’язку з громадською, політичною або професійною діяльністю вказаних осіб, підтримки зазначених осіб та членів їхніх сімей, заходи з реінтеграції населення тимчасово окупованих територій, виплати державних стипендій імені Левка Лук’яненка" згідно з Постановами КМ № 919 від 05.10.2020, № 1039 від 26.10.2020. Додатково див. Постанову КМ № 153 від 24.02.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Реалізація державного інвестиційного проекту "Новокостянтинівська шахта. Розвиток виробничих потужностей" згідно з Постановою КМ № 1091 від 11.11.2020 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Забезпечення належних умов в’їзду та виїзду осіб на тимчасово окуповані території України" згідно з Постановою КМ № 153 від 24.02.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Здійснення заходів з обов’язкового проведення тендерів ДУ "Професійні закупівлі" згідно з Постановою КМ № 198 від 04.03.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів для централізованих закупівель, визначених Постановою КМ № 339 від 09.03.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Електронне урядування" згідно з Постановою КМ № 236 від 14.03.2012, з урахуванням змін, внесених Постановою КМ № 341 від 14.04.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Проектування та виконання робіт з відновлення залізничної колії європейського зразка шириною 1435 мм від станції Чоп до станції Ужгород з доведенням до перону залізничного вокзалу Ужгород" згідно з Постановою КМ № 345 від 14.04.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень" згідно з Постановою КМ № 447 від 28.04.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за бюджетною програмою "Створення програмної платформи для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів, створення програмно-технічного комплексу з функціями криптографічного захисту інформації для надання послуг мобільного захищеного доступу до державних інформаційних ресурсів та послуг захищеного мобільного зв’язку" згідно з Постановою КМ № 719 від 12.07.2021 ) ( Установити, що під час реалізації проекту "Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві (з підходами) на залізничній ділянці Київ-Московський - Дарниця" не застосовуються вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувачів бюджетних коштів згідно з Постановою КМ № 789 від 28.07.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів для здійснення централізованих закупівель, визначених Постановою КМ № 1243 від 24.11.2021 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Заходи щодо створення систем та баз даних з питань реінтеграції" згідно з Постановою КМ № 1251 від 02.12.2021 ) ( Установити, що на період дії воєнного стану вимоги підпунктів 2 і 2- 1 пункту 33 Порядку, затвердженого цією Постановою, в частині погодження з Міністерством фінансів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду і штатних розписів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що належать до сектору безпеки і оборони, за бюджетною програмою "Керівництво та управління" та внесення змін до цих документів не застосовуються згідно з Постановою КМ № 177 від 02.03.2022 - втратила чинність на підставі Постанови КМ № 267 від 13.03.2022 ) ( Установити, що на період воєнного стану вимоги підпунктів 1, 2, 2- 1 та 6 пункту 33 Порядку, затвердженого цією Постановою, в частині погодження з Міністерством фінансів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду і штатних розписів та внесення змін до цих документів не застосовуються згідно з Постановою КМ № 267 від 13.03.2022 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за програмою "Забезпечення інформаційного суверенітету України, розвиток мов корінних народів, що проживають на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь, та фінансова підтримка системи державного іномовлення України" згідно з Постановою КМ № 293 від 16.03.2022 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення державного підприємства "Біокластер Міністерства охорони здоров’я України" одержувачем бюджетних коштів за програмою "Створення біокластеру "Біологічна безпека та розвиток біотехнологічних технологій" згідно з Постановою КМ № 890 від 23.02.2022 ) ( Установити, що у 2023 році в умовах воєнного стану вимоги підпунктів 2 і 2- 1 пункту 33 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених цією Постановою, у частині погодження з Міністерством фінансів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду і штатних розписів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що належать до сектору безпеки і оборони та мають у своєму підпорядкуванні військові формування та правоохоронні органи, та внесення змін до цих документів не застосовуються згідно з Постановою КМ № 14 від 06.01.2023 ) ( Установити, що на період воєнного стану вимоги абзацівшостого та сьомого пункту 9 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" одержувачем бюджетних коштів за програмою "Проведення земельної реформи" згідно з Постановою КМ № 219 від 09.03.2011, з урахуванням змін, внесених Постановою КМ № 74 від 27.01.2023 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів, уповноваженого на виконання функцій служби державного замовника Міністерства оборони, крім вимоги про наявність бездефіцитного фінансового плану на поточний рік, фінансово-економічного розрахунку (обґрунтування) здійснення заходів бюджетної програми, застосування договірних умов, згідно з Постановою КМ № 494 від 16.05.2023 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються під час визначення одержувача бюджетних коштів за бюджетною програмою "Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів, будівництво та реконструкція об’єктів інфраструктури суб’єктів господарювання залізничного транспорту державного сектору економіки", згідно з Постановою КМ № 517 від 19.05.2023 ) ( Установити, що до одержувача бюджетних коштів, уповноваженого на виконання функцій служби державного замовника Міністерства оборони для здійснення оборонних закупівель, не застосовуються вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів, крім вимог про наявність бездефіцитного фінансового плану на поточний рік, фінансово-економічного розрахунку (обґрунтування) здійснення заходів бюджетної програми згідно з Постановою КМ № 1142 від 03.11.2023 ) ( Установити, що з 1 січня 2024 р. по 31 грудня року, в якому припинено чи скасовано воєнний стан, введений Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 "Про введення воєнного стану в Україні", вимоги підпунктів 2 і 2- 1 пункту 33 Порядку, затвердженого цією Постановою, у частині погодження з Міністерством фінансів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду і штатних розписів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що належать до сектору безпеки і оборони та мають у своєму підпорядкуванні військові формування і правоохоронні органи, та внесення змін до цих документів не застосовуються згідно з Постановою КМ № 1361 від 22.12.2023 ) ( Установити, що вимоги пункту 9 Порядку, затвердженого цією Постановою, щодо критеріїв визначення одержувача бюджетних коштів не застосовуються у разі визначення державної установи "Офіс розвитку індустріальних парків" одержувачем бюджетних коштів за бюджетною програмою "Державне стимулювання створення індустріальних парків" згідно з Постановою КМ № 341 від 29.03.2024 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ (додаються).
2. Міністерству фінансів затвердити в установленому порядку форми документів, передбачених Порядком, затвердженим цією постановою, а також Інструкцію про складання і виконання розпису Державного бюджету України.
3. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 9 січня 2000 р. № 17 "Про Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги щодо виконання кошторисів доходів і видатків бюджетних установ та організацій" (Офіційний вісник України, 2000 р., № 2, ст. 40);
постанову Кабінету Міністрів України від 7 березня 2001 р. № 222 "Про внесення змін до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог щодо виконання кошторисів доходів і видатків бюджетних установ та організацій" (Офіційний вісник України, 2001 р., № 11, ст. 435);
постанову Кабінету Міністрів України від 28 січня 2002 р. № 94 "Про внесення змін до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог щодо виконання кошторисів доходів і видатків бюджетних установ та організацій" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 5, ст. 192).

Прем'єр-міністр України

А.КІНАХ

Інд. 34


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2002 р. № 228
ПОРЯДОК
складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ
( У тексті Порядку слова "економічною класифікацією видатків" і "протягом року" замінено відповідно словами "економічною класифікацією видатків бюджету" і "протягом бюджетного періоду", а слова "видатки або надання кредитів", "видатки та/або надання кредитів" і "Державне казначейство" в усіх відмінках замінено відповідно словами "видатки бюджету та надання кредитів", "видатки бюджету та/або надання кредитів" і "Державна казначейська служба" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 ) ( У тексті Порядку слова "вищі навчальні заклади та наукові установи" в усіх відмінках замінено словами "вищі навчальні заклади та наукові установи, заклади охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу," у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 86 від 08.02.2012 ) ( У тексті Порядку та основних вимог слова "Державна казначейська служба" в усіх відмінках замінено словом "Казначейство" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 217 від 21.03.20 12 ) ( Текст Порядку після слів "вищі навчальні заклади та наукові установи, заклади охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу," в усіх відмінках доповнено словами "а також заклади охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) та екстрену медичну допомогу у пілотних регіонах" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 465 від 19.06.2013 ) ( У тексті Порядку слова "вищі навчальні заклади та наукові установи, заклади охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу, а також заклади охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) та екстрену медичну допомогу у пілотних регіонах" у всіх відмінках замінено словами "вищі навчальні заклади та наукові установи, заклади охорони здоров’я" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 875 від 30.11.2016 ) ( У тексті Порядку слова "вищі навчальні заклади та наукові установи," у всіх відмінках замінено словами "заклади фахової передвищої та вищої освіти, наукові установи та" у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 414 від 27.05.2020 ) ( У тексті Порядку слово "індивідуальні" в усіх відмінках виключено згідно з Постановою КМ № 1192 від 17.11.2021 )
Загальні положення
1. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України.
( Пункт 1 доповнено новим абзацом першим згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011; в редакції Постанови КМ № 391 від 07.06.2017 )
Кошторис має такі складові частини:
( Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 37 від 24.01.2011, № 391 від 07.06.2017, № 618 від 10.07.2019 )
загальний фонд, який містить обсяг надходжень із загального фонду бюджету та розподіл видатків за повною економічною класифікацією видатків бюджету на виконання бюджетною установою (далі - установа) основних функцій або розподіл надання кредитів з бюджету за класифікацією кредитування бюджету;
спеціальний фонд, який містить обсяг надходжень із спеціального фонду бюджету на конкретну мету та їх розподіл за повною економічною класифікацією видатків бюджету на здійснення відповідних видатків згідно із законодавством, а також на реалізацію пріоритетних заходів, пов'язаних з виконанням установою основних функцій, або розподіл надання кредитів з бюджету згідно із законодавством за класифікацією кредитування бюджету.
Форма кошторису затверджується Мінфіном.
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 549 від 29.04.2004 )
2. План асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету (далі - план асигнувань загального фонду бюджету) - це помісячний розподіл бюджетних асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету), затверджених у загальному фонді кошторису, за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету, який регламентує протягом бюджетного періоду взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів відповідно до зазначених зобов'язань.
( Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 217 від 21.03.2012, № 391 від 07.06.2017, № 618 від 10.07.2019 )
План надання кредитів із загального фонду бюджету - це помісячний розподіл надання кредитів з бюджету, затверджених у загальному фонді кошторису, за класифікацією кредитування бюджету, який регламентує протягом бюджетного періоду взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів відповідно до зазначених зобов'язань.
План спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) (далі - план спеціального фонду) - це помісячний розподіл бюджетних асигнувань (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), затверджених у спеціальному фонді кошторису, за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету або класифікацією кредитування бюджету, який регламентує протягом бюджетного періоду взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів відповідно до зазначених зобов'язань, в розрізі доходів бюджету за кодами класифікації доходів бюджету, фінансування бюджету за кодами класифікації фінансування бюджету за типом боргового зобов'язання, повернення кредитів до спеціального фонду бюджету за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету і класифікації кредитування бюджету.
( Абзац третій пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 37 від 24.01.2011, № 217 від 21.03.2012, № 391 від 07.06.2017, № 618 від 10.07.2019 )
План використання бюджетних коштів - це розподіл бюджетних асигнувань в розрізі видатків бюджету, структура яких відповідає повній економічній класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету.
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 103 від 22.01.2005; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 63 від 24.01.2007, № 37 від 24.01.2011, № 217 від 21.03.20 12, № 618 від 10.07.2019 )
Помісячний план використання бюджетних коштів - помісячний розподіл бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі, за скороченою економічною класифікацією видатків бюджету, який регламентує для закладів фахової передвищої та вищої освіти, наукових установ та закладів охорони здоров’я, що утримуються за рахунок бюджетних коштів (крім закладів охорони здоров’я, видатки на які передбачені у статті 87 Бюджетного кодексу України) (далі - заклади фахової передвищої та вищої освіти, наукові установи та заклади охорони здоров’я), протягом бюджетного періоду взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів відповідно до зазначених зобов’язань.
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 103 від 22.01.2005; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 86 від 08.02.2012; в редакції Постанов КМ № 465 від 19.06.2013, № 875 від 30.11.2016; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 414 від 27.05.2020 )
План асигнувань загального фонду бюджету, план надання кредитів із загального фонду бюджету, план спеціального фонду, план використання бюджетних коштів та помісячний план використання бюджетних коштів закладів фахової передвищої та вищої освіти, наукових установ та закладів охорони здоров’я, які затверджуються разом із кошторисом, і зведення показників спеціального фонду кошторису є невід’ємними частинами кошторису. Форми зазначених документів затверджуються Мінфіном. Затверджені форми плану використання бюджетних коштів і помісячного плану використання бюджетних коштів можуть бути доповнені іншими показниками.
( Абзац шостий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 103 від 22.01.2005, № 250 від 25.03.2009, № 37 від 24.01.2011; в редакції Постанови КМ № 391 від 07.06.2017 )
Розрахунки, які обґрунтовують показники видатків бюджету або надання кредитів з бюджету, що включаються до кошторису, є невід'ємною частиною кошторису. Розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня (далі - розпорядники нижчого рівня) погоджують форму розрахунків з головним розпорядником бюджетних коштів (далі - головний розпорядник).
( Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1192 від 17.11.2021 ) ( Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 549 від 29.04.2004; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 63 від 24.01.2007 )
3. Установа незалежно від того, чи веде вона бухгалтерський облік самостійно, чи обслуговується централізованою бухгалтерією, для забезпечення своєї діяльності складає кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису за кожною виконуваною нею бюджетною програмою, а заклади фахової передвищої та вищої освіти, наукові установи та заклади охорони здоров’я також плани використання бюджетних коштів та помісячні плани використання бюджетних коштів.
( Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 217 від 21.03.2012, № 391 від 07.06.2017, № 1192 від 17.11.2021 )
Кошториси не складаються за бюджетними програмами, призначення за якими встановлюються законом про Державний бюджет України за загальнодержавними видатками та кредитуванням бюджету та рішенням відповідної ради про затвердження місцевого бюджету у частині міжбюджетних трансфертів, здійснення передачі бюджетних призначень головним розпорядникам і бюджетних програм щодо виконання державою (Автономною Республікою Крим, обласною радою чи міською територіальною громадою) гарантійних зобов’язань за кредитами, залученими під державні (місцеві) гарантії, мобілізаційної підготовки галузей національної економіки, резервного фонду місцевих бюджетів, а також за бюджетними програмами щодо виплати пенсій, надбавок та підвищень до пенсій, призначених за різними пенсійними програмами.
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно із Постановою КМ № 103 від 22.01.2005; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 154 від 15.02.2006; в редакції Постанови КМ № 63 від 24.01.2007; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 250 від 25.03.2009; в редакції Постанови КМ № 37 від 24.01.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 618 від 10.07.2019, № 1192 від 17.11.2021 ) ( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 549 від 29.04.2004, № 103 від 22.01.2005 )
4. Зведені кошториси, зведені плани асигнувань загального фонду бюджету, зведені плани надання кредитів із загального фонду бюджету, зведені плани спеціального фонду та зведення показників спеціального фонду - це зведення показників кошторисів з урахуванням бюджетних асигнувань одержувачів бюджетних коштів (далі - одержувачі), планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду та зведення показників спеціального фонду кошторису розпорядників нижчого рівня, що складаються головним розпорядником для подання Мінфіну, Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органам.
( Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 211 від 24.02.2003, № 549 від 29.04.2004; в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
Зведені кошториси не затверджуються.
Зведені плани використання бюджетних коштів і зведені помісячні плани використання бюджетних коштів - це зведення показників планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів закладів фахової передвищої та вищої освіти, наукових установ та закладів охорони здоров’я - розпорядників нижчого рівня, що складаються головним розпорядником, через якого вони отримують бюджетні призначення, для подання цих показників Мінфіну, Міністерству фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органам.
( Пункт 4 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 103 від 22.01.2005; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1192 від 17.11.2021 ) ( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
5. Установам можуть виділятися бюджетні кошти тільки за наявності затверджених та погоджених у випадках, передбачених цим Порядком, кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, а закладам фахової передвищої та вищої освіти, науковим установам та закладам охорони здоров’я також за наявності затверджених та погоджених у випадках, передбачених цим Порядком, планів використання бюджетних коштів і помісячних планів використання бюджетних коштів.
( Абзац перший пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 103 від 22.01.2005, № 1192 від 17.11.2021 )
Установи мають право брати бюджетні зобов'язання та здійснювати платежі в межах бюджетних асигнувань, установлених затвердженими та погодженими у випадках, передбачених цим Порядком, кошторисами, планами асигнувань загального фонду бюджету, планами надання кредитів із загального фонду бюджету, планами спеціального фонду, а заклади фахової передвищої та вищої освіти, наукові установи та заклади охорони здоров’я також установлених затвердженими та погодженими у випадках, передбачених цим Порядком, планами використання бюджетних коштів і помісячними планами використання бюджетних коштів.
( Абзац другий пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 103 від 22.01.2005, № 414 від 27.05.2020, № 1192 від 17.11.2021 ) ( Абзац третій пункту 5 виключено на підставі Постанови КМ № 391 від 07.06.2017 ) ( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 549 від 29.04.2004 )
6. Для здійснення програм та заходів, які проводяться за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів (далі - розпорядники).
( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 391 від 07.06.2017 ) ( Абзац другий пункту 6 виключено на підставі Постанови КМ № 391 від 07.06.2017 )
7. За обсягом наданих повноважень розпорядники поділяються на головних розпорядників та розпорядників нижчого рівня. Головний розпорядник за бюджетними програмами, виконання яких забезпечується його апаратом, та/або розпорядник нижчого рівня, який забезпечує виконання бюджетних програм у системі головного розпорядника, може бути відповідальним виконавцем бюджетних програм (далі - відповідальний виконавець).
( Абзац перший пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 391 від 07.06.2017, № 618 від 10.07.2019; в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 ) ( Абзац другий пункту 7 виключено на підставі Постанови КМ № 391 від 07.06.2017 )
Розпорядник нижчого рівня - розпорядник, який у своїй діяльності підпорядкований відповідному головному розпоряднику та (або) діяльність якого координується через нього.
( Абзац третій пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 37 від 24.01.2011, № 1192 від 17.11.2021 )
Відповідальні виконавці, розпорядники нижчого рівня, до сфери управління яких належать інші розпорядники нижчого рівня (одержувачі), а також відокремлені структурні підрозділи розпорядників (одержувачів), що не мають статусу юридичної особи, в процесі складання, розгляду, затвердження та виконання кошторисів застосовують положення цього Порядку, визначені для головних розпорядників.
( Абзац четвертий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 391 від 07.06.2017, № 618 від 10.07.2019, № 1192 від 17.11.2021 )
Відокремлені структурні підрозділи розпорядника (одержувача), що не мають статусу юридичної особи, відомості щодо яких внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у порядку, визначеному законодавством, застосовують положення цього Порядку, визначені для розпорядника нижчого рівня (одержувача).
( Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 618 від 10.07.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 414 від 27.05.2020, № 1192 від 17.11.2021 ) ( Пункт 8 виключено на підставі Постанови КМ № 391 від 07.06.2017 )
9. Одержувач використовує бюджетні кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань.
( Абзац перший пункту 9 в редакції Постанови КМ № 37 від 24.01.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 391 від 07.06.2017; в редакції Постанови КМ № 618 від 10.07.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1192 від 17.11.2021 ) ( Абзац другий пункту 9 виключено на підставі Постанови КМ № 103 від 22.01.2005 )
Критеріями визначення одержувача для здійснення заходів бюджетної програми є:
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
досвід роботи за відповідним профілем не менше двох років та наявність відповідної кваліфікації з урахуванням напряму чи заходу бюджетної програми;
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
виробничий потенціал і показники виробничої діяльності, науково-технічної бази (у разі потреби);
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
наявність бездефіцитного фінансового плану на поточний рік, фінансово-економічного розрахунку (обґрунтування) здійснення заходів бюджетної програми;
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
незбиткова діяльність одержувача за останні два роки, відсутність простроченої заборгованості за наданими банками кредитами;
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
співвідношення вартості робіт, послуг та їх якості;
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
застосування договірних умов.
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
Критерії визначення одержувача можуть не застосовуватися до комунальних підприємств, яким надається фінансова підтримка для стабілізації фінансового стану підприємства.
( Пункт 9 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 1192 від 17.11.2021 )
У разі отримання бюджетних коштів одержувачем платежі здійснюються з рахунка, відкритого в установленому порядку в органах Казначейства, якщо інше не передбачено законодавством.
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 391 від 07.06.2017 )
Одержувачем не може бути суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яку визнано в установленому порядку банкрутом, стосовно якої порушено справу про банкрутство чи яка перебуває в стадії ліквідації, крім вугледобувних підприємств, щодо яких введено процедуру розпорядження майном.
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 454 від 26.06.2013 ) ( Абзац пункту 9 виключено на підставі Постанови КМ № 618 від 10.07.2019 )
Загальні вимоги до складання проектів кошторисів
( Назва розділу в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
10. Головні розпорядники забезпечують організацію та координацію роботи відповідальних виконавців, розпорядників нижчого рівня із складання проектів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів на плановий бюджетний період та складання таких документів за бюджетними програмами, що виконуються безпосередньо головними розпорядниками.
( Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 549 від 29.04.2004, № 37 від 24.01.2011; в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
11. Головні розпорядники, керуючися відповідними методичними вказівками Мінфіну, Міністерства фінансів Автономної Республіки Крим, місцевих фінансових органів щодо складання розпису відповідного бюджету, доводять відповідальним виконавцям, розпорядникам нижчого рівня вказівки щодо складання проектів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів, термінів їх подання і показники, які необхідні для визначення обсягів видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
( Пункт 11 в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
12. Розпорядники під час складання проектів кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів забезпечують дотримання принципів, на яких ґрунтується бюджетна система, а також дотримання вимог законодавства під час проведення розрахунків до кошторису, розподілу видатків бюджету та надання кредитів з бюджету відповідно до економічної класифікації видатків бюджету та класифікації кредитування бюджету, визначення показників надходжень бюджету в частині доходів, фінансування або повернення кредитів, додержання тарифних ставок (посадових окладів), норм, цін, лімітів, а також інших показників відповідно до законодавства.
( Пункт 12 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 549 від 29.04.2004, № 217 від 21.03.2012; в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
13. Визначення обсягів видатків в проектах кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів та помісячних планів використання бюджетних коштів здійснюється з урахуванням, зокрема:
нормативно-правових актів, що регулюють діяльність головного розпорядника у відповідній галузі (сфері діяльності), у тому числі надання послуг, гарантованих державою, та інших послуг, що надаються фізичним та юридичним особам (публічних послуг);
зобов’язань, передбачених договорами (контрактами);
періодичності виконання окремих бюджетних програм, а також окремих заходів, що здійснюються в межах бюджетних програм;
цін і тарифів на відповідні товари (роботи, послуги), закупівлю яких передбачається здійснювати у межах бюджетної програми.
( Пункт 13 в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
14. Проекти кошторисів складаються усіма установами на плановий бюджетний період, якщо такі установи функціонували до початку бюджетного періоду, на який плануються видатки бюджету та/або надання кредитів з бюджету. У разі коли установи утворені не з початку поточного бюджетного періоду, кошториси складаються і затверджуються для кожної установи з часу її утворення до кінця бюджетного періоду в загальному порядку. Кошториси установ, які протягом бюджетного періоду реорганізовані або підпорядкування яких змінено згідно із законодавством, складаються і затверджуються в загальному порядку, в тому числі за новим підпорядкуванням.
( Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 549 від 29.04.2004, № 618 від 10.07.2019; в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
15. У частині надходжень проектів кошторисів зазначаються планові обсяги, які передбачається спрямувати на здійснення видатків бюджету та надання кредитів з бюджету із загального та спеціального фондів проектів відповідних бюджетів.
( Пункт 15 в редакції Постанов КМ № 211 від 24.02.2003, № 549 від 29.04.2004 )
16. У процесі складання та затвердження проектів кошторисів залишки бюджетних коштів за спеціальним фондом кошторисів не плануються.
( Пункт 16 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
17. Обсяги надходжень до спеціального фонду проекту кошторису визначаються на підставі розрахунків, які складаються за кожним джерелом доходів та/або фінансування бюджету чи повернення кредитів до бюджету, що плануються на наступний бюджетний період.
( Пункт 17 в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
18. Формування спеціального фонду проекту кошторису в частині власних надходжень бюджетних установ (далі - власні надходження) здійснюється за групами та підгрупами, визначеними Бюджетним кодексом України.
( Пункт 18 в редакції Постанов КМ № 618 від 10.07.2019, № 1192 від 17.11.2021 )
19. Спеціальний фонд проекту кошторису передбачає складення зведення показників спеціального фонду кошторису за всіма джерелами надходження коштів до цього фонду та відповідними напрямами їх використання.
( Абзац перший пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 391 від 07.06.2017 )
Розподіл видатків бюджету та надання кредитів з бюджету спеціального фонду проекту кошторису проводиться виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень, запланованих на цю мету в зазначеному фонді.
( Абзац другий пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 549 від 29.04.2004 )
Відповідальність за виникнення заборгованості, що склалася за видатками спеціального фонду, несе виключно розпорядник, з вини якого вона утворилась.
20. Під час визначення обсягів видатків бюджету та/або надання кредитів з бюджету розпорядників нижчого рівня головні розпорядники повинні враховувати об'єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ (кількість класів, учнів у школах, ліжок у лікарнях, дітей у дошкільних закладах тощо), обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності здійснення видатків на охорону праці, погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та реалізації окремих програм і намічених заходів щодо скорочення витрат у плановому бюджетному періоді.
( Абзац перший пункту 20 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 211 від 24.02.2003, № 549 від 29.04.2004, № 414 від 27.05.2020, № 1192 від 17.11.2021 )
Обов'язковим є виконання вимоги щодо першочергового забезпечення бюджетними коштами видатків на оплату праці з нарахуваннями, виплату стипендії, а також на оплату комунальних послуг та енергоносіїв. Під час визначення обсягів видатків у проекті кошторису установи повинен забезпечуватися режим економії коштів і матеріальних цінностей. До кошторисів можуть включатися тільки видатки, передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи. При цьому видатки на заробітну плату з коштів спеціального фонду обчислюються залежно від обсягу діяльності, що провадиться за рахунок цих коштів, із застосуванням встановлених законодавством норм, які використовуються установами аналогічного профілю.
( Абзац другий пункту 20 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 37 від 24.01.2011, № 618 від 10.07.2019, № 1192 від 17.11.2021 )
Мінфін має право визначати на кожний рік порядок врахування у кошторисах обсягів заборгованості, яка виникла внаслідок непогашення бюджетних зобов'язань установ.
( Абзац третій пункту 20 в редакції Постанови КМ № 211 від 24.02.2003 )
21. Бюджетні асигнування на централізовані заходи, які здійснюються головними розпорядниками, включаються до кошторисів тільки у разі, коли проведення таких заходів за рахунок коштів бюджету не суперечить законодавству.
( Абзац перший пункту 21 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 37 від 24.01.2011 )
До централізованих заходів належать заходи з організації та здійснення безпосередньо апаратом головного розпорядника або апаратом уповноваженого ним розпорядника нижчого рівня або уповноваженою ним установою закупівель товарів, робіт і послуг у рамках реалізації затверджених у встановленому порядку державних цільових програм, а також загальнодержавних заходів програмного характеру з метою забезпечення відповідними товарами, роботами, послугами закладів та установ системи головного розпорядника та/або співвиконавців відповідних державних цільових програм.
( Пункт 21 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 211 від 24.02.2003; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1607 від 30.11.2004 )
До кошторисів можуть включатися бюджетні асигнування на закупівлі товарів і послуг, що здійснюються безпосередньо апаратом головного розпорядника або уповноваженою ним централізованою закупівельною організацією відповідно до законодавства, з метою централізованого забезпечення товарами та послугами установ системи головного розпорядника.
( Пункт 21 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 618 від 10.07.2019 )
22. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету, що включаються до проекту кошторису, повинні бути обґрунтовані відповідними розрахунками за кожним кодом економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету і деталізовані за видами та кількістю товарів (робіт, послуг) із зазначенням вартості за одиницю.
( Пункт 22 в редакції Постанови КМ № 549 від 29.04.2004; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 103 від 22.01.2005, № 391 від 07.06.2017 )
23. Видатки спеціального фонду кошторису за рахунок власних надходжень плануються у такій послідовності: за встановленими напрямами використання, на погашення заборгованості установи з бюджетних зобов'язань за спеціальним та загальним фондом кошторису та на проведення заходів, пов'язаних з виконанням основних функцій, які не забезпечені (або частково забезпечені) видатками загального фонду.
При цьому розпорядник здійснює коригування обсягів узятих бюджетних зобов'язань за загальним фондом кошторису для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду кошторису відповідно до бюджетного законодавства.
( Абзац другий пункту 23 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1192 від 17.11.2021 ) ( Пункт 23 в редакції Постанови КМ № 211 від 24.02.2003 )
24. Кошториси та штатні розписи установ, які належать до сфери управління МЗС і специфіка діяльності яких пов'язана з функціонуванням за кордоном, можуть складатися за окремим порядком, погодженим з Мінфіном.
( Пункт 25 виключено на підставі Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
Порядок розгляду і затвердження кошторисів
26. У двотижневий строк з дня прийняття закону про Державний бюджет України, відповідного рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад Мінфін, Міністерство фінансів Автономної Республіки Крим, місцеві фінансові органи доводять до головних розпорядників лімітні довідки про бюджетні асигнування та кредитування (далі - лімітна довідка).
( Пункт 26 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 37 від 24.01.2011, № 618 від 10.07.2019 )
27. Лімітна довідка - це документ, який містить затверджені бюджетні призначення (встановлені бюджетні асигнування) та їх помісячний розподіл, а також інші показники, що згідно із законодавством повинні бути визначені на основі нормативів, і видається відповідно Мінфіном, Міністерством фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органом, головним розпорядником. Лімітна довідка доводиться Мінфіном, Міністерством фінансів Автономної Республіки Крим, місцевим фінансовим органом до відповідного головного розпорядника. Головний розпорядник доводить показники лімітної довідки до відповідальних виконавців, розпорядників нижчого рівня для складання кошторисів і планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів), помісячних планів використання бюджетних коштів.
( Абзац перший пункту 27 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 103 від 22.01.2005, № 391 від 07.06.2017, № 618 від 10.07.2019, № 1192 від 17.11.2021 )
Форма лімітної довідки затверджується Мінфіном.
( Пункт 27 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 549 від 29.04.2004 )
28. Відповідальні виконавці подають головному розпоряднику зведені кошториси та зведені плани асигнувань загального фонду бюджету, зведені плани надання кредитів із загального фонду та зведені плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду, зведені плани використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів) і зведені помісячні плани використання бюджетних коштів за кожною бюджетною програмою, за виконання якої вони відповідають.
( Абзац перший пункту 28 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 549 від 29.04.20 04, № 103 від 22.01.2005; в редакції Постанови КМ № 37 від 24.01.2011; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 391 від 07.06.2017; в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
Бюджетні асигнування одержувачів та установ, які не створені на початок бюджетного періоду, враховуються відповідальними виконавцями, розпорядниками нижчого рівня в показниках зведеного кошторису, зведеного плану асигнувань загального фонду, зведеного плану спеціального фонду та в зведенні показників спеціального фонду.
( Абзац пункту 28 в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
Відповідальні виконавці, розпорядники нижчого рівня складають кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, плани використання бюджетних коштів, помісячні плани використання бюджетних коштів, засвідчують підписами керівника установи та керівника її фінансового підрозділу або бухгалтерської служби і подають їх відповідальним виконавцям або головним розпорядникам для складання зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету та зведених планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду, а також зведених планів використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів) і зведених помісячних планів використання бюджетних коштів.
( Абзац пункту 28 в редакції Постанови КМ № 1192 від 17.11.2021 )
Розпорядники розрахункові обсяги витрат приводять у відповідність з бюджетними асигнуваннями та іншими показниками, що доведені лімітними довідками. Для цього чисельність працівників установи, що пропонується до затвердження за штатним розписом, та інші витрати повинні бути приведені у відповідність з обсягами бюджетних асигнувань таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій.
( Абзац пункту 28 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 414 від 27.05.2020, № 1192 від 17.11.2021 )
Форма штатного розпису (типового штатного розпису) установи затверджується Мінфіном. У разі потреби міністерства та інші центральні органи виконавчої влади за погодженням з Мінфіном можуть установлювати форму штатного розпису для відповідної галузі. Штатний розпис установ затверджується у порядку, визначеному відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, якщо інше не передбачено законом.
( Абзац пункту 28 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 154 від 15.02.2006, № 63 від 24.01.2007, № 1192 від 17.11.2021 )
29. Головні розпорядники під час розгляду отриманих кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду, зведення показників спеціального фонду кошторису, планів використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів), помісячних планів використання бюджетних коштів перевіряють:
дотримання вимог законодавства, а також вказівок щодо складання кошторисів на плановий бюджетний період;
дотримання режиму економії, включення до кошторисів бюджетних асигнувань, зумовлених характером діяльності установи;
дотримання доведених у лімітних довідках річних обсягів бюджетних асигнувань та їх помісячного розподілу з урахуванням строків проведення окремих заходів і можливості здійснення відповідних видатків бюджету та надання кредитів з бюджету протягом бюджетного періоду;

................
Перейти до повного тексту